Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » One Direction » This Moment » ~01~

This Moment

18 juli 2013 - 0:34

213

2

138



~01~

Mijn 2e FanFiction! Hoop dat jullie hem leuk vinden! Xjes Amy

Aleina POV:

Ik zit aan tafel, ik heb net ontbeten. Elin is aan het ijsberen door de kamer.
'Kap nou 's! Je maakt me zenuwachtiger dan ik al ben!' Roept ik tegen haar, maar ze reageert er niet op. Straks heb ik mijn solicitatie gesprek, en ik ben er erg zenuwachtig voor. Ik heb lang geleerd voor management. En als ik dit goed doe, ben ik waarschijnlijk een Manager van iets. Ik weet dan nog niet van wat of wie, maar daar kom ik gauw genoeg achter. Ik kijk in de spiegel, ik heb een donkergroen bloesje aan, en een witte broek, met daaronder hakken.
Ik doe mijn bril af en doe lenzen in, dan gaat mijn mobiel.
Maya belt me, ik neem op.

'Heey Aleinaa!!' Maya's vrolijke stem dreunt in mijn oor.
'Heey..' Antwoord ik, terwijl ik over mijn oor wrijf.
'Succes nog hé? Je doet het vast goed!' Ik zucht.
'Dat zeg je zo vaak, maar bij mijn andere gesprekken ben ik ook niet aangenomen, deze keer zal het dan zeker niet lukken.'
'Echt wel! Ik geloof in je, en jij in jezelf! Succes!' Dan hangt ze op.
Ik stop mijn mobiel in m'n broekzak, en pak mijn zwarte jackje, en loop naar buiten.
Ik haal mijn scooter uit de garage en rij naar het gebouw, waar alles zou kunnen beginnen...........


Reacties:


menepen
menepen zei op 18 juli 2013 - 0:48:


1Dharrylouis
1Dharrylouis zei op 18 juli 2013 - 0:41:
Leuk! Snel verder!