Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » One Direction » Lay all your love on me || FINISHED » Always be Together

Lay all your love on me || FINISHED

21 juli 2013 - 19:09

1475

6

450



Always be Together

Weer een nieuw hoofdstukje! Het verhaal wordt steeds leuker als je het mij vraagt haha! Enjoy! en als jullie ideeen hebben, let me know! X MichelleSky

Sky POV:
OMG. Daar zit Little Mix. Mijn idolen die ik aanbid sinds ze XFactor gewonnen hebben. Ik staar ze sprakeloos aan. ‘’Hi, Sky is het toch? Nice to meet you!’’ de meiden komen naar me toe en geven me een knuffel. ‘’Sorry, maar dit is even heel overweldigend voor me!’’ bloos ik. ‘’Ik ben een huge fan since XFactor! Ik heb gehuild toen jullie van Tulisa kregen te horen dat jullie naar de liveshows mochten!’’ ‘’Ahw, that’s too cute’’ lacht Perrie. ‘’Maar Sky, even back to bussiness. De reden waarom je hier bent, is dat Little Mix jou graag als 5e lid erbij wil.’’ Zegt Simon. Mn mond zakt open. ‘’Menen jullie dit?’’ vraag ik verbaasd. ‘’Ja! We zagen je auditie, en vervolgens ook de 3 liveshows met Rythmix. We vonden jou eruit springen, en met jou leeftijd, kledingstijl en enthousiasme vinden we jou bij ons passen.’’ Legt Jade uit.
‘’Wil je hier nog even over nadenken?’’ vraagt Jesy. ‘’we weten dat we er jou een beetje mee overvallen.’’ ‘’nee ik weet het al! Ik wil dolgraag bij jullie band!’’ van enthousiasme stuiter ik bijna van mn stoel af. ‘’Meiden, we hebben de juiste keus gemaakt.’’ Glimlach Leigh-Anne. ‘’Oke, dan ga ik nu met spoed een persconferentie beleggen. Sky, loop even met Perrie mee, dan kan je je even omkleden.’’ Met die woorden loopt Simon zn kantoor uit, al druk bellend met allerlei mensen en de pers. ‘’Come on Sky, walk with me. Gaan we even wat leuks voor je uitzoeken.’’ Ik sta op en loop met Perrie mee. ‘’Perrie, hoe is het nou om echt zo beroemd te zijn? Wereldwijd? Ik heb alleen een paar liveshows gezongen in XFactor.’’ Ik kijk haar aan. ‘’Het is absolutely amazing. Al die meiden die jou aanbidden, die jou naam schreeuwen, die alles doen voor een handtekening.. je gaat het geweldig vinden Sky.’’ Ik ben al meer gerustgesteld. We lopen een kleedkamer in, als mn oog valt op een knalroze skinny jeans. ‘’OMG, die moet ik aan zometeen! Oh en met die schoenen? Is er nog een zwarte blazer?’’ ik vraag 100 dingen tegelijk. Perrie glimlacht en zegt dat ik mn gang kan gaan. Ik ben binnen 10 minuten omgekleed, en loop met Perrie terug naar het kantoor van Simon. ‘’Kom meiden, de persconferentie begint met 2 minuten. We hebben daarna nog een grote verrassing voor jullie allemaal.’’ Ik kijk verbaasd de meiden aan en loop met ze mee naar de zaal.

