Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » One Direction » Internaat Liefde » Ik ben anders en dat maakt me trots.

Internaat Liefde

19 juli 2013 - 23:20

330

2

253



Ik ben anders en dat maakt me trots.

'Wat is er?' Zayn kijkt me met een bezorgde blik aan, 'Ik mis mijn huis, mijn ouders, mijn oude leventje...' Zayn knikt, 'Snap ik, daar hebben well meer last van. Zoals Niall, en ik soms ook...' Ik kijk hem aan, hij veegt een traan van mijn wang. 'Je bent knap, je moet niet huilen.' Zayn veegt weer een traan van mijn wang af, 'Ik ben niet knap, en heb jij echt heimwee?' Zayn knikt, 'Je bent wel knap, en ja, ik heb soms wel eens heimwee.' Ik kijk hem recht in zijn ogen aan, en dan opeens zoen ik hem, hij niet mij, maar ik hem.
Als ik Zayn los laat, kijkt hij me verbaasd aan, ik lach verlegen, ik weet echt niet wat ik nu doen moet, moet ik nu weggaan of niet, en verder praten..
Ik hoor dat Harry ons zocht, 'Ah! Daar zijn jullie, we zochten jullie al.'
We kijken Harry aan hij vraagt of we mee gaan naar de kamer toe.
Zayn knikt, en ik knik ook toe, samen met Harry lopen we naar de kamer van de jongens toe. 'Ik ga wel weer sorry.' Ik loop gauw de kamer uit en loop naar mijn eigen kamer, ik plof op mijn bed en pak mijn mobiel, 1 berichtje.
Van Zayn, nou even kijken dan maar.

Heey! Ik vind je heel leuk, en ik wil je ook graag mijn vriendin kunnen noemen, mag dat?? xX Zayn

Wat lief, natuurlijk mag dat, wacht even een smsje terug sturen.

Heei, natuurlijk mag dat, Luv yu, Xx Katja

Anouk had de berichtjes ook gezien, jullie zijn een leuk stelletje, zegt ze terwijl ze nara me knipoogt.
Ik rol met mijn ogen, wat zou Daan ervan vinden? En Harry? Liam? Louis? Niall?
Weet je wat, het maakt ook niet uit, ik ben anders dan anderen en het maakt me trots hoe ik ben en zal altijd mezelf zijn, ja, ik ben anders, ik zit op een internaat, maar ik heb het liefste, knapste vriendje ever.
Ik ben anders, en dat maakt me trots


Reacties:


RivLovee
RivLovee zei op 31 aug 2013 - 19:13:
Leuwkkk verhaal! Echt stoer!


LittleGirlx
LittleGirlx zei op 8 aug 2013 - 19:00:
Hey zoiets vraag je personlijk en niet per sms. Pff jeugd van tegemwoordig.
Hahaha good story bro.