Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen ้n schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » One Direction » Lay all your love on me || FINISHED » Change your life

Lay all your love on me || FINISHED

18 juli 2013 - 21:17

550

4

342



Change your life

het 2e hoofdstuk van vandaag! Enjoy! X MichelleSky

Sky POV:
Ik heb klamme handen van de zenuwen. Ik voel me niet zo op mn gemak eigenlijk. Ik kan wel goed opschieten met Michelle, maar ik heb het idee dat Danielle, Blake en Mary-Ann jaloers zijn, omdat ze weten dat ik Harry date, en ze gehoord hebben dat mijn auditie veruit de beste was van allemaal op de auditiedag. ‘’Zo, dames. Welkom terug.’’ Begint Gary met praten. ‘’We vonden jullie allemaal fantastisch, maar na het horen van Sky haar auditie kwam er een plan in ons op.’’ Gaat Nicole verder, en ze laat het laatste woord over aan Simon. ‘’Na het horen van jullie stemmen, hebben we besloten jullie in een groep te plaatsen, en jullie door te sturen naar de live shows.’’ Ik ben voor een seconde sprakeloos, als ik Michelle naast me hoor gillen. ‘’Omg omg omg we zijn door!!’’ Ze knuffelt me, en de andere meiden komen er ook bij staan. ‘’maar meiden, dit wordt heel hard werken. Jullie moeten 100 procent geven, anders redden jullie het niet.’’ ‘’Ja dat gaat wel lukken!’’ roepen we in koor. ‘’Oke, dan mogen jullie nu gaan meiden. De rest van de informatie komt zo snel mogelijk jullie kant op.’’ We sprinten richting de lobby, waar onze vrienden en familie al staan te wachten. Ik kom als eerste de deur door en ren als een gek naar Demi, schreeuwend en gillend ‘’Wij zijn door We zijn door We zijn door!!’’ Overal om me heen hoor ik geschreeuw, en gehuil. Demi knuffelt me zowat plat, als ik door mn tranen heen Harry zie staan.

Harry POV:
Ik was naar de XFactor studio gereden, wetend dat Sky dus haar uitslag zou krijgen. Ik stond met Demi te praten, totdat de deur openvliegt en Sky naar buiten sprint. ‘’Wij zijn door We zijn door We zijn door!!’’ hoor ik haar schreeuwend en half huilend roepen. Dan ziet ze mij staan. Ze komt naar me toe lopen, niet wetend wat ze moet zeggen omdat ze zo onder de indruk is van het feit dat ze door is. Ik trek haar naar me toe en knuffel haar. Ze kijkt naar me op en ik geef haar een kus. ‘’Ik ben zo trots op je lieverd.’’ Zeg ik vertederd. ‘’I love you Harry, so much!’’ ze duwt haar gezicht tegen mijn borst, en ik hoor haar gesmoord zeggen ‘’Ik ben zo moe he.’’ ‘’Kom, dan gaan we naar huis. Ik heb de jongens gebeld, en die zijn al bij ons. Als het goed is hebben ze boodschappen gedaan, en zouden ze koken, maar ik kijk niet raar op als mn appartement al is afgebrand.’’ Lachend lopen we de deur uit, en stappen de auto in. Als we aangekomen zijn bij mijn appartement, hoef ik de sleutel niet eens te gebruiken, want een hyperactieve Louis staat voor mn neus. ‘’En en en en en?! Tell meeeee!!’’ We lopen naar binnen, waar we de rest in de woonkamer vinden. Alle 4 kijken ze me verwachtingsvol aan. Louis staat nog steeds om Sky heen te springen, die haar lach bijna niet kan inhouden.’’TELL ME ANDERS STUUR IK KEVIN OP JE AF’’ schreeuwt Louis. ‘’IK BEN DOOOOOOOOOOOOR!’’ schreeuwt ze uiteindelijk. ‘’YEAAAAAH’’ hoor ik de jongens roepen. ‘’HORAN HUG!’’ schreeuwt Niall. Ik kijk tevreden toe, en ik realiseer me eindelijk dat ik gelukkig ben.


Reacties:


loveyouxx
loveyouxx zei op 19 juli 2013 - 14:20:
awhhhh
horan hugg.... sky gaat winnenn!!
snel verder
en oh ja... MELDINNNGGGGGG!!!!!!!


menepen
menepen zei op 18 juli 2013 - 22:43:
Aaah NIALL I LIVE YOU.


1Dharrylouis
1Dharrylouis zei op 18 juli 2013 - 22:04:
Haha, leuk verhaal!


Malikaa
Malikaa zei op 18 juli 2013 - 21:46:
Hmmm..... ik heb zo'n gevoel dat Mary-Ann, Danielle en Blake voor problemen gaan zorgen. .... geen idee waar
Anyways, snel verder cuz I love this story
xXx
Ps. Laat Sky is even wat meer eten, die arme meid eordt met de dag dunner =P