Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » One Direction » Vakantie avontuur. [END] » Hoofdstuk 13

Vakantie avontuur. [END]

23 juli 2013 - 10:25

1181

0

289



Hoofdstuk 13

Heeeeyy! Hoofdstuk 13! Enjoy! xx

P.O.V Roxy
Langzaam word ik wakker door een straaltje zon die op mijn ogen schijnt. Ik draai me om naar Tess en ik schrik, waar is Tess? Ze ligt niet naast me. Snel grijp ik naar m'n mobiel die op m'n nachtkastje ligt, geen bericht van Tess, waar kan ze toch zijn. Dan denk ik opeens aan hoe ik hier in mijn bed beland ben, ik kan me helemaal niet meer herinneren wanneer ik ben gaan slapen. Ik weet alleen nog dat ik Lola naar bed ging brengen.. met Harry! Die was ik helemaal vergeten, waar is hij eigenlijk? Vast en zeker naar huis gegaan toen ik in slaap viel. En dan gaat opeens de deur open, daar staat Harry shirtloos met een ontbijtje in zijn handen. 'Goedemorgen schatje ik heb een ontbijtje voor je gemaakt' en ik zie hem een beetje blozen. 'Harry! Ik dacht al waar ben je, maar wat super lief van je!' En ik voel dat ik zelf ook een beetje bloos. Hij komt naast me liggen en we eten samen het ontbijtje op. 'Waar is Lola eigenlijk?' 'Ze is mee met je ouders wandelen en maak je maar geen zorgen ze heeft ons niet samen in bed zien liggen' en hij geeft me een knipoog. Pfieuw gelukkig maar anders had ze me m'n leven lang getreiterd dat ik samen met de enige echte Harry Styles in bed heb gelegen. Rustig eet ik m'n ontbijtje verder. Als het op is brengt Harry alles weer naar de keuken en komt weer naast me liggen. We kijken even TV en op een gegeven moment kijk ik naar hem en hij nog naar de TV. Opeen buig ik vanzelf naar hem toe en wil ik een kus op z'n wang geven maar dan draait hij zich opeens naar me toe en we kussen elkaars lippen. We schikken allebei en draaien ons hoofd om en ik voel dat ik weer heel erg bloos. 'Uhm sorry, dat was niet m'n bedoeling.. Ik wilde je gewoon een kus op je wang geven als bedankje voor alles..' Het is even stil en ik durf m'n hoofd weer om te draaien naar hem toe om te kijken of hij misschien nog wat gaat zeggen. 'Het geeft niet.. Het ging gewoon per ongeluk' 'Jawel het geeft wel! Ik had je gewoon nooit een kus op je wang moeten geven, dat mag ook niet, je bent beroemd enzo' schreeuw ik bijna met tranen in m'n ogen. 'Roxy, Roxy rustig, het mag wel ik ben en blijf gewoon een normale jongen hoor en het geeft echt niet en ik vond het juist heel lief van je, alleen.. 'Alleen wat?!' Schreeuw ik zowat en ik kijk hem verbaasd aan. Het is even stil. 'Wat alleen?' herhaal ik weer maar zeg het dan wat zachter. Ik zie dat Harry twijfelt het te zeggen. 'Ik zei het gisteravond al tegen maar toen was je net in slaap gevallen' zegt hij zacht. Ik kijk even verbaasd 'wat zei je gisteren dan?' Vraag ik voorzichtig. Ik zie hem weer twijfelen. 'Ik vertelde je dat ik je heel lief vind en speciaal, je bent anders dan alle andere meisjes.' Ik bloos even en hij gaat verder met z'n verhaal. 'Wat ik hiermee wil zeggen is dat ik van je hou Roxy, ik wil meer voor je zijn dan je beste vriend' Ik sta versteld, meent hij dit serieus. Het is stil. Ik voel dat hij me aankijkt en wacht op mijn reactie. Ik weet niks uit te brengen zo versteld sta ik. Toch weet ik iets uit te brengen. 'Je-je bedoelt als mijn vriendje?' Ik zie in mijn oog hoeken dat hij knikt, 'Uhm ja' zegt hij. Het is weer stil. 'Maar, je-je bent Harry, de enige echte Harry Styles, jij kan mij niet leuk vinden en en dat mag ook niet een relatie hebben met een fan en trouwens geen een jongen heeft mij ooit leukgevonden..' 'Je bent geen fan Rox' 'wel dat ben ik wel' 'niet, je bent geen fan maar mijn beste vriendin' Ik knik en het is weer stil. 'En nu ben je m'n beste vriendin niet meer' zegt Harry. Ik schrik op. 'Je bent niet mijn beste vriendin, je bent nu mijn vriendinnetje en ik vind jou wel leuk' en hij pakt me naar me toe en kust me weer op m'n lippen maar nu is het niet per ongeluk. Ik schrik weer, ik werd gewoon gekust door de enige echte Harry Styles, die mij leuk vind en nu m'n vriendje is. En uit het niets kus ik hem terug. Ik bloos en glimlach en hij bloost en glimlacht terug. Dan ga ik in zijn armen liggen op bed. 'Ik hou van je Roxy' 'en ik hou ook van jou Harry'

