Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » One Direction » Lay all your love on me || FINISHED » Cheeky

Lay all your love on me || FINISHED

25 juli 2013 - 20:31

1233

6

475



Cheeky

Hiii! weer een nieuw hoofdstuk, al is deze een beetje zielig.. maar die erna wordt weer leuk! Anyway, enjoy! XOXO MichelleSky

Sky POV:
ik sta nog steeds met Harry te zoenen in het kamertje, things are heating up. ‘’Harry, niet hier!’’ zeg ik lachend, en ik duw hem weg. We doen de deur open, en we vinden daar Louis, Zayn,Perrie en Jesy. ‘’Wat doen jullie hier?’’ vraagt Harry lachend. ‘’Uhm, you know.. we stonden hier gewoon te staan hoor’’ zegt Zayn. ‘’Jaja, maar omdat jullie het zo graag willen weten denk ik, Harry en ik zijn weer bij elkaar.’’ Zeg ik zachtjes. ‘’YEEESSS!’’ hoor ik vanuit een ander kamertje. Niall komt eruit, met een sandwich. ‘’Ik heb de keuken gevonden trouwens! En goed dat jullie weer bij elkaar zijn, ookal was het een korte breakup haha.’’ Zegt Niall met een knipoog. ‘’Zayn? Harry? Niall? Waar is iedereen?’’ horen we Paul gefrustreerd zeggen. ‘’Ah! Hier zijn jullie! Kom, jullie moeten je gaan omkleden. Voor vanavond blijven we in een hotel, omdat we morgen overdag toch vrij zijn.’’ ‘’YEEEEES ROOMSERVICE!’’ Niall rent vrolijk huppelend achter Paul aan. Harry pakt mn hand, en we lopen gezamenlijk achter Paul en Niall aan.

Harry POV:
Ik voel me zo happy. Ik heb Sky weer terug, de liefde van mn leven. Ik heb Taylors nummer geblokkeerd, zodat ze me niet meer kan bellen. Vanavond slaap ik met Sky op een kamer, wat niet meer dan logisch is natuurlijk. We pakken spullen uit de tourbussen, en gaan inchecken in het hotel. Er staan massa’s fans, en ik ben in zo’n goede bui dat ik heel veel tijd neem voor de fans. Als zij er niet waren, was er ook geen 1D natuurlijk. ‘’OMG zijn jij en Sky weer bij elkaar?’’ gilt een klein meisje. Ik buk, zodat ik op ooghoogte zit. ‘’Ja, en ik hou heel veel van haar. Ze is het lieeeeefste meisje van de wereld!’’ Ik ga op de foto met haar, en geef haar een handtekening. Ik wil weglopen als ze me nog vastpakt bij mn hand. ‘’Wil je tegen Sky zeggen dat ik haar lief vind?’’ Ik glimlach, en antwoord dat ik dat zal doen. Na nog een paar handtekeningen te hebben uitgedeeld loop ik onder begeleiding van Paul naar binnen. Iedereen is al ingecheckt, en ik loop naar boven naar onze kamer. Ze hadden 1 hele verdieping voor ons afgehuurd, zodat we gewoon vrij rond konden lopen en de deuren open konden laten staan. Ik hoor uit een kamer muziek komen, en ik loop die kamer binnen. Niall zit gitaar te spelen, en Louis,Liam, Niall, Jade en Leigh zitten te jammen en grapjes te maken. ‘’Waar is Sky?’’ vraag ik aan Louis. ‘’Weet niet, volgens mij ging ze met Zayn ergens heen?’’ antwoord Louis, terwijl hij een kussen ontwijkt van Jade. Ik draai me om en ga op zoek naar Zayn en Sky.

Sky POV:
ik zit boven, op het dakterras met Zayn. Het was al donkerder geworden, hoelaat het was wist ik niet. Het werd al wat kouder, en ik kon vaag wat sterren zien. Hij wilde me iets vertellen, als eerst aan mij. Hij wist het zelf ook net pas, zei hij. Ik merkte wel dat zn ogen rood en gezwollen waren, dat hij dus gehuild had. ‘’Zayn? Tell me? Wat is er?’’ ik raakte met de minuut gestressder. Ik gaap, en kijk zijn richting op. Hij ontweek mn blik, ik zou bijna verwachten dat hij zou zeggen dat hij verliefd op me is. ‘’Sky.. ik heb net een telefoontje gehad..’’ Ik kijk hem raar aan, dit bevalt me niet. ‘’Wat is er Zayn? Zeg het!’’ ik raak gefrustreerd. Hij kijkt me aan, de tranen lopen over zn wangen. Ik schrik, en krijg een schuldgevoel omdat ik net zo boos reageerde. ‘’Demi is overleden..’’ ik hou mn adem in, en mn hart stopt er voor mn gevoel even een minuut mee. ‘’W-a-ttt zeg je-e?’’ ik stotter, ik kom niet meer uit mn woorden. Mn beste vriendin overleden? Wanneer is dit gebeurd? Er gaan 1000 gedachtes door me heen. ‘’De reden waarom we allebei niks meer hoorden, is omdat er kanker was geconstateerd. Het was al ver uitgezaaid, en ze hebben het lang kunnen rekken. Ze wist hoe druk we waren, dus ze wilde ons er niet mee lastig vallen..’’ de laatste woorden versta ik niet eens, of amper. De tranen beginnen te stromen, ik kan niet meer praten, niet meer nadenken helemaal niets. Zayn trekt me naar zich toe, en houd me vast. De tranen blijven komen, het is ongeloofelijk. Mijn verdriet is zo groot, ik kan het gewoon niet geloven. ‘’Wanneer is de begrafenis?’’ vraag ik zachtjes. ‘’Overmorgen..’’ antwoord Zayn. ‘’Kunnen we erheen?’’ vraag ik door mn tranen heen. ‘’het maakt me niet uit, al moet ik lopend heen, of fietsend. Ik ben er bij.’’ Zegt hij vastberaden. ‘’Ik ook, ik wil samen gaan met jou Zayn..’’ ik begin weer te huilen, en bij het zien van mijn tranen begint ook Zayn te huilen. Langzaamaan wordt ik steeds moeier, en worden mn ogen zwaarder. Samen vallen we in slaap.

