Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Overige » Brieven. | Ft. Hermelien [GEDWONGEN PAUZE] » Brief 1: - A Letter From A Angel -

Brieven. | Ft. Hermelien [GEDWONGEN PAUZE]

26 juli 2013 - 18:37

282

10

439



Brief 1: - A Letter From A Angel -

Written by Loraa (Hermelien dus :]) Enjoy it!

Ik staarde strak voor me uit en zong mee met het nummer How van The Neighborhood.
‘Lyra.’ Ik keek achterom en Daniel grijnsde naar me.
‘Wat is er?’ vroeg ik en hij knielde bij me neer. Zijn vingers gleden langs mijn wang en er schitterde verlangen in zijn zielloze ogen.
‘Popje, je weet dat je van me houd. Ontken het maar niet.’ Ik duwde hem van me af en hield mijn adem in. De bekende geur van gedroogd fruit en hout omarmde me. Daniel was alles wat ik niet was. Duister.
Hoewel ik daar langzaamaan begon over te twijfelen.
‘Liefje, je hunkert naar wat slechtheid. Elk meisje die zich zo goed voordoet als jij is in en in slecht.’ Hij tilde mijn kin op en keek me ondeugend aan.
‘en jij mag er best wezen,’ mompelde hij en draaide mijn rode lokken langs zijn vinger.
‘Hou op,’ siste ik en stond op.
‘Het einde is nabij, Lyra. Niemand kan jou nog helpen, je bent gedoemd. Zelfs geen sterveling wil jou nog helpen…’ Fluisterde hij maar ik weigerde achterom te kijken. De tranen sijpelden langs mijn wangen en ik verdween het schoolgebouw in. Ik wou dat Daniel geen gelijk had.

Mijn naam is Lyra Ravenheart,
ik ben een Engel. Voorlopig toch.
Ze zeggen dat ik zal vallen,
en zal veranderen in een demon.


Ik staarde angstig naar het papier en liet de herinnering los. Aarzelend zakte ik neer bij de rand van het meer en liet de fles los. Mijn herinneringen waren als beelden en degene die dit zou openen zou mij misschien beter kunnen helpen dan wie dan ook. Dit was mijn laatste kans, alleen een sterveling kon mijn gedoemde ziel nog redden. Ik hief mijn hoofd naar de maan en verstarde.
De demon schreeuwde spinnend.


Reacties:

1 2

RivLovee
RivLovee zei op 6 sep 2013 - 17:28:
Woooww! Nicee!


HermoineG
HermoineG zei op 21 aug 2013 - 13:16:
Oh wat ben je toch mysterieus!
Dit is awesome en nu wil ik verder lezen!

x


Rukia
Rukia zei op 20 aug 2013 - 23:21:
oe mysterieus, nu ben ik echt benieuwd hoe het verder gaat


Rebella
Rebella zei op 20 aug 2013 - 18:08:
Ik had iets anders verwacht en wordt overspoeld door een keigoed hoofdstuk!
Well done!


1Dlover
1Dlover zei op 5 aug 2013 - 15:47:
stoer!
dat had ik niet kunnen verzinnen!