Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » One Direction » Lay all your love on me || FINISHED » Apologize

Lay all your love on me || FINISHED

26 juli 2013 - 22:38

1559

4

361



Apologize

Weer een nieuw hoofdstukje! Ik begin weer inspiratieloos te raken.. i need IDEAS !!!! so, please send me some :-D Kisses! xoxo

Sky POV:
Ik loop met Perrie in de stad, hoe deze stad heet weet ik eigenlijk niet. Het is een redelijk groot stadje, net buiten Londen volgens mij. We lopen te giechelen, en zijn allebei helemaal in het zwart gekleed. We zijn zonder security naar buiten geglipt, omdat we daar allebei een beetje behoefte aan hadden. Ik moest even mn hoofd leegmaken, na het verschrikkelijke nieuws over Demi van gister. Ik heb het, samen met Zayn, aan de meiden en jongens verteld. Naja, Zayn deed het woord. Ik kon geen woord uitbrengen, was alleen maar aan het huilen. Morgenochtend vroeg gaan Zayn en ik terug naar Londen, om daar de begrafenis bij te wonen. De rest gaat alvast door naar het volgende concert, Zayn en ik krijgen een avond vrij. We glippen samen een tattooshop binnen. Ja, dat lezen jullie goed. Ik ga samen met Perrie een tattoo laten zetten! Ik vond ze altijd al ontzettend gaaf, en wilde er al heel lang een. Ik ga een bloemenslinger laten zetten op de buitenkant van mn onderarm, met de namen van mn ouders en Demi. Perrie laat een muzieknoot op de zijkant van haar pols zetten. ‘’Skyyy ik ben nerveus! Wat als het vet pijn doet?!’’ vraagt Perrie. ‘’Ik denk dat het wel meevalt hoor,als je ziet hoe de jongens onder de tattoo’s zitten!’’ antwoord ik lachend. ‘’En trouwens, die van jou is kleiner dan die van mij!’’ ik geef haar lachend een duwtje. We lopen naar de balie, waar ze al weten dat we een afspraak hebben. ‘’Perrie?!’’ horen we ineens een stem zeggen. Perrie draait zich om, en slaakt een gil. ‘’OMG! Max? wat doe jij hier?!’’ Ze rent op hem af en geeft hem een knuffel. Ik sta er een beetje verloren bij, niet wetend hoe ik me moet gedragen rond ‘’beroemdheden’’. Voor mn neus staat namelijk Max George, lid van ‘’The Wanted’’.

Harry POV:
Ik ben Sky weer kwijt. Niet in de zin van de relatie, maar meer in de zin dat ik niet weet waar ze is. ‘’Niall!’’ roep ik heel hard, hopend dat hij me hoort. Hij komt binnen lopen met een sandwich, en kijkt me vragend aan. ‘’Weet jij waar Sky is? Ik ben haar weer kwijt!’’ vraag ik. ‘’Kwijt?’’ Niall begrijpt er niks van. ‘’Je bent toch niet weer ?’’ ‘’Neee nee, nooit meer van mn leven. Ik moet je trouwens iets laten zien.’’ Niall komt op bed zitten, en ik besluit de andere jongens en de meiden er ook bij te halen. Ik haal het doosje uit de la, en laat het zien. ‘’O my god! Harry! Ga je het doen?!’’ Liam kijkt me aan. ‘’Ja, ik ga het echt doen. Ik heb al zoveel met haar meegemaakt, dat ik het gevoel heb dat zij de ware is. Zij is het gewoon, degene met wie ik mijn leven wil delen.’’ Ik kijk vastberaden de groep rond, en er springen tranen in mn ogen. ‘’Ahwww Harry!’’ Louis geeft me een knuffel. ‘’You go Hazz! Hazz for president!’’ roept Jade. ‘’Ik ga het morgenavond doen, als ze in het publiek zit samen met Zayn. Dan vraag ik ze allebei het podium op, want jullie moeten er allemaal deel van uitmaken. En dan vraag ik haar, om met mij te trouwen.’’ Ik heb alles helemaal gepland, als ik me bedenk dat ik mn bovenarm nog moet laten zien. ‘’Ow trouwens, ik heb jullie nog iets anders te laten zien.’’ Ze kijken me aan, en hun monden vallen open als ik ze mn bovenarm laat zien. ‘Wauw.. die is echt heel mooi Hazz!’’ roepen Jesy en Leigh. Ik glimlach verlegen. ‘’Uhm, Hazz? Ik weet waar Sky is.’’ Zegt Liam. ‘’Ja?! Waar is ze? En met wie?’’ vraag ik aan Liam. Hij zegt niks, maar laat me allerlei tweets lezen. Tweets en foto’s van Sky en Perrie, die een tattooshop ingaan.