*** NEXT MORNING/DAY***
Harry POV:
Ik wordt wakker, en geen Sky naast me. Ik heb de hele avond gezocht, zelfs samen met Perrie, die de beste vriendin van Sky is geworden. Ik wilde zelfs naar de politie gaan, maar dat vond Paul een beetje te overdreven. Ik zie dat Louis op de stoel in slaap is gevallen. Zelfs Lou was ongerust over zn zusje, en was hier bij mij op de kamer gebleven om de opties door te nemen, waar ze zou kunnen zijn. ‘’Lou!’’ schreeuw ik door de kamer. ‘’Wow what happend? Superman is here to rescue!’’ schreeuwt hij uit, terwijl hij klaarwakker naast de stoel staat. Je kan me opvegen, ik verga van het lachen in bed. ‘’Haaaaazzz dat is niet leuk!’’ zegt Lou met het stemmetje van een 4 jarige kleuter. ‘’Anyway, heb je nog wat gehoord van Sky?’’ vraagt hij serieus.Alsof je het over de duivel heb. De deur gaat ineens open, en Sky loopt naar binnen. Achter haar loopt Zayn, en ik wilde eigenlijk uit mn dak gaan en vragen waar ze was, maar ik zie aan allebei de hoofden dat er iets goed fout is. ‘’Wat is er gebeurd? Waar zijn jullie geweest?’’ vragen Lou en ik tegelijk. ‘’Z-ze is do-o-hood..’’ snikt Sky zachtjes. Ik kijk Lou aan, en dan Zayn, die huilt. Ik loop naar Sky toe, en knuffel haar. ‘’Wie babe?’’ vraag ik zachtjes. Ze kijkt me aan, met betraande ogen. Louis is achter me komen staan. ‘’Demi..’’ zegt ze nog zachter. Zayn begint harder te huilen, en Louis geeft hem een knuffel. Mn hart staat stil voor 2 seconden. Demi? Hoe is dit gebeurd? ‘’Lou, haal de jongens en meiden even. Dit is iets wat we wel even moeten bespreken.’’ De vriendschap die ik met Louis heb, is onbeschrijfelijk. Vaak heb ik aan een blik genoeg, om te weten wat hij voelt en bedoelt. Ook daarover is er wel is haat geweest richting Sky, dat ze zeiden dat Sky een dekmantel is voor de geheime relatie die ik en Louis zouden hebben. Dikke vette onzin. Ik wrijf over mn bovenarm, die nog een beetje pijn doet. Ik heb, stiekem, zonder dat Sky het weet een tattoo voor haar laten zetten. Ik wilde het eigenlijk gisteravond laten zien, maar nu is niet het juiste moment. Ik denk aan het doosje dat in het laatje zit van het nachtkastje. Ook dat zal moeten wachten. Ik moet er voor haar zijn, voor mijn toekomstige Mrs. Styles


Reacties:

1 2

Team1D
Team1D zei op 26 juli 2013 - 17:18:
Wait... Give me a second. Or 50

Demi is dood
Harry is weer tattoo verslaafd
Sky moet in deze situatie Eleanor voorstellen(als zogenaamde beard -,-)
Een doosje?

Okay i am back.


1Dharrylouis
1Dharrylouis zei op 25 juli 2013 - 23:52:
Te veel emoties!!

Xx


menepen
menepen zei op 25 juli 2013 - 23:24:
aaaaaah ver sneu


loveyouxx
loveyouxx zei op 25 juli 2013 - 21:26:
What the...
Just give me 10 seconds be right back...
---

Whatt!! Demi.. dood..
Nieuwe tattoo...
Doosje.. mayby wilt harry sky ten huwelijk vragen... natuurlijk wilt hij dat!!
Omg....
Whait..
Just + 5 seconds...
---


I'm backk!!
Okay.. snel verder meidd!!
Xx


Lotteimy
Lotteimy zei op 25 juli 2013 - 20:54:
omg give me just 1 second ...
No 2.
Okay 20 seconds. brb.

--------
I'm back.
OMG NEEEE DAKANNIE! Waarom .. ? Zayn die huilt doet totally mijn hart breken :'-( Dit was de reactie al, bc speechless. xx