Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » One Direction » Lay all your love on me || FINISHED » Only Girl in the World

Lay all your love on me || FINISHED

23 juli 2013 - 19:32

2616

6

510



Only Girl in the World

Hiiiiya! Weer een nieuw leuk hoofdstuk! laat weer een reactie achter als jullie een melding willen :-) Anddd i'm still madly in love with MARCEL (L)_(L) Enjoy! XOXO MichelleSky

*** DAG VAN VERTREK, + EERSTE CONCERT***

Sky POV:
Ik wordt wakker met barstende koppijn. Pffff, ik heb onwijs slecht geslapen zeg. Ik kijk om me heen, ik lig op een bank in een onbekende woonkamer. Waar ben ik?! Ik sla de dekens van me af, en blijf als bevroren stilzitten als ik mn twitter heb geopend. Harry. Taylor. Het einde van ‘’Skarry’’, zoals de fans ons liefkozend hadden genoemd. En vandaag gaan we ook nog is samen op tournee. Great. Louis! Daar ben ik! ik sta op van de bank, en loop rond in het appartement van Lou. Het is stijlvol ingericht, maar mn hart breekt als ik aan de muur nog een foto zie van hem en El. Ik heb haar nog nooit ontmoet, maar het schijnt een schat van een meisje te zijn, dus ik was ook boos op Lou toen naar buiten kwam dat hij vreemd was gegaan. ‘’Sky? Ben je al wakker?’’ roept Louis vanuit de badkamer. ‘’Jaja, ik ben al wakker..’’ mompel ik. ‘’Heb je wel wat kunnen slapen?’’ ‘’Jawel en jij?’’ nu was ik dus gewoon aan het liegen. Ik heb amper geslapen. Ik durf niet eens in de spiegel te kijken. ‘’We moeten over een uur bij de bus zijn! Soooo hurry up!’’ Met tegenzin sta ik op. Het laatste waar ik zin in heb is Harry tegen het lijf lopen..

