Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » One Direction » They are dangerous|| Zayn Malik {samen met DjMalikjuh}[Afgerond] » >9<

They are dangerous|| Zayn Malik {samen met DjMalikjuh}[Afgerond]

17 juli 2013 - 16:41

1225

18

782



>9<

>Written by Ivana<

Zayn
Javadd’s hand kletst tegen haar wang en woede stroomt door mijn lijf. Hoe durft hij?! Ik wil naar hem toe rennen, maar dan zie ik Avelin hem in zijn ballen trappen. Ik kan niks anders dan lachen om zijn gezicht. Hij grijpt naar zijn zaakje en buigt voorover. Nog een lach golf verlaat mijn lichaam. Zodra ik weer opkijk zie ik Avelin woest weglopen, haar hakken klikken onregelmatig op de stenen. Mensen gapen haar aan en woest snauwt ze naar ze. Well, I like this side of her. Snel loop ik achter haar aan, maar de mensenstroom bemoeilijkt mijn voortgang. ‘Aan de kant, sukkels,’ schreeuw ik. Angstig schieten ze aan de kant en ik loop naar binnen. Goed, waar zou ze zijn? Ik zie haar nog net de hoek om schieten en loop daar naar toe. Net als ik de hoek om wil gaan hoor ik haar en Melissa praten. Ik druk me tegen de muur en concentreer me op het gesprek. ‘Wat hij zei, wat bedoelde hij daarmee?’ vraagt Melissa. ‘Wat? Dat wij gisteren nog niet klaar waren?’ vraag Avelin op haar beurt. Even is het stil, dan begint Avelin te praten. ‘Nou, ik was op weg naar huis, toen ik Javadd zag bij een oud pand. Hij riep en ik stopte om hem gedag te zeggen. Toen parkeerde ik de scooter en stapte af. We maakten een praatje, en opeens bood hij me drugs aan. Ik zei dat ik niet hoefde, maar man! Hij heeft puppyogen waar je geen ‘’nee’’ tegen kan zeggen… Hij zei ook dat één zakje snuiven geen kwaad kon. En toen heb ik het van hem aangenomen. We snoven één zakje, maar van dat ene zakje werd ik al helemaal high. Hij bood me steeds weer een zakje aan en steeds nam ik het weer aan. Na heel wat zakjes zat ik uiteindelijk bij hem op schoot met mijn hoofd op zijn borst, helemaal high. Hij was zelfs een paar keer nieuwe zakjes gaan halen. En toen… toen…’ Avelin begint te hakkelen en valt dan even stil. Al snel gaat ze weer verder. ‘Toen begon hij kusjes in mijn nek te geven en toen op mijn gevoelige plekje, bij mijn hals. Ik wilde helemaal niet en uiteindelijk ben ik ontsnapt. Ik wankelde helemaal en de wereld draaide. Ik ben op mijn scooter naar huis gereden, slingerend op de weg. Toen ik thuis kwam ben ik meteen naar boven gegaan en heb ik misselijk en duizelig op bed gelegen. Ik was het eigenlijk alweer een beetje vergeten, tot Javadd me net aansprak.’ Woede laait weer op. Javadd, hij gaat eraan. Avelin snikt en even is het stil. ‘Ik had je gewaarschuwd voor ze,’ fluistert Melissa. Mijn hart knijpt samen. Ik haal eens diep adem en loop dan de hoek om. ‘Gaat het wel met je? Javadd kan echt heel wreed zijn..,’ zeg ik. Met een ruk kijkt ze op en staart me in de ogen. Ze blijft stil en stiekem moet ik lachen. Ik knip mijn vingers voor haar gezicht. Ze schrikt op. ‘Gaat het echt wel? Je ziet nogal bleek en je ogen zijn rood…’ vraag ik. Ze knikt kort en Melissa staart me strak aan. Ze ziet eruit alsof ze me gaat vermoorden. Ik wil nog wat zeggen, maar de bel gaat en Melissa trekt Avelin mee naar Tekenen. Eigenlijk heb ik dat nu ook en ik hou echt van dat vak, maar eerst moet ik met Javadd afrekenen. Ik draai me om en been naar buiten. Javadd staat nog steeds in het fietsenhok en haalt piepend open. Jeez, haar trap kwam harder aan dan ik had gedacht. ‘Java, dude. Gaat het wel?’ Ik leg mijn hand op zijn schouder. ‘Ja hoor, alles flex.’ Zijn stem piept een beetje en ik lach. ‘Avelin just totally hit you in the balls.’ Javadd rolt met zijn ogen. ‘Nee, echt?’ *< note the sarcasm there*’Het kwam onverwacht ja. Als ze dat niet had gedaan had ik haar gewoon helemaal verrot geslagen.’ Een rode waas verspreid zich voor mijn ogen en voordat ik het merk heb ik Javadd al keihard in zijn ballen geschopt. ‘Dudee,’ brengt hij piepend uit. Hij grijpt weer naar zijn zaakje en valt op de grond. ‘Zo niet cool,’ piept hij. Honend lach ik. ‘Nee Javadd. Weet je wat niet cool is? Er achter komen dat je broer heeft lopen rotzooien met het meisje waar je van houd!’ Mijn stem word luider en ik schreeuw hem het laatste toe. ‘En vervolgens zegt hij ook nog eens doodleuk dat hij haar helemaal verrot zou hebben geslagen!’ schreeuw ik hem toe. Javadd sluit zijn ogen en haalt moeilijk adem. Tja, twee keer achter elkaar in je ballen worden getrapt is natuurlijk niet echt fijn, maar hij verdiend het. Ik spuug op de grond. ‘Ik haat je.’ Dan draai ik me om en loop richting het schoolgebouw, naar tekenen.

