Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » One Direction » Internaat Liefde » Oog in oog met....

Internaat Liefde

19 juli 2013 - 23:24

353

2

271



Oog in oog met....

Vorige keer een cliffhanger, en jullie wouden allemaal weten wie daar stond.. nou lees maar gauw verder! Liefs, Amy

Katie POV

Wat? Anouk wilt iedereen wijs maken dat ik geld steel van Niall? Nee! Anouk draait zich om, en kijkt recht in mijn ogen. Woedend staat ze op van de stoel en slaat me keihard in mijn gezicht, 'Auww!!!'Ik voel dat er bloed uit mijn neus komt, jeetje...Wat kan zij hard slaan. 'Anouk waarom doe je dit?' Vraag ik, ik lig op de grond, Anouk lacht. Wouw, zij heeft leedvermaak. 'Ik doe dit, omdat ik je niet mag.' Ze kijkt me nog steeds woedend aan. 'Anouk, laat me met rust, en ik heb nooit geld gestolen van Niall!' Anouk lacht, 'Wie zou jouw nou geloven? Je eigen broer gelooft je niet eens.' Anouk heeft een grijns op haar gezicht. Wat een ....! Zouden de jongens haar geloven? Ik zie dat Niall in de deuropening van de bibliotheek staat, de vrouw van de balie is naar het toilet.
Niall gaat achter een boekenkast staan zodat Anouk hem niet kan zien.
'Je houdt je mond, Katie. Of je krijgt heel wat meer problemen...' Anouk loopt de bieb uit. Met open mond kijk ik haar aan, Niall loopt naar me toe. 'Ik heb alles gehoord, en ik geloof je.' Hij helpt me van de grond af. 'Dank je Niall, ik wou dat Zayn er zo over dacht.' Niall knikt, 'Je bent echt verliefd op Zayn he?' Ik knik, 'Ik help je wel.' Niall's blauwe ogen kijken me aan. 'Dank je Niall.' Samen lopen we de bibliotheek uit.


Sofie POV

Anouk stormt boos de kamer in, 'Hoi, wat is er met jou?' Ik loop naar Anouk toe.
Ze gaat op haar bed zitten. 'Sofie, Katie wou geld van Niall stelen. Ik heb haar tegengehouden. Alleen nu wilt ze geld van jouw pakken.' Ik schrik. Waarom zou Katie mijn geld willen? Ze heeft toch eigen geld? Ik snap echt niet wat Katie nou heeft, ze was nog wel zo aardig.. Vreemde dingen, zeg. Of zal er iets zijn tussen Anouk en Katie? Dat het helemaal niet waar is? En Anouk alleen wraak wil nemen? Nee, zo is Anouk niet. Dan moet het wel waar zijn? Of toch niet? Ik weet het echt niet hoor........


Reacties:


RivLovee
RivLovee zei op 31 aug 2013 - 19:22:
Sofie geloofd die vuile bitch toch niet?


LittleGirlx
LittleGirlx zei op 8 aug 2013 - 19:09:
Nialler goodboy.
Whoop whoop ik ga helemaal op in het verhaal !