Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » One Direction » Kiss you. » 4,

Kiss you.

25 juli 2013 - 17:37

571

3

218



4,

Deze is wat langer. Xx Happy birthday amy. Xx

Ik lach, en vraag om vergevenis.
"Vooruit, omdat ik zo aardig ben," zegt niall met een zucht.
Ik lach zacht. "Laten we naar de stad gaan."
"Hmm," zegt hij, "oke, maar.."
"Maar wat?" Vraag ik nieuwschierig. Niall grijnst.
"Ik trakteer." Zegt hij als als antwoord.
"Ah, dat is zo cute." Ik geef hem een vriendschappelijke knuffel en prop mijn voeten in mijn all stars. Niall pakt mijn jas van de kapstok en geeft hem aan mij.
"Dankje." Zeg ik met een knipoog. We stappen de limo in, en niall geeft de chaffeur instructies. Niall zucht. "He, he, ik verdien wel een ijsje zometeen."
"Oke," zeg ik, "maar ik ook want ik ruim al jou troep op."
De limo rijdt richting de stad en we kletsen over het kampvuur. Niall stelt voor om marsmellows te kopen. En ik stem toe.
Eindelijk stopt de limo. Niall doet een pet op en een zonnebril, om niet herkent te worden. Ik grinnik. "Staat je goed." Hij gromt als antwoord.
We lopen naar de supermarkt, als niall's pet afvalt. "Stik." Roept hij.
Een paar meisjes komen gillend aangerent. "Ben jij niall? Oh my god." Zegt een meisje met blond haar dat in een staart gebonden zit. Een bruin meisje kijkt kattig mijn kant op. "En wie ben jij?" Vraagt ze arrogant.
Niall slaat een arm om me heen. "Mijn vriendin." Zegt hij nonchalant.
Ik grinnik, en druk een kus op zijn wang. De meisjes lopen verwaarloost weg.
Ik giechel "jou vriendin?" Niall bloost. "Ik moest toch iets zeggen?"
Ik rol met mijn ogen, en we stappen de supermarkt binnen.
Ik pak 2 zakken mashmellows, en een zak me stokjes. "Zo, we hebben alles." Zeg ik. "Wacht," zegt niall. Hij verdwijnt in een gangpad, en komt komt terug met een pak koekjes. We doen het in een mandje, en rekenen af. "En nou dat ijsje." Zegt hij, hij wrijft in zijn handen, en likt zijn tong af. "Hoe snel kan je rennen?" Vraagt hij. Ik haal mijn schouders op, "niet zo hard."
Niall racet er al van door. Gauw spring ik op zijn rug.

Als we het ijsje op hebben, haalt de chaffeur ons weer op.
Niall wrijft over zijn buik, en glimlacht.
Als we bij het huis zijn, ploft hij gelijk op de bank met zijn pak koekjes.
"Niall?" Vraag ik, "mag ik eventjes douchen?"
Hij knikt. "Ja, maar niet schrikken, het is daar nogal groot."
Ik grinnik en loop naar de badkamer. Niall had inderdaad gelijk.
Ik kleed me uit, en stap in de douche cabine.
De warme straaltjes, glijden over mijn huid.
Ik sluit mijn ogen, en genie van dit moment. Ik pak de shampoo, smeer het in mijn haar, en spoel het vervolgens weer uit. Dit doe ik ook bij mijn lichaam.
Als ik klaar ben, draai ik de douche weer uit, en stap de cabine uit.
Ik gris een handdoek van de plank en droog me af.
Als ik me wil aankleden, zie ik dat mijn kleren weg zijn.
"Niaall!!" Roep ik. "Ja," klinkt er vanuit de huiskamer.
"Mijn kleren zijn weg!" Schreeuw ik. "Wacht een!" Is mijn antwoord. Niall klopt, en met de handoek om me heen doe ik open, hij duwt een hoopje kleren in mijn hand. Ik grinnik. "Dt zijn jou kleren."
Hij knikt. "Is dat een probleem?" Hij haalt een hand door zijn haar.
Ik schud mijn hoofd, en duw hem de badkamer uit.
Ik trek de kleren aan; op het shirt staan in de hoek, de letters jw. En de roek is van lichte spijker. Ze zijn iets tegroot maar het kan Er mee door.


Reacties:


XxAmyxX zei op 26 juli 2013 - 21:24:
Lief, geuw verder!


Malikaa
Malikaa zei op 25 juli 2013 - 20:10:
Awww, thats kinda cute
Snel verder ^^
xXx


laurastyles
laurastyles zei op 25 juli 2013 - 18:48:
Stoer!