Het is bijna het einde van de les en ik loop richting de prullenbak om mijn Avelin tekening weg te gooien. Dat kan ik natuurlijk niet inleveren. Gelukkig heb ik me bij de tweede poging beter geconcentreerd en aan het eind van de les stond ikzelf op het papier. De prop beland in de prullenbak en net als ik weer terug wil lopen naar mijn plek word mijn slaap hard geraakt door een prop papier. Ik draai me om en zie Melissa angstig wegduiken. Woedend been ik naar haar toe, Avelin kijkt me geschokt aan. Ik grijp Melissa bij haar shirt en trek haar omhoog. ‘Wat the hell bitch?!’ Angstig kijkt ze me aan. ‘So…sorry. Het ging per ongeluk, echt!’ Ik trek mijn vuist naar achter om haar te slaan, maar Avelin gilt dat ik moet stoppen. Ik kijk haar aan en ze kijkt terug. Seconden, misschien wel minuten sta ik daar. Melissa vasthoudend, vuist naar achter, maar mijn aandacht bij Avelin. Ik verdrink in haar ogen.
‘Laat haar gaan,’ smeekt Avelin. Nog eenmaal werp ik een blik in haar prachtige blauwe ogen. Ik zucht en laat Melissa los. Hard beland ze op haar stoel. ‘Dit is nog niet voorbij, bitch,’ snauw ik haar gauw toe. Dan loop ik naar mijn tafel. Niet veel later schalt de bel door de school. Ik pak mijn tas en duw iedereen aan de kant zodat ik als eerste het lokaal uit ben. Ik vlucht naar het toilet en sluit mezelf op in een hokje. What te hell just happend out there?
Heeft Avelin me nou echt verhinderd iemand te slaan? Mij? De badboy? De slechterik? Ik schud mijn hoofd en zucht diep. Zodra ik weer tot mezelf ben gekomen loop ik het toilet uit. Een jongen staart me aan en ik knak mijn knokkels. Zo snel als hij kan vlucht hij het toilet uit.
Ik grinnik en loop richting de kantine.


Alleen diegene die op
dit hoofdstuk reageren krijgen een
melding voor het volgende hoofdstuk



!!MEDEDELING!!Dit is het laatste TAD hoofdstuk voor zo'n drie weken. De reden? Ik ga zaterdag op vakantie en dus niet meer posten aangezien ik geen wifi heb op de camping
BOEHOE! I'LL MISS YOU GUYS!
Jullie zullen wel denken, geef je wachtwoord dan aan Lianne en dat zou ik met alle liefde doen, maar toch liever niet. Het is niet dat ik haar niet vertrouw, maar ja. Het is nou eenmaal mijn account.
Geniet dus nog maar extra van dit hoofdstuk en ik zie jullie over drie weken weer
Ivana


Reacties:

1 2 3 4

menepen
menepen zei op 14 aug 2013 - 13:20:
melding


lovelouis
lovelouis zei op 13 aug 2013 - 0:40:
Like!!!!!!!!!!!!!
Melding!!!!!!!!!!!!


Paynster
Paynster zei op 12 aug 2013 - 0:47:
Dit is een erg leuk verhaal, zeg. Stel je eens voor dag er twee Zayn's rondlopen - dat kan toch niemand aan?
Ik zou graag een melding willen.x


ilovehazza
ilovehazza zei op 8 aug 2013 - 21:56:
Mag ik melding plz


Elientjheu
Elientjheu zei op 18 juli 2013 - 19:57:
ik vin Zayn echt geweldig x ah ik kijk dreigend en kraak met mijn knokels en iedereen loopt angstig weg mwuahahahahahahahahahaha x kzal je verhaaltjheuuu missen :'-( x