Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » One Direction » Gotta be you (AF) » ×31×

Gotta be you (AF)

17 juli 2013 - 21:02

475

3

196



×31×

Kleinste hoofdstuk tot nu toe, maar moet beetje spannend blijven! Hoe denken jullie dat het hierna af gaat lopen? Zet het in reactie...;)

POV Zayn
Blij loop ik richting het ziekenhuis. Eindelijk heb ik gedurfd wat ik al die tijd gewild heb! Liam heeft zijn straf gekregen en volgens mij ben ik duidelijk genoeg geweest. Ik loop steeds sneller, straks gaat Miley met mij mee naar Nederland. Ik loop het ziekenhuis in. Harry is met me mee. We lopen naar de kamer van Miley. Daar blijf ik stilstaan. Liam! Wat doet hij hier?
,,Be calm." Fluistert Harry en legt zijn hand op mijn schouder.
,,What are you doing here?" vraag ik aan Liam. Miley kijkt op. Ik had gedacht dat ze blij was om me te zien, maar dat is niet zo. Ze kijkt boos naar mij. Wat is er aan de hand? Waarom is ze boos? Ik stap de kamer in. Miley kijkt me nog steeds boos aan.
,,No, what are you doing here?" vraagt ze dan boos.
,,Sorry?" Ik zie dat ze het meent. Wat een boosheid, zeg! ,,I'll come get you, you come with me to my concerten in the Netherlands." Zeg ik tegen Miley.
,,I don't think so!" Ik kijk haar aan. Gaat ze nou niet mee? Waarom niet? Wat heb ik gedaan?
,,Why not? Everything is settled already." Ze geeft me kwaad een duw naar achteren.
,,How could you?! Did you think that I would not find out?" Ik schrik van Miley, nog nooit heb ik haar zo boos gezien. Wat moet ik nou zeggen? Ik hou van haar en ik wil haar niet kwetsen.
,,He has a bad influence on you." Ze kijkt me ongeloofwaardig aan.
,,A bad influence?" vraagt ze. Ik knik.
,,You play her! Go away!" Zeg ik tegen Liam. Hij staat op, maar Miley houdt hem tegen.
,,No, Zayn. You must leave." Ik kijk Miley aan. Wat zegt ze nu? Stuurt ze me weg?

POV Miley
Ik kijk Zayn aan. Heeft hij het niet begrepen?
,,Go away, Zayn." Zeg ik nog een keer. Nog steeds kijkt hij me verbaasd aan. Wat moet ik nog meer tegen hem zeggen? Ja, ik ben boos op je omdat je dit bij Liam gedaan hebt? Natuurlijk ben ik boos, maar dat heeft hij zelf ook wel door denk ik. ,,Don't make me say it again, Zayn!"
,,Miley, please. He is playing you, he is a lair!"
,,Do not start to blaming Liam! You did it."
,,I didn't push you from the staircase." Zegt hij tegen mij. Huh? Daar heb ik het ook niet over.
,,I know." Zeg ik. ,,I mean that cut on his cheek!" Hij kijkt me geschrokken aan. Ja, nu weet je het wel hé?! Waarom ga je dan niet weg?
,,I did that to protect you."
,,For what? You think only of yourself! You may love me, but what you've did is unforgivable!"
,,Miles, please. I..."
,,Go away and never come back! I'll never forgive you for doing this!" Ik duw hem de gang op en gooi de deur dicht.


Reacties:


1Dharrylouis
1Dharrylouis zei op 17 juli 2013 - 23:51:
Leuk! Wanneer gat het verder met Louis en mij?

Xx


laurastyles
laurastyles zei op 17 juli 2013 - 23:32:
waar blijven ik en harry xd


Malikaa
Malikaa zei op 17 juli 2013 - 21:20:
*facepalmed zichzelf heel erg hard*
OKe uhmm....... Ik heb een idee voor wat er hierna kan gebeuren ^^

Er gaan maanden voorbij en Zayn begint over haar heen te komen en Miley is ondertussen met Liam maar dat is niet altijd even leuk, en dan komt al haar geheugen weer terug en herinnert ze zich waarom ze met Zayn ging en niet met Liam ^.^
Snap je het nog na deze vage uitleg?

Anyways, Snel verder
xXx