Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » One Direction » The Wizard [END] » Chapter 8

The Wizard [END]

21 juli 2013 - 15:55

704

6

345



Chapter 8

Heeii hebben jullie BESTSONGEVER gehoord OMFG... Btw: Ik ben een paar lezers verloren ... ik hoop niet dat het aan mijn verhaal ligt.. Voor de mensen die nog wel meelezen: heel erg bedankt, love y'all:) !! Blijf reageren pleeease?? LOVE UUUU kisses x Image and video hosting by TinyPic

Perrie POV
Nadat ik aan Debby en Danielle heb uitgelegd wat er aan de hand is, begrijp ik opeens waar Zayn mee bezig is. Ik loop met grote passen naar hem toe. 'Malik, ik weet waar jij mee bezig bent!' zeg ik, terwijl ik Zayn aan zijn T-Shirt omhoog trek. Zayn grijnst. 'Best een goed idee toch?' Ik kijk hem met grote ogen aan. 'Een goed idee? Denk je echt dat dit zin heeft?' vraag ik ongelovig. Zayn lijkt verbaasd. 'Niet?' Ik zucht. 'O mijn god Zayn, ik wist niet dat je zó weinig verstand van vrouwen had!' zeg ik, lachend. 'Maarre... hoe ga je het dan oplossen?' vraagt Zayn. Opeens klinkt een hoge gil. Vervolgens word ik door iemand mee naar achteren getrokken, en voordat ik het weet, kijk ik in het geschrokken gezicht van Danielle. 'Dani, what's up?' Danielle begint te grinniken. 'Perrie, je broek... hij is een beetje... rood.' zegt ze. Nee hè? NEE! Het is niet waar! Ik probeer me zo te draaien dat ik het kan zien, en het lukt. Een grote, rode vlek staart me aan. 'Fuck! Neeee!' sis ik. Zayn komt aanlopen. 'Hier, neem dit.' zegt hij, en hij geeft me zijn vest. Dankbaar neem ik het aan, en ik bind het om m'n middel. 'Thanks.' Zayn komt dichterbij en kust me op mijn mond.

Niall's POV
'Jongens, zullen we verdergaan? Als we de hele dag hier blijven, komen we ook nergens!' roep ik. Zayn, Perrie, en Danielle staan bij een boom; Debby en Dorothy zitten op de grond; Louis praat met Demi; Harry is handstanden aan het oefenen, en andere acrobatiek, hij kan er echt niks van... en ik sta naast Liam. Hij stoot me aan. 'Maar Nialler, het is al best donker. Misschien moeten we eerst gaan slapen...' zegt hij. Ik denk na en knik. 'Je hebt gelijk,' geef ik toe. 'Guys, kunnen jullie ff luisteren naar Nialler?' vraag ik. Eindelijk draait iedereen zich mijn kant op. Ik gebaar dat iedereen dichterbij moet komen, en ze gehoorzamen. Trots kijk ik hoe de groep dichterbij komt, en ik ga op een omgevallen boomstam staan. 'Jongens, effe luisteren graag. Het is al best donker, dus het lijkt me een goed idee om te gaan slapen. Dus ik stel voor dat iedereen een hoopje mos bij elkaar schuift, en dat als matras gebruikt.' Ik zie veel vieze gezichten. 'Uwe heilige Nialler...' Liam maakt een buiging. 'Is het ook goed als we gewoon in het gras gaan liggen? We hebben namelijk niet zo'n zin om in het jeukende mos te gaan liggen,' vertelt hij. Ik voel dat ik een beetje begin te zweten. Ik schraap mijn keel. 'Eh ja, sure. Waarom niet.' Ik stap van de boomstam af. 'Welterusten.' mompel ik teleurgesteld.

---2 uur later---
Ik staar naar de prachtige sterrenhemel. Ik lig op het gras, op mijn rug, relaxt omhoog te kijken. Ik kan niet slapen. De rest ligt al láng te pitten. Perrie ligt op de borst van een snurkende Zayn; Demi heeft een arm van Lou om haar heen; Harry ligt naast Debby, met een hand op haar borst. Ik grinnik zachtjes. Opeens hoor ik zacht gesnik naast me. Ik kijk wie er ligt, en dan blijkt dat het Dorothy is. Blijkbaar ben ik niet de enige die niet kan slapen. 'Wat is er?' fluister ik. Dorothy kijkt me aan, met betraande ogen. 'Het is gewoon... iedereen hier kent elkaar, en houdt van elkaar... En ik ben maar... alleen. Niemand kent mij, en ik ken jullie ook niet. Ik hoor er niet bij...' Ze begint weer te snikken. Ik sla een arm om haar heen. 'Natuurlijk hoor je er wel bij! Je bent niet de enige die alleen is. Danielle ligt alleen, Liam ligt alleen, en ik lig ook alleen.' fluister ik, nu in haar oor. Ze begint gelukkig weer een beetje te glimlachen. Ik druk haar stevig te me aan, en glimlach ook. Opeens zie ik dat Liam ook nog wakker is, en een jaloerse blik naar me toe stuurt.

--------
Ff een vraagje aan jullie: wat vinden jullie van dit verhaal?
Dat wil ik namelijk wel eens weten .. als je het saai vind moet je het vooral zeggen hoor! Zet maar in de reacties Ciao x


Reacties:

1 2

XxAmyxX zei op 21 juli 2013 - 23:18:
Melding!!


loveyouxx
loveyouxx zei op 21 juli 2013 - 22:13:
Awh arme liam... maar je verhaal is echt grappig.. ook al hou ik niet zo van fantasie.. maar ik wil nog steeds melding! !!!!


Tallietje
Tallietje zei op 21 juli 2013 - 19:48:
hey,hey,

even voor alle duidelijkheid; JE VERHAAL IS NOG STEEDS SUPERRR!! dus daar moet je echt niet aan twijfelen <3
ten tweede; THE BEST SONG EVER IS ECHT AMAZAYN!!! ik luister hem echt constant, mijn moeder echt zo van; 'wat van nummer is dat nou weer'
*ik: danst als marcel en roep kei hard; 'BEST SONG EVERR!!"

GREETZZ


Harrylover
Harrylover zei op 21 juli 2013 - 17:17:
Super leuk!!
Melding.


Malikaa
Malikaa zei op 21 juli 2013 - 16:11:
Hihi, jealous much Lili??
Snel verder
xXx