Sky POV:
‘’En wie ben jij?’’ vraagt Max aan mij. ‘’Hi, ik ben Sky. Ik ben een bandlid van Little Mix.’’ Ik glimlach beleefd naar hem, terwijl ik diep van binnen al van hem walg. Ik vind hem zo’n arrogant mannetje. ‘’Gelukkig heb je net zo’n lekker lichaam als de rest.’’ Hij knipoogt, en het is overduidelijk dat hij me probeert te versieren. ‘’Sky Bakker? Je mag verder komen, alle spullen staan klaar.’’ YES, saved by the bell again! Ik hoor Perrie nog tegen hem zeggen dat ik een relatie heb met Harry, en dat hij antwoord ‘’nou, als het aan mij ligt niet lang meer!’’ Ik draai me om, en begin te schreeuwen. ‘’Luister, over het paard getild mannetje. Ik hou van Harry, en hij houdt van mij. No way in hell, dat ik hem ooit zal laten vallen voor een arrogant mannetje zoals jij! Jij bent niks, vergeleken met Harry, helemaal niks! En je zal ook nooit wat worden! Je zal nooit aan mijn zij staan!’’ er klinkt een belletje, als teken dat er iemand binnen komt. ‘’Sky?’’ hoor ik Harry vragen. Ik draai me om, een grote glimlach komt op mn gezicht. Ik loop op hem af, en zoen hem. ‘’Luister, ik wilde het je vertellen, maar ik wilde het zelf doen, met Perrie..’’ ‘’Het maakt niet uit babe, ik ben er nu en ik wil je ook wat laten zien.’’ Ik kijk hem aan, terwijl hij zn mouw opstroopt. Mn mond valt open, en ook Perrie komt bij me staan. ‘’o my god..’’ ik kijk naar een tattoo van mezelf, in cartoon stijl (denk aan Zayn’s Perrie tattoo!). Ik zoen hem nog een keer, en loop dan naar de stoel, klaar om mijn eerste te laten zetten.