Het loopt tegen 12 uur als we weggaan uit Lou’s appartement. Ik heb mn eigen Ray Ban weer gevonden, een mooie aviator, die ik op doe om te voorkomen dat iemand mn mega wallen ziet, en mn opgezwollen ogen van het huilen. Het wemelt al gauw van de paparazzi, en ik vind het nu eng worden. ‘’Lou..’’ fluister ik zachtjes. ‘’Rustig, i got you.’’ Hij pakt mn hand en leid me naar de auto toe. Mijn eigen bodyguard van Little Mix kwam vanuit het niets om Lou te helpen met de koffers. ‘’Sky! Sky! Kijk deze kant op! Wat is er gebeurd tussen jou en Harry? Heeft het iets te maken met Taylor? Heb je nu een affaire met Louis?’’ er staan zelfs wanhopige fans tussen, die een foto willen met het nieuwe ‘’liefdeskoppel’’. ‘’LOUKY!’’ roepen sommige fans. Ik moet lachen vanwege het gebrek aan creativiteit, dit verzin je toch niet? Na 20 minuten komen we aan bij de bus. Ik knipper 2 keer met mn ogen, want er staan 2 bussen? Ik zucht, want dit betekend dat ik niet met Harry in 1 bus zit. Ik zie de meiden al staan, en een lach komt op mn gezicht. ‘’Ga maar naar de meiden toe, ik zie je straks.’’ Zegt Lou. Ik geef hem een kus op zn wang, en spring de auto uit. De meiden zien me aankomen, en begroeten me met knuffels en kussen. ‘’Hoe voel je je?’’ vragen ze in koor. ‘’Kut.’’ Antwoord ik met een waterig glimlachje. Ik doe mn capuchon op van mn hoodie, en kijk om me heen, zoekend naar Liam,Zayn en Niall. Ik vind geen van allen, maar ik vang de blik van Harry. Ik schrik er eigenlijk van hoe slecht hij eruit ziet. Dit had ik eigenlijk nooit verwacht! Mn hart breekt een beetje, maar ik zet me eroverheen. Ik zet mn zonnebril op, en loop de bus in. Ik deel een ´´kamer´´ met Perrie, waar we met ze tweetjes heel enthousiast over waren. Ik kan het heel goed vinden met haar, en daar ben ik blij om. Ik kan haar alles vertellen, en zij mij. Ik ga op bed liggen, en doe de airco aan (luxe he?haha). Ik pak wat spullen uit mn tas, om op te hangen. Er zitten foto´s tussen van mij en mn ouders, mij en Demi en nog veel meer. Plotseling valt er een foto uit, van de Meet and Greet, waar het allemaal begonnen is. Ik slik, en gooi de foto in de prullenbak. ‘’Sky?’’ hoor ik Jesy roepen. ‘’We moeten nog een laatste woordje zeggen tegen de pers en een groepsfoto maken!’’ pfff, daar heb ik nu net zin in. Ik pak mn zonnebril weer en doe hem op. Ik loop naar buiten, en ga aan de buitenkant staan naast Zayn. Hij pakt mn hand en geeft er een zacht kneepje in. Ik glimlach zwakjes. ‘’Sky! Heb je nog een paar woorden voor de pers?!’’ wordt er gevraagd uit het publiek. Ik slik. Ik voel dat Harry naar me kijkt, en met hem de rest van de wereld lijkt wel. ‘’uhm, we zijn heel dankbaar dat we deze kans mogen aangrijpen. En natuurlijk ben ik heel dankbaar dat ik deze kans heb gekregen. We gaan er alles aan doen om jullie te vermaken, en jullie de tijd van jullie leven te bezorgen.’’ ‘’Komen jij en Harry nog bij elkaar?’’ schreeuwt een fotograaf. Achter mn glazen begin ik te huilen, en al gauw stromen de tranen over mn wangen. ‘’Geen vragen meer, we’ll see you soon!’’ roept Niall. Zayn geeft me een knuffel, en met die woorden nemen we allemaal afscheid van de pers. Ik wil in de bus stappen, als een hand mijn pols vastpakt. Ik draai me om, en het is Harry tot mn schrik. ‘’Sky.. kunnen we asjeblieft praten?’’ Er zit een brok in mn keel, ik kan niet praten. Ik huil nog steeds, en kijk naar beneden, niet in staat om hem aan te kijken als Jade Harry onderbreekt. ‘’Nee Hazz, kijk wat je haar hebt aangedaan! Je komt voorlopig niet bij haar in de buurt.’’ Ze duwt me de bus in, Harry vertwijfeld achterlatend. Ik plof neer op de bank, en slaak een zucht. ‘’ik wil iets doeeeen’’ schreeuw ik lachend door de bus, als ik me realiseer dat de tour nu echt gaat beginnen! Mn humeur slaat om, als een blad aan een boom. ‘’hoelang is het rijden naar het stadion?’’ vraag ik aan de chauffeur. ‘’Ongeveer 3 kwartier, miss.’’ Krijg ik als antwoord. ‘Ik krijg een idee. ‘’Perrie, wil jij me filmen als ik een song ga zingen nu? Ik wil een beetje kloten, een beetje lol maken! Ik verveel me.’’ Perrie pakt haar iPhone, en begint al te filmen. Ik schraap mn keel, en begint te praten. ‘’Hiiii, this is Sky from Little Mix! Since i got a bit bored, i decided to sing you a song. This is a part of Turn your Face, from the album DNA. i don't have a part in it, but this is probably my favorite song.’’ Ik slik, en begin te zingen.
‘’So now what's your excuse, What do we have to lose?
Since I'm already losing you..
So hard to face, that I can't feel you anymore
Hard to face, that I can't see you anymore
So walk away, until you're not standing at my door
Turn your face, walk away, and stay..
Turn your face
Turn your face, and stay
Turn your face..’’

de laatste tonen sterven weg. ‘’OMG Sky dit was geweldig! Je kan echt zo goed zingen! Ik heb gewoon tranen in mn ogen!’’ hoor ik Jade ineens zeggen, die samen met Leigh en Jesy mee stond te luisteren. ‘’Thanks girls.. ’’ zeg ik zachtjes. ‘’Het is geplaatst!’’ roept Perrie. ‘’Geplaatst op wat?!’’ vraag ik verschrikt. Mn telefoon gaat ineens, en ik zie dat het Lou is. ‘’Louis? Wat is er?!’’ vraag ik. ‘’Sky je zong prachtig! We hebben het allemaal gezien hier in de bus..’’ zegt Lou. Ik slik. Dit betekent dus ook dat Harry het heeft gezien. ‘’Excuse me ladies, but we are at the stadium now. Security will guide you inside.’’ Wordt er door het omroepsysteem gezegd. ‘’Yo ik moet ophangen, ik zie jullie zo binnen!’’ roep ik door de telefoon. We stappen uit de bus, en het geschreeuw en gegil is oorverdovend. Ik loop naar de hekken toe, en maak een praatje met de fans. ‘’omg jou stukje van turn your face is geweldig!’’ hoor ik een paar keer. Ik heb net een foto gemaakt samen met een fan, als er een hand door het hek komt en mij bij mn keel pakt. ‘’Lekker voor je dat het uit is met Harry slet! Je verdient hem niet! Taylor is veel leuker dan jou!’’ ‘’Hey laat dat!’’ hoor ik de stem van Niall. De hand laat me los en Niall geeft me een knuffel. Het gegil wordt zo ongeveer nog harder, en met een arm om me heen van Niall loop ik naar binnen.