Harry POV:
Ik zit in de auto, onderweg naar een persconferentie met de jongens. Zayn en Louis zitten een dansje te doen, en Niall zit te filmen. ‘’Quick ,we got Liam!! Show Liam, he’s doing the flick’’ lacht Zayn. De camera draait naar Liam en Liam doet zijn bekende flick. Ik lig in een deuk, samen met de rest van de jongens. ‘’Paul?’’ roep ik door de harde muziek heen. ‘’waar gaat die persconferentie over?’’ ‘’ik weet het niet jongens, Simon zei niks!’’ We draaien de parkeerplaats op, waar het opvallend rustig is, en we lopen naar binnen. ‘’Ah jullie zijn er jongens! Kom mee naar de kleedkamer.’’ Een mannetje van de crew rent zenuwachtig heen en weer, schreeuwend in een portofoon om ons op tijd naar de kleedkamer te brengen. ‘’Hier is het, jullie moeten wachten op een seintje van ons.’’ We gooien de deur open, en zien 4 meiden staan. ‘’Vas Happening?!’’ roept Zayn, ‘’Daar zijn mn favoriete zusjes!’’ Ik loop de kleedkamer in en zie de meiden van Little Mix. Onwijs lieve meiden, en de roddelbladen hadden ooit geschreven dat ik aan het daten zou zijn met Jade, maar dat was bullshit. Deze meiden waren als zusjes voor mij! Ookal zagen we ze heel weinig, elke keer als we met ze waren was het dolle pret. Ik geef ze allemaal een knuffel, en ik zie dat ze elkaar geheimzinnige blikken toewerpen. ‘’Wat is er aan de hand? Wat kijken jullie raar?’’ ik kijk van Jade naar Jesy, en van Perrie naar Leigh-Anne. ‘’Owww niks hoor!’’ schreeuwt Perrie terwijl ze achterna wordt gezeten door Louis. Ik loop naar een stoel en ga zitten, als Liam naast me komt zitten. ‘’Hey, Hazz, Sky moest toch naar Simon komen? Heb je al iets van haar gehoord?’’ ik schud mn hoofd en kijk op mn telefoon. Geen smsje, whatsappje niks. Waar is ze?