POV Tess
Ik word zoals gewoonlijk weer wakker om 8 uur, maar zie dit keer een arm om mee heen, ik zie dat die van Niall is, en vind ik t niet erg. Ik streel door zijn haar, wat is hij schattig als die slaapt! Ik klim zacht uit zijn bed en ik voel dat ik het koud krijg, ik kijk wat ik aanheb, ik heb nog steeds mijn zwemshort aan.. Niall heeft vast wel een trui. Ik open zijn kast, pak een donkerblauwe trui en trek hem aan, hij is wel een beetje groot maarja. Wat is dit trouwens een grote kamer! Je zou hier hele dansshows kunnen geven, of een turnshow. Hé ik kan aardig turnen, laten we het gewoon proberen! Ik maak een radslag waarna een overslag en eindig in een bruggetje. Dan hoor ik ineens iemand klappen. Ik sta op en moet lachen, Niall is ook wakker! 'Eindelijk slaapkop!' En spring boven op hem. 'Heel erg bedankt Nialler, dat ik hier mocht slapen!' Ik ga plat op hem liggen en geef hem een knuffel. 'Graag gedaan! Ik kon je moeilijk tussen ze in laten slapen!' En we moeten allebei lachen. 'Als ik ooit iets terug kan doen zeg je het maar!' 'Zouden ze al hebben toegegeven dat ze elkaar leuk vinden?' 'Geen idee, maar Roxy lag in zijn armen, zal wel denk?' Antwoord Niall 'wat heb je trouwens een mooie trui aan!'zegt Niall met een grijns. Ik kijk naar de trui, ohja ik had Nialls trui aan en voel dat ik rood word. 'ik trek hem wel uit!' 'Haha nee houd hem aan! Hij staat schattig!' Hij geeft een aai over mijn bol. En ik word nog roder. 'Eh.' begin ik om van dit gesprek af te komen 'Ik wil niet onbeschoft overkomen maar ik krijg wel honger..' Zeg ik zacht. Waarna Niall antwoord 'Dan zal je eerst toch echt van mij af moeten' 'Misschien wil ik dat niet!' Zeg ik plagend. Maar dan begint hij met kietelen en rol ik zo het bed af. Ik zie hem eerst bezorgd kijken maar dan barsten we allebei in lachen uit. We gaan naar beneden, maken snel een broodje met chocopasta en pakken een glas melk, ik ga voor de tv zitten terwijl Niall zich nog snel omkleed. Als we ons broodje ophebben gaan we weer naar mijn appartement.


Reacties:

Er zijn nog geen reacties op dit verhaal.