De soundscheck is achter de rug, en we zijn met ze alle in de lobby. Ik loop naar een spiegel, en kijk naar de afdruk in mn nek. Het doet gemeen zeer. Ik pak mn foundations uit mn tas, en begin het te verbergen. ‘’Gaat het Sky? Ik hoorde van Niall wat er gebeurd is..’’ vraagt Liam. ‘’Ja het gaat redelijk.. het doet wel echt pijn.’’ Ik kijk hem gefrustreerd aan. mn vrolijke humeur is nergens meer te bekennen. ‘’Waarom moet mijn leven altijd kut verlopen? Alsof ik dit verdien!!!’’. Iedereen kijkt me aan. Ik loop naar de tafel, pak mn tas en gooi mn foundation tegen de spiegel aan, die in stukjes barst. Ik ren terug naar de zaal, waar alles wordt opgebouwd. Ik vind ergens een microfoon, ga op t podium zitten, en laat mn benen over de rand bungelen. Ik begin te zingen, acapella. (weet niet hoe je het schrijft haha!)
‘’Incompatible, it don't matter though
'cos someone's bound to hear my cry
Speak out if you do
You're not easy to find

Is it possible Mr. Loveable
Is already in my life?
Right in front of me
Or maybe you're in disguise

Who doesn't long for someone to hold
Who knows how to love you without being told
Somebody tell me why I'm on my own
If there's a soulmate for everyone..’’

