Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » One Direction » broken mirrors » wish i was first

broken mirrors

24 juli 2013 - 21:47

352

8

355



wish i was first

voor degene die het niet weten, ik ga morgen op vakantie waarschijnlijk met wifi, ik post de komende twee weken geen nieuwe stukjes meer en als het me lukt probeer ik zoveel mogelijk bij te lezen, maar dat ligt allemaal aan de Wifi

Harry POV

Geschokt knielde ik naast Shannon, Sander had haar zojuist een klap tegen haar kaak gegeven en toen is ze met een knal tegen de kluisjes aan gevallen. Ik had zin om hem op zijn kaak te slaan, maar dan zou ik in de problemen komen. En daar heb ik niet zo'n zin in op mijn eerste dag.

Woedend richtte ik mijn blik op Sander. Hij keek bang en wees naar Shannon. Mijn hoofd wendde zich naar haar en mijn stemming veranderde in woedend naar bezorgt. 'Dude, wat sta je daar bel een ambulance ofzo!' Schreeuwde ik naar Sander. Langzaam kwamen er meer leerlingen rondom Sander, mij en Shannon te staan. Niemand die iets deed. Niemand. Bang haalde ik mijn mobiel uit mijn broekzak en toetste het alarmnummer in. Sander werd meegenomen door een leraar die het zag gebeuren. Langzaam vulden mijn ogen zich met tranen. Ik wil haar niet kwijt. Buiten hoorde ik sirenes die alsmaar harder werden. Tot ze opgegeven moment stopten en er ambulance personeel naar binnen kwam. Half huilend vroeg ik een leraar of ik naar huis mocht.

Ik sprintte het schoolgebouw uit,die leraar zal ik later nog bedanken. Ik moest naar de jongens, ze moesten het weten. Vooral Louis, Louis heeft er het meeste recht op. Mijn pas versnelde en maakte me moe. Maar ik moest doorgaan voor Shannon. Toen ons huis in zicht kwam begon ik mijn pas in te houden. Ik klopte zenuwachtig op de deur en Niall deed verbaasd de deur open. 'Guys Shannon is neergeslagen ze ligt in het ziekenhuis.' Bracht ik in één adem uit. Louis sprong verschrikt op, wat ik wel verwacht had. De rest keek met een geschokt gezicht voor zich uit. Mijn ogen vulde zich opnieuw met tranen, en ik probeerde ze hevig tegen te houden. He lukte niet. Ik barstte in tranen uit. 'Het is mijn schuld als ik haar beter had verdedigd was dit nooit gebeurd!' Liam kwam naar me toe en gaf me een knuffel. 'Het is niet jou schuld, jij kon er niks aan doen.' Ik kon het niet laten niet te glimlachen. 'Thanks Liam.'


Reacties:

1 2

fallinlove
fallinlove zei op 5 sep 2013 - 15:04:
AAWWWH Poor Harry. Maar super snel verder gaan!!! Melding???


1D4EVER
1D4EVER zei op 1 sep 2013 - 12:24:
awwwwh
melding?


DjMalikjuh
DjMalikjuh zei op 25 juli 2013 - 20:46:
Ahhhh, arme Shannon


Malikaa
Malikaa zei op 25 juli 2013 - 2:13:
Omg, noo!!!
Ik meen het Imke, wat ik zei in mijn vorige reactie geld nog steeds ^^
Als je haar in een coma laat raken, ga ik je stalken ^.^
Have fun op vakantie babe
xXx


menepen
menepen zei op 24 juli 2013 - 23:13:
Aaahh harry