Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » One Direction » Vakantie avontuur. [END] » Hoofdstuk 14

Vakantie avontuur. [END]

23 juli 2013 - 17:11

1664

3

319



Hoofdstuk 14

Heeeeyy! Nog een hoofdstukjee! We naderen heel langzaam het einde van het verhaal :) xx

P.O.V Niall
Met een arm om Tess heen lopen we richting haar appartement. Tess doet de deur open en we zien dat er niemand in de woonkamer is. Ik zie dat Tess naar de keuken loopt en ze pakt 2 koekjes en geeft er een aan mij. ‘Thanks Bro!’ zeg ik en ze glimlacht terug. ‘Waar is iedereen eigenlijk het is zo stil in huis’ zegt Tess. ‘Kom, misschien is er boven iemand’ zeg ik en we lopen stil de trap op. De deur om naar de kamer te gaan staat op een kiertje en we gluren er allebei door heen. We zien Harry en Roxy samen in bed liggen, Roxy ligt in Harry’s armen en ze kijken samen TV. En dan zien we Harry opeens Roxy een kus geven, OP DER MOND. Ik schrik en ik zie Tess ook schrikken en we kijken elkaar aan. ‘Zag jij nou ook wat ik zag? Gebeurde dat nou echt’ Fluistert Tess. Ik knik en dan kijken we weer terug door de kier van de deur. En dan opeens valt Tess voorover en omdat ik boven haar zit val ik mee. En dan liggen we opeens half op elkaar midden in de kamer. Ik zie Harry en Roxy schrikken. ‘Hoi, we dachten we vallen even met deur in huis’ zegt Tess ‘Uhm hoi, maar eh jullie mochten best wel kloppen hoor’ zegt Harry. Tess en ik kijken elkaar aan en we moeten lachen. ‘Maar zozo moeten jullie ons niet iets vertellen?’ zeg ik. Ze kijken naar elkaar en blozen een beetje. 'Ik geloof dat jullie haar nog niet kennen' begint Harry. Ik kijk een beetje verward naar Tess die ook haar schouders op haalt. 'Dit is Roxy, mijn vriendinnetje' zegt hij met een brede glimlach en ik zie Roxy ook blozend glimlachen. Dan hoor ik Tess naast me 'aww wat schattig! Wanneer is de bruiloft?' En dan moeten we allemaal lachen. 'Ga even van me af Nialler, ik moet het nieuwe koppel feliciteren!' Ik ga recht op haar zitten 'Misschien wil ik dat wel niet' zeg ik terug met een knipoog en Tess en ik liggen helemaal dubbel. We zien dat Harry en Roxy een beetje verward op kijken en we schudden ons hoofd. 'Nee niets.' Zeg ik lachend. 'Wat is er vannacht allemaal gebeurt?' Zegt Roxy met een grijns op haar gezicht. 'Oee hele wilde dingen!' Zegt Tess grappend. 'Maar ik meen het Nialler ik wil ze echt feliciteren. 'Haha is goed' ik klim van haar af en help haar opstaan. Ze rent naar het bed en springt boven op Harry en Roxy 'gefeliciteeeerd en heel veel geluk samen.' 'Hoopje op het getrouwde stel!' Roep ik en spring boven op Harry, Roxy en Tess.

