Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Justin Bieber » Best friends, right? » 1

Best friends, right?

25 juli 2013 - 21:39

312

1

166



1

Victoria
Met een glimlach verlaat ik de deur van mijn huis. Langzaam begin ik naar het huis van Justin te lopen. Het was niet heel ver weg, nog geen eens een kilometer. Justin was voor een paar weken in Canada. Ondanks dat we elke dag contact hadden, miste ik hem wel ontzettend. Justin was een heel belangrijk persoon in mijn leven, onze vriendschap is iets wat moeilijk te beschrijven is. Het valt eigenlijk niet eens te beschrijven. Justin en ik zijn echt al heel lang beste vrienden. Ik ben ontzettend trots op hem, ook al is het soms frustrerend dat hij zo beroemd is. Sinds Justin zo beroemd is, kent iedereen mij ook opeens. Ik hou er totaal niet van om in de spotlights te staan. Maar ondanks dat, ben ik echt heel erg trots op wat hij allemaal bereikt heeft. Wanneer ik bij het huis van Justin aankom word mijn glimlach iets breder. Ik had Justin echt heel erg gemist. Ik breng mijn vinger naar de bel waarna ik vervolgens op de bel druk. Ik wacht geduldig totdat Justin open doet.

Justin
Ik ben diep in gedachten wanneer ik de bel hoor. Ik sta op waarna ik op mijn gemak naar de deur loop. Ook al had ik ontzettend veel zin om Victoria, mijn beste vriendin, te zien, blijf ik rustig. Ik leg mijn hand op de sleutel en draai er vervolgens een paar keer aan. Ik weet eigenlijk niet waarom ik de deur vast had gedaan. Glimlachend open ik de deur en kijk dan in recht in het gezicht van Victoria. Meteen breng ik mijn gespierde armen om haar heen. Langzaam trek ik haar naar binnen terwijl ik nog steeds mijn armen om haar heb heb geslagen. Rustig laat ik Victoria los en kijk haar breed glimlachend aan. "Ik heb je zo gemist, Vic." zeg ik. Vic, zo noemde ik haar altijd.


Reacties:


lovelouis
lovelouis zei op 30 aug 2013 - 22:22:
LEUK!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!