Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Overige » The seven doors » The seven doors 1

The seven doors

20 april 2009 - 20:10

292

1

254



The seven doors 1

het eerste deel

Dit stukje lijkt een beetje op HP



Sara zat op een schommel op het pleintje bij haar in de buurt. Eigenlijk moest ze naar huis maar daar had ze geen zin in. Ze zat daar maar wat voor zig uit te staren. bijna automatisch deed ze haar boekentas open. Die zat vol met boekn en allerlij rommel. Een brooddoos, een koekedoosje,een appel, een halfafgewerkte makramee, een leesboek, kopspelden. Waarvoor had ze die ooit nodig gehad? een breiwerkje van haar moeder. Dat had ze eigenlijk na school aan oma oeten gaan geven maar dat was ze al een week vergeten en ze had er geen zin in. En netjes in een apart vakje een popetje. Dat popetje was het enige dat altijd op dezelfde plek zat. Het was van haar zus geweest voor dat die gestorven was. Lanzaam streelde ze het poppetje. Net toen ze het popetje wou wegsteken en naar huis gaan. Kwam Frank er aan. Hij zag heer met het poppetje. "Hé Sara ben jij daar niet war oud voor? zei hij op pesterige toon."Of is dat de gewoonte dat rosse mensen met poppen spelen?" Ging Frank onverstoorbaar verder. "Ga weg Frank, Het is niet van mij het is van mijn zus." "Maar jij hebt toch helemaal geen zus." Zei Frank op sarcastise toon. "Of toch wel, O ja nu weet ik het weer die zus van jou is zo dood als een pier." "Hou op!" Sara was kwaad rechtgestaan. "Ow sorry heb ik je kwaad gemaakt? Je haar is er helemaal rood van geworden. Of nee wat dom van me dat was het al. Had je zus ook rood haar en is ze daarom gestorven?" Nu werd het Sara te veel. "mijn zus was blond" En Toen gebeurde er iets geks.


Reacties:


Sweetlady
Sweetlady zei op 20 april 2009 - 20:49:
snel verder