POV Harry
De ouders van Roxy zijn ook weer thuis gekomen en Niall en ik zitten met de meiden op de bank. Toen ze binnen kwamen zaten ze naar Rox en mij te kijken want ze zat weer bij mij op schoot en ik zat met mijn armen om haar heen, en stelde ze me nog een keer voor, maar dan als haar vriendje. Ik glimlach bij de gedachte, ik krijg nog steeds kriebels, ik ben haar vriendje!! Rox' ouders gaan even naar de stad en Rox gaat met Louis en mij mee boodschappen doen, want ja, dat moet ook gebeuren.. Tess, Niall mogen niet mee. Zij zouden teveel eten kopen.. Dus zij blijven met de rest hier. Geen idee wat die allemaal gaan doen. We lopen via een achter padje naar de supermarkt zodat niemand ons herkent. In de supermarkt proberen we zo snel mogelijk alles te pakken maar dan zie ik de jongen weer ik zie dat hij ons dit keer niet ziet, maar hij kijkt heel schichtig om zich heen. Ik vertrouw hem gewoon niet.. 'Ik ga even opzoek naar ehh choco chip koekjes, die vroeg Tess aan mij.' En ik loop even achter hem aan. Dan zie ik uit zijn zak hetzelfde stukje stof als we laatst vonden van het vest van.. AMY! Ik ren terug naar Lou en Rox, 'Ik -hijg- heb de -hijg-' 'rustig Hazz adem eerst even in' zegt Roxy Zacht. Ik adem in en uit. 'Ik heb denk de ontvoerder van Amy gezien!' Ik zie Louis' ogen groot worden. 'Rustig Lou. We moeten zorgen dat hij ons niet ziet!' 'Waarom!?' Zegt hij bijna boos. 'Anders verplaatst hij Amy weer.' Laten we hem volgen' Louis is weer wat rustiger en knikt. 'Roxy ik wil dat je terug gaat maar het appartement. Dit kan gevaarlijk worden.' 'Ik kan het heus wel aan hoor. Ik heb die sleutel ook achter de balie gepakt.' 'Nee! Dit is niet even een sleuteltje pakken! Dit word gevaarlijk en ik zou het mezelf nooit vergeven als jou iets overkomt!' Zeg ik en ik voel de tranen branden in mijn ogen. Ze ziet het en geeft me een knuffel en een kus. 'Het komt echt goed!' Louis deinst achteruit met zijn armen omhoog 'Zodan! Wat is hier ineens gebeurt? Harry je bent me aan het bedriegen! Wat is er gebeurt met Larry forever?' Zegt hij nep boos en we lachen. 'Oke je mag mee, maar beloof dat je dicht bij mij blijft!' En ze knikt. Ik zoek de man uiteindelijk zie ik hem bij de zuivel staan. 'Daar!' Fluister ik. 'Maar dat is Joost!' Zegt Louis. Joost? Tuurlijk hij had XFactor gewonnen toen wij ook mee deden, daar ken ik hem van! Maar.. 'Waarom denk je dat hij Amy heeft ontvoerd?' Vraagt Louis verward. 'Kijk in zijn rechter zak!' Ik zie dat Louis' ogen weer groot worden en hij wil maar hem toe rennen. Maar ik hou hem tegen. 'nee Lou!' ‘Laat me los! Hij gaat eraan.’ De tranen staan in zijn ogen maar het is beter voor hem! We achtervolgen hem de supermarkt uit. We lopen op veilige afstand, zo’n 15 meter achter hem, maar hij kijkt de hele tijd achter om, dus zijn we maar achter de auto’s gaan verstoppen. Hij loopt een stukje door naar het bos we lopen heel stil achter hem aan en verstoppen achter bomen. Na een stuk lopen komen we aan bij een houten boshuisje met een veranda.. Daar gaat Joost naar binnen. Na 7 minuten lopen we wat dichterbij. En we kruipen onder een raam, waar we net door een spleetje kunnen kijken. Ik zie Amy.. Vast gebonden aan een stoel. Maar dan word het gordijn even opengerukt! En gaan we snel liggen, hopelijk heeft hij ons niet gezien!! We houden onze adem in. Dan word het gordijn gelukkig weer dicht geschoven. 'We moeten hier weg, het is niet veilig!' fluister ik zacht. 'Laten we de anderen erbij halen' zegt Louis zacht. En we rennen stil weg.

