Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » One Direction » The Wizard [END] » Chapter 12

The Wizard [END]

25 juli 2013 - 22:56

694

8

313



Chapter 12

"Now stay by me 'cause I'm quite quick and 5.. 6.. 7.. 8."

Debby's POV
Ik ga naast Louis op de grond liggen, en begin ook te snikken. Steeds meer tranen rollen over mijn wangen, en vallen op mijn shirt. Ik kan echt niet geloven dat Demi niet meer bij ons is. Ze leek wel gevoelloos, alsof haar ziel haar was afgepakt. Ik weet niet of we Demi ooit nog terug zullen zien... 'Laat me hier achter. Ik wil niet meer verder, ik blijf bij Demi. Ga maar zonder mij.' Hoor ik Louis snikken. Ik knik. 'Ik blijf ook. Ik laat mijn BFF hier niet achter, echt niet,' zeg ik, terwijl ik de laatste traan laat vallen. 'Lou.. Debby, jullie kunnen hier echt niet blijven. Ze zullen jullie vinden, en je weet wat er dan gebeurd!' zegt Harry, waarna hij naar mij kijkt. Hij bukt, pakt mijn hand, en trekt me omhoog. Hij kijkt me aan, ik zie dat hij tranen in zijn ogen heeft... 'En ik wil je niet kwijt...' zegt hij zacht. Er klinkt een soort snik in zijn stem. Het doet mijn hart breken, in duizend stukjes. 'En Louis dan? Hij kan hier ook niet blijven!' zeg ik. Louis heeft zijn hoofd tussen zijn benen, en zijn schouders schokken op en neer. Het doet me echt pijn om dit te zien, maar misschien is het wel mijn eigen pijn. Ik loop naar Louis toe en kniel bij hem neer. 'Lou, Harry heeft gelijk. We kunnen hier echt niet blijven. En misschien komt Demi wel terug als we de volgende opdracht hebben voltooid!' Ik probeer hem de moed toe te spreken, maar ik denk niet dat ik Louis kan overhalen. Hij kijkt op en kijkt me aan. Zijn ogen zijn helemaal rood van het huilen en zijn t-shirt is bijna helemaal doorweekt. 'Debby, laat me alsjeblieft gewoon hier blijven en sterven. Als Demi niet normaal meer kan leven, wil ik dat ook niet.' Louis zegt het op een koele, kalme toon. Het is gewoon angstaanjagend. Ik schrik me bijna dood! 'Louis, dit meen je toch niet serieus?' vraag ik geschrokken en ongelovig. Louis knikt. Opeens kijkt hij langs me heen, blijkbaar ziet hij iets achter me. Ik draai me om, en voor mijn neus staat (nou ja, zweeft) Elly. Ze kijkt naar mij en Louis. 'Willen jullie weten of jullie de opdracht gehaald hebben?' vraagt ze. Ik denk na. Nou ja, we moeten toch een keer verder, dus ik knik. 'Oké. Het spijt me jongens, ik kan niet anders. Demi heeft zich laten verleiden en heeft het niet gehaald. Dat betekend dat de eerste opdracht mislukt is.' vertelt Elly. 'Wat? Nee! Maar hoe kan dat? Het is maar één persoon niet gelukt! Dat is toch wel genoeg om zo'n stom opdrachtje te halen!' roept Perrie verbaasd. Ik zie dat Elly het moeilijk heeft. Zou ze met ons mee leven? Zou ze het moeilijk vinden om dit te zeggen? 'Elly, waarom vertel je dit? Ik bedoel, jij bent een engel. Kan jij er niet gewoon voor zorgen dat dat gele pad verschijnt en wij verder kunnen?' Elly denkt na, en kijkt om zich heen, alsof ze bang is voor iemand. 'Nee, dat kan niet. Het spijt me,' zegt ze, en verdwijnt meteen. Verbaasd laat ze ons allemaal achter. 'Maar dit kan toch niet? Wat moeten we nu doen? We kunnen nergens heen!' roept Zayn overal bovenuit. Niemand heeft een idee. Ik kijk naar Louis. Huh, waar ís Louis!? 'Guys, waar is Louis?' vraag ik. 
Iedereen begint te zoeken. Waar is die gozer? Hij kan toch niet zomaar weg zijn? Opeens zie ik hem. Louis zit bovenin de boom waar hij net tegenaan zat. Hij is erin geklommen en zit op de hoogste tak. 'Wat the hell!' roept Liam, zodra hij Louis ook ziet zitten. 'Louis, dat is veel te hoog! Wat doe je daar!? Kom onmiddelijk naar beneden!' schreeuwt hij hard, zodat Louis het hoort. Maar Louis schudt zijn hoofd. Opeens gaat hij staan. De tak wiebelt, en hij spreidt zijn armen. Op dat moment gaat alles opeens heel snel: Louis laat zich voorover vallen, en schreeuwt hard. 'LOUIS!' roepen we allemaal tegelijk. Te laat. Een doffe klap klinkt en Louis ligt op de grond, hij beweegt niet.


Reacties:

1 2

XxAmyxX zei op 26 juli 2013 - 21:16:
Louis!!!!!!!! Melding


Malikaa
Malikaa zei op 26 juli 2013 - 18:33:
NOOOOOOO, you didn't do that!!!
OMg.........
Snel verder
xXxx


Harrylover
Harrylover zei op 26 juli 2013 - 8:53:
Nee louis mag niet dood.
Melding


IrelandGeek
IrelandGeek zei op 26 juli 2013 - 8:27:
JIJ......JIJ.....JIJ ONGELOOFELIJK MONSTER!!!!!!!!!!! LAAT JIJ LOUBEAR DOODGAAN!!!!????????????// IK KOM JE HALEN, WAARSCHUWING OF NIET JE...GAAT....ER.....AAAAAAAAAAAN HOORJE ME ER AAN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

leuk hoofdstuk mag ik alstublieft een melding?


Tallietje
Tallietje zei op 25 juli 2013 - 23:56:
Heyhey,
Ik weet dat je me gewaarscguwd hebt maarr:
WAAG HET NIET OM BOO BEAR TE LATEN STERVEN

Heel snel verder <3 whaa desperate for more....

Greetzz