Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » One Direction » Lay all your love on me || FINISHED » Summer Love

Lay all your love on me || FINISHED

19 juli 2013 - 17:15

998

6

453



Summer Love

Hiya! Weer een hoofdstukje! ik kan jullie wel verklappen dat het steeds leuker wordt! Enjoy! hihi Xoxo MichelleSky

Sky POV:
Er zijn nu een paar liveshows voorbij, en we zitten er nog steeds in. Al voel ik me totaal niet happy. We vormen totaal geen groep, en dat is de kijkers thuis ook opgevallen, dus zodoende zaten we vorige week bij ‘’the bottom 2’’. Ik zit niet lekker in mn vel, en dat reageer ik af op Harry, Demi en de jongens. We brengen niet zoveel tijd door, maar als ik tijd met ze doorbreng snauw ik ze alleen maar af. Ik weet dat ik verkeerd zit, maar ik kan het niet opbrengen om aardig te doen, vanwege al dat XFactor gedoe. Ook op twitter gaat het er niet aardig aan toe, ik heb laatst zelfs doodsbedreigingen gekregen. Mensen zeggen dat ik Harry alleen maar gebruik, en dat sinds ik in XFactor zit, hij niet meer vrolijk is. Door al deze stomme dingen, stress ik nog meer en ben ik extreem mager geworden. Iedereen merkt het, en ik zelf ook maar ik kan er niks tegen doen! We hebben een paar dagen vrij gekregen, om door te brengen thuis. Ik zit alleen op de bank, als Zayn binnen komt lopen. ‘’Zayn, mag ik je wat vragen?’’ ik loop naar hem toe. ‘’Ja tuurlijk love, wat is er?’’ hij kijkt me bezorgd aan. Ook hij vind dat ik te mager ben. ‘’Mag ik een sigaret?’’ Zn mond valt open. ‘’Sky, ik heb ge..’’ ‘’Zayn niet liegen. Ik heb je gister gezien, dat je er een opstak. Ik heb zoveel stress de laatste tijd, ik moet even ontspannen..’’ ‘’Oke, ik geef je er een. Kom, dan gaan we even naar het park, het is nu toch wat donkerder aan het worden.’’ Ik pak mn spullen en sleutels, en loop met Zayn richting het park. ‘’Weet je wat ik me ook bedenk? We kunnen ook uitgaan vanavond?’’ ik kijk Zayn aan. Ik zie dat hij twijfelt, en ik doe een pruilipje. Ik weet dat hij daar niet tegen kan, Demi heeft me dat ooit is verteld. ‘’Skyyyy ik kan daar niet tegen! Maar oke, we gaan uit vanavond. Maar we gaan niet dronken worden oke? Je zit in XFactor, je leven ligt onder een vergrootglas nu.’’ Ik knik braaf, terwijl in mijn gedachten een plan begint op te komen. Dit is de perfecte manier om uit XFactor gegooid te worden.

Harry POV:
ik kom eindelijk thuis, na een hele dag opgenomen te hebben. Ik verwacht Sky op de bank, maar die is er niet. ‘’Sky? Ben je thuis?’’ roep ik. Geen reactie. Ik kijk uit ons slaapkamerraam, waar je gelijk uitzicht hebt op het parkje. Ik zie 2 mensen zitten op het bankje, waar Sky en ik wel is zitten. Ik kijk nog beter, en zie dat het Sky inderdaad is,samen met Zayn, en tot mn grote verbazing zie ik een rood lichtpuntje en wat rook. Oke, ik wist dat Zayn wel is een sigaret opstak. Maar Sky? Wat is dit nu weer? Sky en Zayn staan op, en lopen richting mn appartement. ‘’Harry? Ben je thuis? Ik zag je auto staan babe!’’ hoor ik haar vrolijk roepen. ‘’Ik ben in de slaapkamer!’’ roep ik terug. Als ze de slaapkamer inkomt, veranderd haar stemming als ze mn gezicht ziet. ‘’Harry? Wat is er?’’ vraagt ze. ‘’Ja leg jij dat maar is uit? Roken? Really Sky?’’ roep ik uit. Haar gezicht betrekt, maar ze herstelt zich snel. ‘’Ja hallo! Ik heb zoveel stress op dit moment! Dit is het enige waardoor ik even kan ontspannen heb ik gemerkt! En dit was pas mn eerste sigaret hoor.’’ Ze kijkt stuurs de andere kant op. ‘’Waarom zeg je niks? Waarom praat je niet?! Zo ken ik je helemaal niet!’’ roep ik wanhopig uit. ‘’Harry hou er over op! Als je wilt weten waar dit vandaan komt, moet je het maar aan je lieftallige fans vragen, die me niks waard vinden en me liever dood zien!’’ met die woorden stormt ze ons appartement uit. Ik zak neer op bed, mn hoofd in mn handen. Ik kan niet geloven wat ik net gehoord heb. Doodsbedreigingen?

