Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » One Direction » Never Say Never- One Direction [FINISHED] » Never 16

Never Say Never- One Direction [FINISHED]

20 juli 2013 - 10:31

432

5

331



Never 16

OKEEE, SORRY ALS HET SAAI IS... MAAR HIER EEN BEETJE ROMANCE DAT MAG WEL Image and video hosting by TinyPic EN OMGGGG DIE BLIK VAN LIAM!!!!!!!!!!!!

Maud POV.

Nanette deed vreemd toen ze terug kwam zonder Niall, maar ik had niks anders verwacht. Niall zag er ook niet zo happy uit. Aan Nanette werd meerdere keren gevraagd wat er was, maar antwoorden deed ze niet. Liam had mijn drankje betaald wat ik echt lief van hem vond, omdat ik mijn portemonnee vergeten was. Iedereen nam afscheid van Liam en mij omdat wij nog gingen winkelen. Nanette grijnsde en fluisterde:
' Geen domme dingen doen.'
Ik schoot in de lach, daarna draaide ze zich om en liep achter Demi en de rest aan terug naar het hotel. Liam en ik liepen langs elkaar stilletjes over de drukken winkelstraten in Londen, Liam had mijn hand in de zijne, fotograven waren gelukkig nergens.
' Ze zitten in de bosjes of on opvallend op het terras.'
Liam wist blijkbaar waar ik naar aan het kijken was. Ik knikte zwijgend en geniete van Londen.
' Hoe lang blijven jullie eigenlijk?'
' Even denken, dit is de derde dag dus nu nog elf dagen.'
Liam keek me een beetje teleurgesteld aan.
' Waarom?'
' O, euhm dit klinkt misschien raar maar, ik hoorde jou, Demi en Nanette zingen vanmiddag,' meteen werd ik rood,' En het klonk helemaal niet slecht.'
' En wat wil je daarmee zeggen?'
' Dat jullie daar misschien geld mee kunnen verdienen.'
Meteen stopte ik met lopen en keek met grote ogen naar Liam, een man botste tegen me op en ik excuseerde me, de man keek me alleen maar nors aan en liep verder.
' Wa- wa-wat? Jij denkt dat we zangeressen kunnen worden?'
Liam knikte, en glimlachte, daarna pakte hij mijn hand weer beet en liepen we verder. Toen zei Liam opeens.
' Mag ik je eens op hakken zien en in een jurk?'
Ik keek hem met opgetrokken wenkbrauw aan.
' Nee.'
' Waarom niet?'
' Omdat ik en niet op hakken kan lopen en geen jurk aan wil.'
' Bij de VMA'S moeten de meiden en vrouwen jurken aan.'
' Wat wil je daarmee zeggen?'
' Ik wilde vragen of jij misschien met mij mee wilt naar de VMA'S.'
Weer stopte ik met lopen.
' MEEN JE DAT?! DAT LIJKT ME ZO COOL!'
Liam barste in lachen uit.
' De jurk en hakken krijg je van mij.'
' Nee, nee nee jij hebt al veel te veel betaald.'
' Ik sta erop Maud laat mij betalen.'
Ik glimlachte en wilde hem een kus op zijn wang geven maar omdat hij zijn hoofd draaide kuste ik hem op zijn lippen. Even leken we allebei verrast maar langzaam sloot ik mijn ogen. Liam beantwoorde de kus en ik sloeg mijn armen om zijn nek, Liam's handen streelde losjes mijn heupen en na ongeveer drie minuten liet ik hem los.


Reacties:


Malikaa
Malikaa zei op 21 juli 2013 - 15:02:
Hihi, love's in the air
Snel verder ^.^
xXx


Team1D
Team1D zei op 21 juli 2013 - 0:12:
Love in the air i smell it like a carrot smells a eh...


loveyouxx
loveyouxx zei op 20 juli 2013 - 12:16:
Awwhhh... lieff!!!
Snel verder!!


MichelleSky zei op 20 juli 2013 - 10:53:
Melding!!! Xoxo


Janitaa
Janitaa zei op 20 juli 2013 - 10:39:
Oei oei oei!
Love is in the air!!
Haha, snel veder jij!
Xxx'ieass