P.O.V Tess
Harry, Louis en Roxy zijn net weg, even boodschapjes doen. Dus zitten Zayn, Liam, Niall en ik hier nog bij de jongens thuis. Ik hang zoals gewoonlijk weer bij Niall in zijn armen op de bank en Zayn en Liam zitten op de andere bank en we praten wat. 'Ik ben echt blij voor Rox en Hazz!' 'Ja ik ook, vind het echt leuk voor ze, ze verdienen het!' zegt Niall. Ik zie Liam en Zayn elkaar verbaasd aankijken 'Waar hebben jullie het over als ik vragen mag?' Zegt Zayn. 'Hebben ze het nog niet verteld?' Zegt Niall. 'Wat verteld?!' Zegt Liam verbaasd. 'Naja ons hadden ze het eigenlijk ook niet verteld Nialler' zeg ik. 'Vertel wat is er aan de hand!' Zegt Zayn. Ik kijk Niall aan, zo van vertel jij het of ik en hij knikt dat ik het mag doen. 'Harry en Roxy zijn nu eindelijk echt een stelletje!' Ik zie Liam en Zayn verbaasd aan kijken. 'Echt waar dat is super! Dat het zo lang geduurd heeft ik zag na de eerste dag de vonken er al afspatten.' Zegt Liam. We lachen 'Tja daar heb je wel gelijk in, iedereen wist het al alleen durfden ze het zelf niet te zeggen' zegt Niall. 'Jep, nu alleen jullie twee nog' grijnst Zayn en hij kijkt naar mij en Niall. Ik bloos een beetje en ik zie dat Niall ook een beetje bloost. 'Grapjas' zegt Niall en dan is het even stil. Opeens heb ik een idee. 'Kom zullen we anders iets leuks maken voor het stel, zoals een picknick of iets voor hun tweetjes alleen zodat ze samen kunnen genieten?' Ik zie de jongens goedkeurend naar elkaar kijken en knikken. 'Dat is een leuk idee voor het echtpaar' zegt Liam. We staan gelijk op en we zoeken spullen om te kunnen gebruiken. Een picknick kleed, waxinelichtjes, champagne die als welkomstcadeautje op de tafel stond in het appartement, champagneglazen en wat om te eten. Stiekem snoepen Niall en ik van het gevonden eten voor de picknick die vooral uit heerlijke koekjes bestaat. Maar dan betrapt Zayn ons, we worden bestraft door Zayn voor de grap en we lachen weer. 'Waar zullen we eigenlijk de picknick plaatsen?' Vraag ik. 'Uhm misschien is dat meertje hier achter wel een leuk idee' zegt Liam. 'Ja dat is zeker een leuk plekje' zeg ik en iedereen knikt goedkeurend. We zetten met z'n vieren de picknick klaar op de plek en we lopen naar de ingang van ons hotel om hun op te wachten en naar de verrassing te kunnen leiden. We wachten en wachten, maar er blijft maar geen spoor te bekennen van Louis, Harry en Roxy. 'Waar blijven ze nou? Zolang duurt het toch niet om even boodschappen te doen.' Zegt Liam. 'Ik snap het ook niet, anders zijn ze altijd zo terug' zegt Zayn. Ik kijk op m'n mobiel om te kijken of er misschien een sms'je is van Roxy, maar nee. We wachten nog een tijdje en dan eindelijk zien we 3 gehaaste mensen op ons afrennen. 'Het zijn ze, Louis, Harry en Roxy!' Zeg ik. 'Hèhè eindelijk! Maar wat zien ze er overstuur uit' zegt Niall. 'Dit ziet er denk ik niet goed uit jongens..' Zegt Liam. 'Nee dit ziet er inderdaad niet goed uit..' Zegt Zayn.


Reacties:


Deeemdiaries
Deeemdiaries zei op 23 juli 2013 - 22:55:
snel verderomg


menepen
menepen zei op 23 juli 2013 - 19:27:
Snel verder


1Dharrylouis
1Dharrylouis zei op 23 juli 2013 - 18:17:
Snel verder!!

Xx