Sky POV:
Ik zit in mn eentje te wachten in een kleedkamer. Ik wordt zometeen gepresenteerd als het nieuwe lid van Little Mix. Simon had ook nog een verrassing voor ons daarna? Ik vind het allemaal maar raar. Ik voel mn telefoon trillen, en mn scherm oplichten. Harry. Alweer. Dit is ongeveer zn 30e smsje/whatsappje dat hij stuurt sinds dat ik ben weggegaan. Ik mocht onder geen bedwing contact opnemen met Harry of de jongens, het moest een geheim blijven. Ik lees het smsje en glimlach. ‘’Hi love, ik weet niet waar je bent! Maar laat wat van je horen zodra je dit leest. X Harry.’’ ik smelt van binnen, wetend dat hij zo ongeveer alles voor me over heeft. Er klinkt een klop op de deur, en Simon komt binnenlopen. ‘’Hi Sky, dit is het moment. Loop met me mee, de jongens en Little Mix zijn er al.’’ Ik stel me verdekt op, maar ik kan evengoed de persconferentie volgen. Hey, ik zie een bekende zwarte kuif.. Mn hart staat stil. Zayn? Wat doet die hier nou? Dan valt mn oog op die krullen, die ik van 20 kilometer nog zou herkennen. Harry? Wat is hier nou aan de hand? Iedereen zit elkaar verbaasd aan te kijken, niet wetend wat er gaat gebeuren. Ze staan met zn 9en voor een podium, terwijl Simon klaar staat om ze toe te spreken. ‘’So, boys and girls. De reden dat ik jullie bij elkaar heb geroepen, is het volgende. Ik laat het doek zakken, en dan spreekt de tekst voor zichzelf.’’ Met die woorden wordt het doek opgeheven, en komt er in grote letters ‘’WORLDTOUR 1DLM’’. De monden van de jongens en meiden vallen open. ‘’Ja, jullie hebben het goed gezien. Jullie gaan 7 maanden lang met elkaar op tour, de wereld rond.’’ De camera’s klikken, en iedereen valt elkaar om de hals. Mijn mond valt open. Dit betekend dat ik 7 maanden lang met Harry ben? Mn hart maakt een sprongetje. Ik draai zenuwachtig aan het kettinkje met de letter H die Harry mij gister voor mn verjaardag had gegeven. ‘’Happy birtyday baby.’’ Had hij zachtjes gezegd. Ik was er uiteraard dolblij mee! ‘’Maar ik wil even vragen of Little Mix het podium op wil komen.’’ Jesy, Perrie en Leigh-Anne komen naast Simon staan. Shit, dit is mijn moment. Ik adem diep in, en weer uit. ‘’Een andere reden waarom ik dit heb georganiseerd, is omdat Little Mix een 5e lid mag verwelkomen.’’ De jongens kijken elkaar aan. Ik zie Harry zn schouders ophalen, wetend dat hij mij dus niet zal verwachten als nieuw lid. Mn handen shaken, maar ik weet dat ik dit kan. ‘’Mag ik hier, als exclusieve primeur, aan jullie voorstellen, het nieuwe lid van Little Mix..’’ ik loop langzaam het trapje op. Mn hoofd hou ik naar beneden als ik op het podium sta. ‘’Sky Bakker!’’ Ik recht mn hoofd, glimlach en kijk de camera’s in als ik tussen de meiden in sta. De jongens stoten elkaar aan, en beginnen Harry te teasen. Harry reageert niet. Hij staart mij met open mond aan. Ik glimlach ongemakkelijk naar hem, wetend dat hij het me kwalijk gaat nemen dat ik niks heb gezegd. Ik besluit mezelf er vanaf te sluiten, als ik Simon vaag iets hoor zeggen als ‘’het zingen van een nummer, in de nieuwe samenstelling! Helaas zonder Jade, maar het is niet anders!’’ ik schrik, en kijk Perrie aan. ‘’We doen DNA!’’ fluistert ze. Ik doe mn oortjes in, en concentreer me op de muziek. Omdat Jade ziek naar huis is gegaan, doe Perrie haar stukjes, en doe ik Perrie haar stukjes. Ik ben enthousiast, want met mijn stem kan ik haar uithalen makkelijk halen. Ik focus mn ogen op Harry, en begin te zingen.
Does he tell you he loves you when you least expect it? Does he flutter your heart when he kisses your neck.. No scientist, or biology, It’s obvious, when he’s holding me, It’s only natural that I’m so affected..
We zingen samen het refrein, en de meiden hun stukjes als het moment is dat ik Perrie’s uithaal moet halen. Ik doe mn ogen dicht, en zing met gemak de uithaal. De paparazzi klapt, en ik doe verlegen mn ogen weer open als ik zoek naar Harry. Er staan maar 4 jongens. Ik kijk Louis aan, met tranen in mn ogen. Louis tikt Niall aan, en vraagt waar Harry is. Dit betekend zoveel voor mij, en dan is hij er niet.. Mn ergste nachtmerrie wordt waarheid als Lou naar me mimed; ‘’Harry has left.’’


Reacties:

1 2

Malikaa
Malikaa zei op 22 juli 2013 - 20:34:
NEEE, Harry is niet weg gegaan! Dat weiger ik te geloven! Nee, nee, nee, nee, nee!!
And dat filmpje in de auto met de hair-flip is
Ahhhh, Sorry ik ben hyper door de BSE Video dandkashdka aahhhhhhh!!!!!
Srry ^.^
Snel verder
xXx


Team1D
Team1D zei op 22 juli 2013 - 2:25:
Harry?

Omg de flip ik ken die filmpje omg *fangirlattack*


1Dharrylouis
1Dharrylouis zei op 21 juli 2013 - 23:57:
Supersnel verder!!

Xx


loveyouxx
loveyouxx zei op 21 juli 2013 - 21:50:
Hmmm... wat zou er zijn met harry?? Misschien voelde hij zich niet lekker.. of vind hij het niet leuk, omdat hij weet dat sky heel veel haters heeft, en bang is dat ze het daarom niet lang volhoud???
In ieder geval.. snel verder en melding plzz ik wil weten wat er aan de hand is!!!


menepen
menepen zei op 21 juli 2013 - 19:31:
Aaaaah harry