Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » One Direction » Internaat Liefde » Het Einde...

Internaat Liefde

19 juli 2013 - 23:29

367

6

400



Het Einde...

Yeaahhh!! Mijn 1e FanFic is af!!! Hope you like it! Ik ga nu vooral verder met You And Me...!! Ik hoop dat jullie die nog niet meelezen aan die FanFic, misschien willen kijken...Xx Amy Enne, wil je weten hoe de spelers eruitzien? Foto's kan je opzoeken bij de informatie...

Katie POV

Ik kijk Zayn aan, hij houdt van me. Ik weet niet wat ik moet zeggen.. Zayn kijkt naar de grond. 'Zayn, meen je dit serieus?' Vraag ik voorzichtig. Hij kijkt op van de grond, 'Uhm, ja.'' Zegt hij zachtjes, even schrik ik. Hij meent het. Ik dacht dat hij niet meer van me hield. Even slik ik. 'Zayn, ik kan je niet geloven. Ik ben wel op jouw, maar ik geloof echt niet dat je op mij bent.' Zeg ik, even schrikt Zayn. Dan trekt hij mij naar hem toe en zoent me. 'Het is wel zo, en ik wil je altijd bij me hebben.' Zegt hij. Ik bloos, dat is zo lief van Zayn!
'Je bent zo lief Zayn!' Zayn lacht, en trekt mij bij hem op schoot. 'Wil je alsjealsjealsjeblieft mijn vriendinnetje zijn?' Vraagt hij, hij zet een pruillipje op. 'Altijd al gewild...' Fluister ik in zijn oor, hij lacht, en zoent me weer.
Niall komt opeens de kamer in, 'Ahum?' Ik en Zayn kijken naar achteren, Niall staat met zijn armen over elkaar naar ons te kijken. 'Wat is hier gebeurt tussen jullie twee?' Hij wijst van Zayn naar mij. 'Niks....Zeker niks...' Zeg ik, en zoen Zayn weer.


Zayn POV

Katie zit bij me op schoot, ik voel het bijna niet. Zo licht is ze! Ze heeft dus Anorexia, ze moet hier echt van af.... Ik vind het niet fijn om te weten dat ze eigenlijk ziek is, ik ga haar zeker weten helpen....




--8 jaar later, Katie (22) Zayn (23)--

Katie en ik zijn al zo'n 5 jaar weg uit het internaat, Katie was al gauw van hara Anorexia af ge komen. We gaan nu op zoek naar een leuk huisje waar we kunnen gaan wonen, we hebben nu ook een huis. Maar die is te klein, we missen daar een kamer. Een babykamer. Katie is zwanger.... Nu al bijna 2 maanden. We wilden nog niet weten wat het was, nu is het wel spannend...
Anouk, die is nog steeds in het internaat. Als schoonmaakster. Ze had toch spijt gekregen van wat ze had gedaan, maar Katie geloofde haar niet.
Maar het maakt mij niet uit, zo lang ik voortaan maar bij Katie en mijn kleine babytje kan zijn!!


Reacties:

1 2

RivLovee
RivLovee zei op 31 aug 2013 - 19:40:
this*


RivLovee
RivLovee zei op 31 aug 2013 - 19:40:
Lila LOVEE tjis story! En owja voor als je het niet doorhad, leas mee..


OmgLarry
OmgLarry zei op 14 aug 2013 - 14:42:
OMG ZO GEWELDIG VERHAAL!!!!1! jammer dat het is afgelopen!! vervolgje misschien?

xxx

wil je mis. mijn verhaal lezen?

xxxx


1D4EVER
1D4EVER zei op 8 aug 2013 - 22:03:
AWWWWWWWWWWWWWWWWWWWW SUPER VERHAAL!! <3 <3


LittleGirlx
LittleGirlx zei op 8 aug 2013 - 19:33:
NEEEEEEEEE NU IS HET AFGELOPEN

Maar Awwwww cute.

MAAR WAT WAS ER NOU MET NIALL ? Owja hij dacht dat het zijn fout was, laatmaar.