Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » One Direction » Internaat Liefde » Liefdeeee!!!

Internaat Liefde

19 juli 2013 - 23:28

405

2

256



Liefdeeee!!!

Weer een hoofdstukkie! Geef aan in de reactie's of je meeleest, dan word het duidelijker voor mij! Xx Amy Dit is Katie: file:///F:/Foto's/KatieVanInternaatLiefdee.jpg

‘Ze heeft Anorexia. Jullie moeten haar helpen er van af te komen, en haar laten eten. Haar vrienden en familie moeten hier ook van weten om haar te kunnen helpen.’ Dokter Van Wateren kijkt mij en Niall streng aan, hij meent het dus super serieus. Anorexia, Katie eet toch best veel? Dokter Van Wateren loopt weer weg, '' Niall, wat is er nou met je?'' Een traan rolt langzaam over zijn wang. '' Het- het is mijn schuld! Ik- ik, het is mijn schuld!'' Nu rollen er meer tranen over zijn wang. ''Niall? Hoezo is het jouw schuld? Jij had er toch ook niks aan kunnen doen?'' Niall kijkt me even aan, '' Ik ben haar vriend, en toch had ik het niet door! Het is echt mijn schuld Zayn!'' Ik schud met mijn hoofd, '' Niall, dat is het niet. Het is echt jouw schuld niet! Dat verzeker ik je.''
Niall kijkt naar de deur van de kamer van Katie. '' Dank je wel Zayn, dat je me probeert te steunen, maar het helpt helemaal niet!'' Weer rolt een traan over Niall's wang. Ik pak hem vast en geef hem een stevige knuffel, en voel langzaam mijn schouder natter worden, van Niall''s tranen.
'' Zullen we even naar Katie toe?'' Vraagt Niall opeens, ik knik.
Samen lopen we de kamer in, en Niall gaat meteen naast haar zitten, ze is wakker. Ik loop langzaam naar het bed toe. '' Hoi Niall, enne, Zayn.'' Zegt ze, ze schrikt even als ze mij ziet. Zou ze me niet willen zien? Of juist wel? Ik ga aan de andere kant van haar bed zitten, tegen over Niall.
'' Hoe gaat het met je?'' Vraagt Niall bezorgd.
'' Prima, alles gaat goed Niall. En je hoeft niet zo bezorgd te zijn!'' Zegt ze, ze heeft een glimlach op haar gezicht. Ze is zo knap. Ze ziet dat ik naar haar staar, en ze kijkt me aan. '' Is er iets?'' Vraagt ze. '' Uhm, niks. Fijn dat het goed gaat trouwens.'' Zeg ik gauw, ze hoeft niet te weten dat ik naar haar staar omdat ik haar leuk vind. Niall kijkt me raar aan, en geeft me dan een knipoog. '' Ik ga even naar het toilet.'' Zegt Niall, terwijl hij opstaat en wegloopt. Ik kijk naar Niall, Katie kijkt naar mij. '' Ik wist niet dat je mee was met Niall, en dat had ik ook niet verwacht.'' ''Toch ben ik mee omdat ik om je geef, en van je hou.''


Reacties:


RivLovee
RivLovee zei op 31 aug 2013 - 19:37:
JEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEY!!


LittleGirlx
LittleGirlx zei op 8 aug 2013 - 19:30:
Awww. Maaree ? Wat is er nou met Nialler ? I don't get it.