Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Inazuma Eleven » Nieuwe ontdekking » Verliefd?

Nieuwe ontdekking

22 juli 2013 - 21:33

233

0

327



Verliefd?

Tijd voor hun zelf, is minder leuk dan gedacht. Vinden de jongens. Ze gaan toch maar eens kijken bij die meisjes.

"Hey, nathan," mark en nathan zitten onderuit gezakt tegen de ruit van een winkel aan. "We hebben tijd voor ons zelf gast, waarom doen we niks?" Nathan haalt een hand door zijn haar. "Geen idee, tijd voor ons zelf is minder leuk dan gedacht." "Dat kun je wel zeggen." Beaamd mark. "Hey wacht eens, we kunnen bij die meisjes kijken!" Mark grinnikt. Nathan verschiet van kleur. "Ehh, ik weet het niet mark..." Mark pakt nathan's arm. " kom op! Ik wil wel eens weten of ze kunnen weten." Mark trekt nathan mee naar het veld. Het is niet ver, want ze zijn er al. De meisjes spelen de bal over naar elkaar. De keeper komt hun richting op. " hallo, zijn jullie raimon?" Vraagt ze. " ja, hoezo?" Vraagt mark. Het meisje bekijkt hem van top tot teen. " ik ben desie." Zegt ze. "Oh, oke ik ben.." Mark kom niet verder. ".. Mark. Ik ken je al." Zegt desie. " hey desie! Wat doe je daar?" Een meisje met blauw haar komt op ons af. Ze ratelt verder. "Zeg dees, flirt je weer? Oh hoi jongens ik ben sue. Mijn haar zit leuk he? Ik weet het oh ik heb nog geen vriendje, blablabla." Nathan ergert zich eraan. "Mark laten we weg gaan.." Fluistert hij. Maar mark negeert hem. " leuk je te ontmoeten sue. He mischien kunnen we een keer tegen elkaar spelen."


Sorry voor het kleine stukje.


Reacties:

Er zijn nog geen reacties op dit verhaal.