Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » One Direction » This Moment » ~02~

This Moment

18 juli 2013 - 17:36

310

3

143



~02~

'Je hoort nog van ons.' De vrouw leidt me naar de deur, en geeft me nog een hand.
'Doei.' Zeg ik, maar de vrouw reageert niet. Ik loop naar buiten, en sms Maya.

Al wat te doen? Kom naar de stad, nu!! Xje Aleina


Ik verstuur hem en pak mijn scooter, en rij richting het winkelcentrum.
Ik zie dat Maya er ook al is, en me als snel ziet.
'Heey moppie! Hoe is het gegaan?' Vraagt ze. '' Zoals altijd, alleen deze keer was die vrouw heel, heel deftig. Dus ik moest de hele tijd mijn lach inhouden!' Ik lach, en Maya ook. 'Wow, wat heftig voor je meid.' Zegt ze expres heel serieus, en gooit water in mijn gezicht. 'Oh, moet ik dat ook bij jou doen?' Vraag ik terwijl ik mijn hand uitsteek en plat voor me hou, Maya schudt snel haar hoofd. 'Shoppen?' Vraagt Maya. 'Shoppen!' En samen lopen we de winkels in, en ik sta stil voor een winkel met alle maal jurken. 'Maya! Ik moet hier echt kijken!' Roep ik naar haar. Samen lopen we de winkel in. 'Deze is iets voor jouw!' Roep ik naar Maya, terwijl ik een rode cocktailjurk omhoog hou.
Ze loopt naar mij toe, en pakt het jurkje vast. 'Ik ga even passen.' Zegt ze. En even later komt ze met het jurkje aan naar me toe. 'Staat ie?' Ik knik. Hij staat er zo leuk!! 'Nou, nog een jurk voor jouw.' Zegt Maya tegen mij. Ze loopt naar een rek toe, en opeens houdt ze een heel leuk jurkje te voor schijn.
Het is een beige jurkje, met allemaal laagjes, hij is zo mooi!
'Die staat me vast niet.' Ik zucht, en kijk verder. Maya loopt op me af. 'Hij gaat je staan, passen nu!' Maya duwt me naar het pashokje. En even later kom ik eruit met de jurk aan, Maya staart me met open mond aan.


Reacties:


menepen
menepen zei op 18 juli 2013 - 22:45:
Haha i like it


1Dharrylouis
1Dharrylouis zei op 18 juli 2013 - 22:44:
I like it!

Melding

Xx


Janitaa
Janitaa zei op 18 juli 2013 - 14:07:
Like like like!
Maybe melding?
Xxx'ieass