Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » One Direction » Kiss you. » What makes you beautifull.

Kiss you.

23 juli 2013 - 9:58

256

4

248



What makes you beautifull.

Hey, als je een melding wil meld het me. :p

Ik, Vanessa penning staar strak naar buiten. Bah wiskunde, al die getallen, zo snap je er toch niets van? "En dan nu een makkelijke vraag, a kwadraat + b kwadraat = . Ik geef de beurt aan mevrouw penning." Galmt de stem van de leraar door het lokaal. O, euh, wat was dat ook alweer... "C kwadraat?" Zeg ik met een kleine stem. De leraar trekt zijn wenkbrauw op, "dat is juist mevrouw penning." En hij gaat door met les geven. Ik tel de secondens... 1... 2.. 3... TRING. Eindelijk de bel. Ik loop het lokaal uit. Onderweg wordt iedereen een beetje geduwt door de drukte. Eindelijk bereik ik mijn kluisje. Ik probeer met alle macht mijn kluisje open te maken, maar het lukt voor geen meter. O, gelukkig daar komt christa al aanlopen. Christa is sinds groep 3 mijn beste vriendin. We doen echt alles samen. " lukt het niet?" Christa grijnst.
Ik zucht, "dat kluisje mag me niet." Ik trek een pruillipje.
Christa rolt met haar ogen, en draait hem met een soepele beweging om.
Ik zucht. " waarom lukt het mij nou nooit." Ik trek mijn kluisje open en er valt een berg briefjes uit. "Christa, pak de prullenbak eens." Zeg ik.
"Wacht nou even," begint crista, "misschien zit er wel wat leuks tussen."
Ik trek mijn wenkbrauw op. "Denk het niet, maar vooruit." Als ik 6 briefjes heb gelezen, valt me iets glimmends op. "Kijk eens christa!" Zeg ik verbijsterd.
Christa trekt een grimas, zou zij meer weten?
Als ik het kaartje pak, gil ik. "we gaan naar one direction!!"


Reacties:


Anne
Anne zei op 23 juli 2013 - 16:49:
Melding?


1Dlover
1Dlover zei op 23 juli 2013 - 16:35:
awesomee
snel verder hoor!
melding?


candyXbar
candyXbar zei op 23 juli 2013 - 13:27:
Melding?


Kazemarux
Kazemarux zei op 23 juli 2013 - 10:56:
Sorry beetje kort.