Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » One Direction » Internaat Liefde » Wel of geen liefde?

Internaat Liefde

19 juli 2013 - 23:21

368

3

250



Wel of geen liefde?

Katie en Zayn zijn net terug van een date. Katie komt net de kamer binnen, waar Anouk en Sofie op haar bed zitten en kijken haar strak aan

'Katie, het is hier een internaat, liefde is verboden tussen leerlingen.' Anouk kijkt me strak aan, wat bedoelt ze hiermee? Mag ik geen relatie hebben met Zayn? Dat zou echt een belachelijke regel zijn hoor. Sofie knikt. 'Inderdaad, liefde is verboden.' 'Dus, ik zou het moeten uitmaken met Zayn?' Sofie en Anouk knikken, 'Anders word je hier meteen van af gestuurt.' Anouk kijkt me weer strak aan, even kijkt ze naar Sofie, en dan weer naar mij.
'Meiden, ik ga even naar Zayn toe, ik ben zo terug.'
Ik loop de kamer uit, en klop op de deur van Zayn's kamer. Louis doet open. 'Hey! Zayn is in de bibliotheek als je die zoekt!' 'Dankjewel Louis, bye!'
HIj knikt, en doet de deur weer dicht, ik ren naar de bibliotheek, en zie Zayn op een stoel met zijn mobiel spelen. 'Zayn?' Hij schrikt op uit zijn spelletje, 'Heey knappe meid.' Hij staat op en loopt naar me toe. Hij zoent me, toen hoopte ik dat wat Anouk en Sofie zeiden niet waar zou zijn.
Maar vriendinnen liegen nooit. En zij zijn tenslotte mijn vriendinnen.
Ik vertel Zayn wat Anouk en Sofie zeiden, hij kijkt me verdrietig aan.
'Moeten we het dan uitmaken?' Vraag ik zachtjes, Zayn knikt.
Ik zie een traan rollen over zijn wang. 'IK ga naar m'n kamer, tot morgen, Katie.' Hij loopt met gebogen rug en hoofd naar beneden naar zijn kamer.
Ik loop nog even de bibliotheek in, en ga zitten op de stoel waar Zayn eerst zat.

Anouk pov

'Sofie, ik ben even weg.' Ik loop de kamer uit. Daar is Zayn, wat kijkt hij teleurgesteld, waarschijnlijk heeft Katie hem vertelt dat het uit is. Ik loop naar hem toe.
'Gaat het wel Zayn?' Hij schudt zijn hoofd en vertelt alles wat er gebeurd is.
'Zayn, dat heb ik helemaal niet gezegd, Katie verzint dit allenmaal omdat ze je gewoon niet leuk genoeg vind. Volgens mij heeft ze gewoon een oogje op Louis. En gebruikte ze jouw om dichter bij hem te komen.' Zayn staart me met grote ogen aan, 'Je verdient veel beter dan haar.' Zeg ik tenslotte. Hij knikt.
'Zo als jij.' Zegt hij, ik lach. Hij is ook zo lief! En knap natuurlijk.
Ik sla mijn armen om zijn nek en zoen hem.


Reacties:


LarryGirlsXX
LarryGirlsXX zei op 30 jan 2014 - 21:36:
Ik ben het verhaal aan het lezen.. voor de zoveelste keer... en ik ken zo iemand als anouk :'(


RivLovee
RivLovee zei op 31 aug 2013 - 19:15:
Oww... Die Anouk is zowwn BITCH! Im gonna kill her!


LittleGirlx
LittleGirlx zei op 8 aug 2013 - 19:02:
1. Bitch.
2. Player.

Zoals ik al zei ;; de jeugd van tegenwoordig.