De tranen stromen over mn wangen. Ik dacht echt dat hij mijn soulmate was..
Er klinkt geklap, en ik draai me om. Louis. ‘’He broertje, wat is er?’’ ik veeg snel de tranen weg, zodat hij ze niet ziet. ‘’Sky, je hoeft voor mij niet te verbergen dat je huilt. Ik weet dat jij er verdriet van hebt, en dat Harry er verdriet van heeft. Ga nou gewoon is met hem praten, hij wil het uitle..’’ ‘’NEE! ik wil het niet Lou! Nog niet! En als hij met me wilt praten, dan moet hij naar mij toe komen, en niet jou sturen!’’ Dan komt Paul het podium opstormen. ‘’Louis? Sky? We waren jullie al kwijt. Jullie moeten gaan omkleden en de makeup in.’’ Ik storm langs Paul heen, richting de kleedkamer. ‘’Sky? Waar was je, we waren je aan het zoe..’’ ‘’ja niks ik was nergens, ik ga mn kleren uitzoeken!’’ ik zeg de meiden dus heel snel gedag en zoek mn kleren uit. Dit was het fijne, je mocht zelf je kleding samenstellen voor de concerten. Ik pakte een zwarte baggy boyfriend jeans, en een witte crop-top. Hmm, wat ga ik hier is opzetten? Iets om de mensen lichtjes te shockeren.. er kwam een goed idee in me op, en ik pakte een zwarte stift en ging aan de gang. Ik zag een paar witte Adidas gympen en een fel roze beanie. Outfit samen gesteld, dacht ik tevreden. De volgende 15 minuten zat ik in de stoel bij de makeup, samen met Perrie. ‘’Wat is het schema voor morgen?’’ vraag ik aan haar. ‘’Ow, morgen zijn we vrij, maar we moeten wel om 5 uur weer bij de bus zijn. Dan rijden we door naar de volgende gig. Wat dan?’’ ik kijk haar met twinkelende ogen aan. Ik fluister iets in haar oor, en er komt een glimlach op haar gezicht. ‘’Doen we!’’ roept ze uit, en we geven elkaar een high five. ‘’oke girls, jullie kunnen je gaan omkleden en naar de lobby om nog te chillen!’’ we racen de kamer uit, kleden ons razendsnel om en gaan nog chillen in de lobby. Als we eenmaal hangen in de bank, vraagt Perrie aan me of ik al met Harry had gepraat. Mn gezicht betrekt, ik heb daar geen zin in. Perrie ziet het gelukkig en schakelt over op een ander onderwerp. ‘’Kom, foto’s nemen!’’ roept ze. We nemen er een heleboel, en als ik alleen klaar sta om op de foto te gaan, om mn outfit te showen, komt Louis de lobby in rennen. ‘’SISSYYYYY’’ roep hij heel hard, gaat naast me staan en drukt een kus op mn wang. ‘’Ahw Lou! Wat doe je nou!’’ roep ik lachend. Dan pas zit Lou mn shirt. ‘’Wat heb jij er nou op zitten?!’’ vraagt hij lachend. ‘’Hahahah ja ik ga de mensen een beetje shockeren vanavond.’’ Zeg ik met een knipoog. De foto die volgt op instagram is eigenlijk heel lief, en mensen die vragen zich nog steeds af of wij nou een relatie hebben. Ik lach erom, want ik zie Lou echt als een broer. Paul komt de lobby binnenlopen om ons op te halen. Ik slik, dit wordt mijn eerste concert. Perrie ziet dat ik nerveus ben, en knijpt in mn hand. ‘’Honey, je gaat het geweldig doen! De fans houden al van je! Don’t worry!’’ ze geeft me een knuffel. Voordat ik het weet staan we al backstage. Ik hou mn adem in, als ze eerst One Direction aankondigen. Het publiek gaat helemaal uit hun dak, en dat wordt nog erger als ook wij worden aangekondigd en het podium oprennen. ‘’Hiiii everyone! How are you doing?’’ schreeuwen Jesy en Niall in de microfoons. Het wordt een avond die ik noooit zal vergeten. Ik kom zo min mogelijk bij Harry in de buurt, en het bevalt me prima. Ik ben er nog steeds niet overheen. ‘’Voor het volgende liedje, wil ik graag mn allerliefste Sky naast me hebben staan.’’ Ik kijk Louis verbaasd aan, maar ik loop toch maar naar hem toe. ‘’Jullie denken allemaal dat wij een relatie hebben he? Nou ik heb dan slecht nieuws voor jullie, want dat is niet zo. Sky is als een klein zusje voor mij, en ik hou ontzettend veel van haar. Ik hou er dan ook niet echt als ze wordt gekwetst. Dit is Little Things, dedicated to my lovely sister Sky.’’ Oei, een kleine sneer naar Harry.. Er worden krukken neergezet, waar ik en de meiden gaan zitten. Ik huil de hele tijd, wetend dat wat er ook gebeurd, Louis altijd aan mijn zij staat. Als het liedje is afgelopen, ren ik naar Louis toe en knuffel ik hem. ‘’Thank you.’’ Fluister ik door mn tranen heen. Hij geeft me een kus op mn wang, en duwt me naar voren. Dit is dan mijn moment. ‘’Hi, everyone. Zoals jullie weten heb ik een rot tijd achter de rug, en heb ik dit nummer geschreven tijdens die periode. Het schrijven is helend voor mij, het zorgt ervoor dat het rustig wordt in mn hoofd. Anyway, enjoy. Dit is No Air.’’ Ik heb dit gepland en overlegd met Simon en de meiden, en ze waren het er mee eens. Ze zeiden zelfs tegen me dat als dit goed ontvangen werd, ik vaker eigen geschreven liedjes mocht zingen! Eigenlijk is dit een duet, jongen tegenover meisje. Maar ik heb met Perrie afgesproken dat zij het deel van de jongen op zich neemt, omdat ik eigenlijk van plan was dit met Harry te zingen. De muziek start, en ik begin met zingen.
‘’Tell me how I'm supposed to breath with no air
If I should die before I wake
It's cause you took my breath away
Losing you is like living in a world with no air
Oh..’’

ik draai me om naar de kruk naast me, in de verwachting dat Perrie naast me zit. Mn microfoon valt zowat uit mn handen, en mn mond valt open. Het publiek gaat helemaal uit zn dak. Ik kijk schuin naar achter, waar Perrie naast Louis zit. Ik had dit kunnen weten! Naast me zit Harry.


Reacties:

1 2

Team1D
Team1D zei op 24 juli 2013 - 11:20:
Ahw arme Sky


menepen
menepen zei op 23 juli 2013 - 20:22:
Aaaaaah . Sky heeft het echt moeilijk


1Dharrylouis
1Dharrylouis zei op 23 juli 2013 - 20:06:
Leuk! Snel verder!!

Xx


loveyouxx
loveyouxx zei op 23 juli 2013 - 20:04:
Awh.. sky moet echt met harry praten!! Het moet goed komen!
Snel verder xx


Malikaa
Malikaa zei op 23 juli 2013 - 20:02:
Dat liedje is zo mooi
Omg, je moet echt snel verder gaan, I love this story so freaking much
xXx