Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » One Direction » Lay all your love on me || FINISHED » Locked Out

Lay all your love on me || FINISHED

17 juli 2013 - 21:17

546

6

432



Locked Out

Hi, sorry voor het lange wachten maar hier is weer een hoofdstukje! Hoop dat jullie het leuk vinden! XOXO MichelleSky

Harry POV:
Als verrassing zijn we voor Sky naar de XFactor studio gereden, en kregen we in de auto te horen dat ze door was naar de bootcamp! We hebben zitten juichen als een stelletje kleuters in de auto. Eenmaal binnen liepen we snel naar Demi toe, en zagen we hoe ze de complimenten kreeg van de jury en weer backstage kwam. Ik stond expres een beetje verdekt opgesteld, ik wilde haar echt verrassen door te voorschijn te komen. Ik zag hoe ze Louis in zn armen vloog, en toen een groepsknuffel kreeg van de jongens. ‘’You were amazing love.’’ Zeg ik zachtjes wanneer ik achter haar sta. Ze draait zich om, begint te gillen en zoent me. Demi neemt stiekem een foto en plaatst deze op instagram; ‘’Yeay! My bestfriend made it thru the first round! We and @harrystyles are very happy! #xfactor’’. De reacties komen binnenstromen, zegt Demi als we buiten bij de auto’s staan. Ik kon aan haar zien dat ze zo gelukkig was op dit moment. Ze was door bij de XFactor, onze relatie verliep perfect, de fans accepteerden haar, de jongens ook.. het is tijd voor de volgende stap. ‘’Sky gaan we?’’ vraagt Demi. Ik had Zayn ingelicht over mijn plannetje, en gaf hem een seintje. ‘’Nooo love, je komt met mij mee. Ik heb een verrassing voor je!’’ met die woorden nam Zayn Demi mee naar de auto, en stapten ook de jongens in. ‘’Ik zie je zo denk ik wel Deem!’’ riep Sky nog snel. ‘’Geef mij je autosleutels. We gaan naar mijn huis.’’ Sky gaf me verbaasd de autosleutels, en we reden naar mijn appartement. ‘’Wat gaan we doen Harry?’’ Sky begreep er niks van, maar ze zou zo uitvinden wat er aan de hand was.

Sky POV:
We zijn onderweg naar Harry’s appartement, en ik heb geen flauw idee wat er gaat gebeuren. ‘’Harry please! For god’s sake! Zeg het nou!’’ ik begin geïrriteerd te raken, want hij zegt helemaal niks, en ik vraag me af of hij nog wel ademt?! ‘’Je gaat het zo zien lieverd!’’ Ik zak onderuit in de stoel, opeens een beetje down. Terwijl er geen reden toe is, want alles is perfect? Ik schrik op uit mn gedachten, als Harry parkeert. ‘’Kom op, kom nou! Ik wil het je laten zien!’’ Ik kijk Harry raar aan, wat heeft hij toch? Hij sleurt me zowat uit de auto, en blinddoekt me. ‘’Harry?!’’ zeg ik paniekerig. Hij begeleidt me naar zijn appartement, en doet dan de blinddoek af. Ik zie een bord hangen, met ‘’Welcome Home baby.’’ Welcome home? Ik kijk Harry aan. Betekend dit wat ik denk dat het is? ‘’Lieverd, ik vond het tijd voor de volgende stap. Ik heb samen met de jongens al je spullen verhuisd naar mijn appartement. Vanaf nu, is dit je thuis, bij mij.’’ Ik kijk hem aan, mn mond zakt open. Dan geef ik een keiharde gil, en spring in Harry zn armen. ‘’Dit is altijd al wat ik gewild heb lieverd..’’ ik kijk hem liefdevol aan in zn mooie groene ogen, en geef hem een lange tongzoen. Ik voel dat ik ook klaar ben voor de andere volgende stap.. Harry tilt me op, en ik sla mn benen om hem heen als hij me naar de slaapkamer draagt..


Reacties:

1 2

Team1D
Team1D zei op 18 juli 2013 - 12:02:
aub volgend chappie niet over de volgende stap beginnen, ik wil niet gaan braken of en een traume


Malikaa
Malikaa zei op 18 juli 2013 - 1:38:
Hahahha, things are going down tonight
Snel verder
xXx


1Dharrylouis
1Dharrylouis zei op 18 juli 2013 - 0:01:
Zo stoer! Was dit je echte leven maar!!

Xx


menepen
menepen zei op 17 juli 2013 - 22:41:
Haha


loveyouxx
loveyouxx zei op 17 juli 2013 - 21:32:
oeewhhh...rara wat gaan ze doen ;-)
ik weet het wel:-)
snel verder ik wilhet zeker weten!