Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » One Direction » Untitled ~ Niall Horan » O4.

Untitled ~ Niall Horan

26 juli 2013 - 13:53

530

12

570



O4.

Het was inmiddels zeven uur in de avond en Senon had me gemeld, dat ze om half acht bij het restaurant zouden zijn. Ik had me omgekleed en mijn haar en make-up gedaan, zodat ik over een aantal minuten direct weg kon gaan.
Ik liep de trap af naar beneden en ging de keuken in, omdat mijn moeder zich daar bijna altijd bevond. Zo ook nu.
"Mam, mag ik straks uiteten met wat vrienden?"
"Niets daarvan."
"Maar-"
"Nee, het mag niet. Einde gesprek." Zei ze streng en ik liep nors de keuken uit.
Ik wandelde de woonkamer in en vertelde mijn zusje dat ik wegging. Ze knikte en ik aaide over haar hoofd. Dit was vaker gebeurd en het werkte nog steeds. Ik pakte mijn tasje, waarna ik het huis uitliep en op mijn scooter stapte. Toen ik hoorde dat de muziek in huis heel hard stond, startte ik de motor en reed ik weg.
Om vijf voor half acht kwam ik aan en liep ik naar binnen. Ik keek de grote ruimte rond en zag mijn vrienden aan een tafel zitten. Ik kwam erbij en zag Elvira glimlachen. Al snel had ik me gemengd in het gesprek en vermaakte ik me prima.

Om tien uur liepen we weer op straat en waren we op weg naar een kleine kroeg. Mijn scooter had ik in de buurt van het restaurant laten staan, die haalde ik nog wel een keer op.
"Beter scoor ik vanavond een sexy toerist." Hoorde ik Elvira zeggen en ik lachte.
"Vast wel."
"Hoe zit het met die Liam?"
"Die zoek ik morgen weer op." Antwoordde ik en Elvira wiebelde met haar wenkbrauwen, wat een stomp van Senon opleverde.
We liepen naar binnen en ik zag Amando gelijk naar de bar lopen. Hij kwam terug met vier cocktails en ik nam er dankbaar eentje aan. Al snel had ik hem opgedronken en zette ik het glas ergens neer. Twee drankjes en een tijdje later liet ik mijn ogen vallen op twee jongens die aan de zijkant stonden te praten. Een paar blauwe ogen vonden de mijne en ik liep naar hem toe. Sorry Elvira, maar deze sexy toerist is van mij. Ik kwam bij hen staan en zag de andere jongen na een knipoog weglopen. Hij kwam voor me staan en ik nam zijn gezicht in me op. Dat hij aantrekkelijk was, kon ik zeker niet ontkennen.
Uit het niets begon hij tegen me aan te dansen en ik deed met liefde mee. Na een tijdje draaide ik me om en sloeg ik mijn armen om zijn nek. Mijn lippen drukte ik tegen die van hem aan en hij kuste gewillig terug. Met zijn armen trok hij me dichter tegen hem aan en hij raakte mijn kont aan.
"Wat is je naam?" Hijgde ik toen ik de kus had verbroken.
"Niall."
"Alécia."
"Mooie naam voor een prachtig meisje." Zei hij en hij kuste me opnieuw.
Het voelde goed en ik wist op dat moment niet, waaraan ik nu weer was begonnen.

--------------
Sorry!
Ik had het veel drukker dan verwacht en zit even in een liefdesdipje..
Ik hoop dat het toch nog wat is haha (:
Het volgende stukje komt sneller!
Als je geen melding meer wilt, moet je maar even een berichtje in mijn gastenboek plaatsen trouwens.
x


Reacties:

1 2 3

elma
elma zei op 29 juli 2013 - 18:09:
Snel verder!
mooi geschreven.
Melding???
xXx


GreenDay
GreenDay zei op 28 juli 2013 - 12:49:
Melding!!!


LOVENIALLL
LOVENIALLL zei op 28 juli 2013 - 10:15:
NIAALLL!!!!!!!!!!! EINDELIJKKK

Snel verder meid!!!

XXXXXX


IloveZayn
IloveZayn zei op 27 juli 2013 - 0:22:
Oh.My.God
Dit is echt zielig voor Liam....
Snel verder!!
Melding??xoxo


XxAmyxX zei op 26 juli 2013 - 21:20:
melding