Sky POV:
ik loop huilend op straat. Harry is boos op me vanwege die sigaret. Ik vond het niet eens lekker ofzo. Ik heb niet eens meer zin om uit te gaan. Fuck de wereld. Ik sta stil en kijk om me heen. Waar ben ik? Dit is niet bekend.. Fuck ook dat nog is, verdwaald raken in Londen. Ik moest gelijk denken aan een stukje uit een interview, waarin ze aan Harry vroegen of hij wel ‘’vrij’’ rond kon lopen in Londen, en dat hij reageerde met ‘’London’s… quite… big.’’ Thuis heb ik me daar met Demi helemaal rot om gelachen. Ik sta met een ruk stil. Wat ben ik nu eigenlijk aan het doen?! Ik had mezelf beloofd dat er niemand tussen mij en Harry zou komen.. en kijk wat er nu gebeurd? Die fans drijven mij en Harry ook echt bijna uit elkaar! Ik draai me om, en zie ineens de Starbucks. Dit betekend dat ik niet ver van huis ben! Ik begin te rennen, terug naar de jongen waarvan ik zoveel hou. ‘’Harry?! Baby?’’ roep ik als ik thuis ben. ‘’Sky?’’ hoor ik vanuit de woonkamer. ‘’Lieverd, het spijt me van die sigaret, ik zal het nooit me…’’ zeg ik als ik eindelijk binnen sta en de woonkamer binnenloop. Ik slaak een gil. Ik ren naar onze slaapkamer en doe de deur op slot. Met trillende handen zoek ik Louis z’n nummer op. ‘’Hi sis, what’s up?’’ zegt hij bij het opnemen van de telefoon. ‘’Lou, omg je moet naar ons appartement komen!!’’ gil ik in de telefoon. Ik hoor voetstappen buiten de kamer, en ineens een beuk. Ik krimp in elkaar. ‘’Sky? Wat is er? Wie is er? Wat gebeurd er? Waar is Harry?’’ Louis vraagt 100 dingen door elkaar heen, en het enigste wat ik kan zeggen, voordat de deur breekt en hij me vastpakt is het volgende; ‘’Bel de politie en de jongens!! Leon is hier.’’


Reacties:

1 2

Team1D
Team1D zei op 20 juli 2013 - 13:50:
0_0 dafuu?


menepen
menepen zei op 19 juli 2013 - 23:23:
Aaaaaaaaahhhh


Malikaa
Malikaa zei op 19 juli 2013 - 23:12:
Nooooo omg omg omg omg, I can't take this right now!!!!!!! 0.0
Omg 0.0 nooooo
Oke, I guess I made myself clear ^^
Snel verder
xXx


1Dharrylouis
1Dharrylouis zei op 19 juli 2013 - 18:57:
Snel verder! er mag niks gebeuren met Harry!

xx


loveyouxx
loveyouxx zei op 19 juli 2013 - 18:39:
omg....
snel verder er mag niemand iets gebeuren!!!
xxx