Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » One Direction » Vakantie avontuur. [END] » Hoofdstuk 12

Vakantie avontuur. [END]

22 juli 2013 - 21:08

1070

1

291



Hoofdstuk 12

Heeeeyy!! Nieuw hoofdstukje! Reacties zijn welkomm! xx

P.O.V Harry
Eindelijk krijg ik het weer wat warmer, het was ook zo ijskoud in die vriezer. ‘Pff het was gewoon een valstrik van die ontvoerder, hij wilde ons gewoon dood bevriezen!’ zegt Roxy boos. ‘Hmm dat is waar en we hebben Amy nog steeds niet gevonden’ en ik hoor de rest zuchten. Stiekem ben ik ook nog wel een beetje blij dat ik mijn geluks kam nog heb en dat ik een uur lang Roxy warm kon houden dat was het enigste pluspuntje eraan. ‘We vinden Amy nooit meer!’ zegt Lola en ze snikt een beetje. Ik zie Louis weer verdrietig kijken. ‘Kom op jongens, niet zo negatief, als we opgeven dan vinden we Amy zeker weten nooit, het gaat ons gewoon lukken!’ zegt Roxy. Iedereen knikt dat het waar is. Stil drinken we allemaal onze chocolade melk op en dan zie ik Lola geeuwen. ‘Kom Lola het is al weer veel te laat, het is inmiddels al half 11 uur! Je moet naar bed, kom ik breng je naar bed’ Zegt Roxy. Roxy staat op,’wacht ik loop wel met je mee’ zeg ik. Ik til Lola op die al bijna in slaap is gevallen en we lopen samen naar hun appartement. Als we binnen komen zien we dat de ouders van Roxy en Lola al naar bed zijn gegaan. We lopen de trap op naar de kamer van de meiden en ik leg Lola in haar bed. Dan plof ik naast Roxy neer op haar bed. Ze draait zich om naar mij toe. ‘Hoe moet dit nou als Amy gevonden is en je weer verder moet gaan met de jongens met jullie tournee?’ Ik zie de tranen bijna in haar ogen staan. Daar had ik nog helemaal niet over na gedacht dat ik de meiden en vooral Roxy moet gaan verlaten.. ‘Misschien zie ik je dan nooit meer en ik wil je niet missen Harry, ik kan denk ik niet meer zonder je’ ik zie een paar tranen over haar wangen glijden en dan krijg ik zelf ook tranen in mijn ogen. Ik trek haar naar me toe, zodat ze tegen me aan ligt. ‘Het komt allemaal goed Rox, probeer er nog niet aan te denken, we moeten juist genieten nu van onze momenten samen en met de rest van de groep.’ Ze knikt. ‘en weetje jullie zijn speciaal voor ons geworden deze week en speciale mensen verlaten wij niet’ Ik zie dat ze glimlacht en ik geef een kus op haar hoofd, dan is het even stil. Nu we toch alleen samen zijn zal ik dan zeggen wat ik al heel lang tegen haar wil zeggen, ik twijfel maar dan floept het er zo uit. ‘Roxy.. je bent heel speciaal voor me weetje, je bent niet zomaar een meisje, nee je bent het liefste en mooiste meisje die ik ooit heb gezien.. Ik wil gewoon zeggen uhm ik hou van je Roxy en ik wil je nooit meer kwijt’ Zo dat is er uit. Roxy blijft stil heel stil. Dan kijk ik haar aan en zie ik dat ze in slaap is gevallen. Ik zucht, ik heb dus helemaal voor niets al mijn moed verzamelt om het te zeggen. Naja het moet maar. Ik trek Roxy nog even zachtjes wat meer tegen me aan en dan snel met haar in mijn armen val ik ook in slaap.

POV Niall
Hèhè Eindelijk is de keuken schoon, Tess en ik lopen naar de woonkamer. We zien gelijk dat alle jongens al naar bed zijn, wat ik ook snap het is al half 11 en we hebben alweer een spannende dag achter de rug. Tess en ik ploffen op de bank, we kijken nog even TV, maar we doen hem al snel uit omdat er niets leuks op de TV is en we verstaan Duitse TV toch niet. Ik zie dat Tess wat meer naar mij toe schuift en dan weer met haar hoofd op mijn schoot gaat liggen met haar benen over de leuning van de bank. Met m'n vingers speel ik een beetje met haar haar, zo zitten we eventjes en we zeggen niks tegen elkaar. Ik kijk de hele tijd naar der, wat is ze toch eigenlijk een mooi en zo lief. Ik glimlach en dan zie ik dat Tess in slaap is gesukkeld. Ik probeer haar stil op te pakken zodat ze niet wakker word, maar ze merkt het en word wakker. 'Kom ik breng je naar je kamer je bent moe en je moet slapen.' Ze knikt en ik breng haar tillend naar haar appartement. Voor de deur springt ze weer op de grond uit mijn handen. Ze doet de deur open en ik loop nog een stukje mee naar haar kamer. En dan zien we dat Harry in Tess en Roxy haar bed ligt. 'Wat zijn ze toch schattig samen helemaal als ze zo samen slapen' fluistert Tess. Ik knik 'ja dat zijn ze inderdaad' en ik maak er nog snel een fotootje van zodat ik morgen Harry er een beetje mee kan plagen. 'Maar dit is allemaal wel leuk en aardig, maar waar moet ik nu slapen?' fluistert Tess en ze zucht. Ik twijfel om het te zeggen maar floept het er toch uit 'Kom bij mij slapen? Ik heb nog plek vrij in mijn bed!' en ik glimlach naar Tess. Ik zie der een beetje blozen in het donker. 'Neejoh ik slaap wel beneden op de bank. Zonder kussen en deken..' En ze zucht weer. 'Daarom, kom gewoon bij mij!' Zeg ik net iets te hard en ik zie Roxy een beetje opkijken in haar slaap. Tess en ik staan doodstil en dan slaapt Roxy gelukkig weer snel verder. Pff dat was net op het nippertje en snel sluipen we stil de trap weer af. 'Nee ik blijf wel hier joh' fluistert Tess. 'Komt niets van in en ik til der weer op en leg haar over mijn schouder, Tess trappelt even met haar benen dat ze weg wilt maar al snel geeft ze op. Dan breng ik haar weer terug naar ons appartement naar mijn kamer en ik leg haar op mijn bed. Ik loop nog even snel naar de woonkamer om mijn mobiel te pakken en als ik terug kom zie dat ze al Tess in dromenland is. Ik sla de deken over haar heen en kruip naast haar en hou haar een beetje vast en al snel val ik ook in slaap.


Reacties:


menepen
menepen zei op 22 juli 2013 - 23:33:
geef me een melding