Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » One Direction » Gotta be you (AF) » ×33×

Gotta be you (AF)

20 juli 2013 - 21:27

469

4

215



×33×

Enjoy! ;) Het laatste hoofdstuk!

POV Zayn
Ik open het sms'je van Miley. Ik lees hem wel twintig keer overnieuw. Miley wilt me spreken?
,,What's wrong?" Harry en Laura kijken me aan.
,,Miley wants to speak to me."
,,Speak or kiss?" Liam kijkt me lachend aan. Ik begin te lachen. Natuurlijk hoop ik dat ze me gaat zoenen. Kimberley en Louis kijken me aan. Ook zij hopen dat Miley en ik weer bij elkaar komen.
,,I hope for you that Miley has her memory back." Kimberley kijkt me aan.
,,Thank you, Kimberley." Zeg ik.
,,Shall I go with you?" Harry kijkt me aan.
,,You may come with me, but you don't have to."
,,We don't want to miss this!" Louis, Kimberley, Laura, Harry, Liam en Lotte gaan al naast me staan. Niall en Ouiam lopen ook mee. Ik loop lachend met ze mee. We lijken wel een kudde. Hopelijk schrikt Miley er niet van en zegt ze gewoon wat ze tegen me wilt zeggen. Ik hoop zo dat ze me zoent, dan zou mijn avond weer helemaal goed zijn.

POV Louis
Zenuwachtig lopen Kimberley en ik hand in hand achter Zayn aan. Ja, wij zijn ook zenuwachtig. Straks zoent Miley Zayn volop de mond en daar willen we allemaal bij zijn. Zayn opent de deur en we lopen de kleedkamer in. Er gebeurd niet wat we verwachten en we sluiten de deur achter ons.
,,Miley, what's wrong?" Zayn kijkt haar aan en pakt haar hand.
,,I know everything again." Zegt Miley als Zayn haar aankijkt. ,,I looked at you in the scrowd and then I get a flash. I saw everything again! My memory is back." Zayn kijkt haar lachend aan.
,,Sins when?"
,,Just a view minutes ago. I remember everything again...Of us, of us together. I felt the attraction again...I feel that I'm attracted to you."
,,Miley has her memory back." Zegt Zayn blij tegen mij. Ik geef hem een high-vife.
,,That's good!" Zeg ik en ik knipoog even naar Kimberley. Ik ben blij dat ik mijn geheugen niet kwijt ben. Ik weet niet wat ik zou doen. Een leven zonder Kimberley, kan ik me nu niet meer voorstellen.
,,I am really happy." Zegt Zayn en omhelst Miley. ,,I love you." Ik zie Zayn Miley optillen en haar daarna zoenen.
,,I love you too." Zegt Miley terug tegen hem. Weer zoenen ze. Kimberley lacht en ik kijk haar aan.
,,Are you happy?" vraag ik aan haar. Ik kijk haar lachend aan. Ik breng mijn lippen naar die van haar en leg mijn lippen op die van haar. Ik wil niet meer zonder haar, zij is de enige voor mij! Ik kijk naast me. Miley en Zayn zoenen, Lotte en Liam, Harry en Laura en Niall en Ouiam. Iedereen heeft met de gene waar die het liefste mee is en Liam is uit het leven van Miley!


Reacties:


DjMalikjuh
DjMalikjuh zei op 22 juli 2013 - 18:44:
Ahwwww, happy end <3!


1Dharrylouis
1Dharrylouis zei op 21 juli 2013 - 20:10:
Happy end!


Malikaa
Malikaa zei op 21 juli 2013 - 15:24:
Happy ending
Love it
xXx


Team1D
Team1D zei op 21 juli 2013 - 0:36:
Yeah happy end (ben totaal geen fan van een happy end maar who cares?)

Snik het einde ga snel verder met een vervolg hierop of een nieuwe FF