***3,5 UUR LATER***
We staan weer buiten. Het eindresultaat is geweldig, ik ben er heel blij mee. Dit keer is er wel beveiliging, omdat er op twitter stond dat Perrie, ik en Harry dus in die tattoo shop waren. We werden begeleid naar de auto, en reden weer terug naar het hotel. Ook daar stonden heel veel fans, we konden niet meer doen dan zwaaien. ‘’Kijken! Kijken!’’ riepen Jesy, Jade en Leigh. Ik liet trots mn arm zien. ‘’Wauw! Hij is echt super!’’ Ik glimlach breed, ik voelde me helemaal happy. ‘’Sky? Zayn?’’ riep Paul door de gang. ‘’ik heb bericht gehad over de begrafenis, we hebben de verkeerde tijd doorgekregen. Het is morgenochtend om 11 uur, dus we moeten nu vertrekken willen we daar op tijd aankomen morgen.’’ Shiiittt. Ik racede door mn kamer, en raapte snel wat spullen bij elkaar. ‘’ZAYN? WAAR BEN JE!!’’ riep ik door de gang. ‘’I’M COMING, WAIT FOR MEEE’’ hoor ik vaag uit een kamer komen. Ik loop naar Harry toe, geef hem een laatste kus en loop naar Paul toe, die staat te wachten. ‘’ZAYN! WE GAAN NU!’’ geen antwoord. ‘’ZAYN!!!’’ roep ik keihard. Eindelijk wordt er een deur opengegooid, en loopt Zayn met een rood hoofd naar ons toe. ‘’Waarom duurde het zo lang?’’ vraag ik lachend als ik zn hoofd zie. ‘’ik kon mn schoenen niet vinden..’’ antwoord hij lachend terwijl hij me een duw geeft. We lopen onder begeleiding van Paul naar de auto, en zoals altijd staat er veel paparazzi. Zayn loopt voorop, ik erna en dan Paul. Zayn had mn hand vast, zoals de jongens vaker doen omdat ze weten dat ik nog niet gewend ben aan de grote hoeveelheid paparazzi. ‘’Sky, Zayn hierheen kijken! Waar gaan jullie heen? Talk to us!’’ ik kijk strak naar de grond, ik heb geen zin om te antwoorden. ‘’Sky! Heb je nu een relatie met Max George? Hij zegt dat je goed in bed bent!’’ Ik voel mn spieren aanspannen, en Zayn geeft een kneepje in mn hand. ‘’Max George is niks meer dan een grote arrogante klootzak, die mij nooit zal krijgen. En for your information, Harry en ik zijn weer een koppel! Geen commentaar meer.’’ Met die woorden stap ik de SUV in, en rijden we met gierende banden richting Londen. Mn telefoon gaat af, en ik zie dat ik meerdere berichtjes heb; 1 van Jade, 1 van Louis en een van Harry. ‘’Sky? Wat is er tussen jou en Max gebeurd? XO Jade.’’ Ik trek mn wenkbrauwen op. Tussen mij en Max? die van Louis is ongeveer hetzelfde, en dan open ik die van Harry. ‘’Sky? Bedrieg je me met Max? Waarom? x. H’’ er zit ook een foto bij. ‘’Ja lekker dan!’’ schreeuw ik. Zayn kijkt me vragend aan, en ik laat hem de foto zien. ‘’Wat doe je daar Sky?’’ Zayn kijkt me met opgetrokken wenkbrauwen aan. ‘’Luister. Dit was de dag dat ik mn tattoo liet zetten samen met Perrie! En toen was die Max er ook ineens, en hij zei dingen zoals dat ik een lekker lichaam heb, en dat ik en Harry niet lang meer een stel zouden zijn als het aan hem lag. Toen ben ik dus tegen hem gaan schreeuwen, en heb ik mn vinger op zn borst gezet. That’s it. Fuck zooi. Je kan het zelfs aan Perrie vragen!’’ die stomme paparazzi hebben een foto gemaakt, door het raam heen, toen ik mn vinger op zn borst neer zette, toen ik aan het schreeuwen was. Omdat de foto onduidelijk is, lijkt het net alsof ik hem zoen. Pff, dit heb ik weer. Er rust een vloek op mij en Harry denk ik. Ik doe mn oordopjes in, en zet ‘’Turn your Face’’ op repeat en val in slaap.


Reacties:


loveyouxx
loveyouxx zei op 27 juli 2013 - 0:13:
omg... Pff... Ik weet niets te zeggen...
Mayby (voor ideetjee) gaat max er alles aan doen om het met sky te krijgen... De details moet je zelf bepalen als je het erin zet...
In ieder geval.. Snel verder! Xx


Malikaa
Malikaa zei op 27 juli 2013 - 0:07:
Omg, no no no, not again!
Ugh, die Max he, zou ik die een klap in zijn gezicht mogen verkopen?
Snel verder, cuz you know, addicted person over heree ^^
xXx


menepen
menepen zei op 26 juli 2013 - 23:26:
Aaaah.


Lotteimy
Lotteimy zei op 26 juli 2013 - 22:59:
Yess, Turn Your Face! Good song <3 Love ittt..
Ik heb eigenlijk nog niet echt ideeën voor je verhaal ..
Heb namelijk zonet al mn inspi al in iets anders gestopt..
Als ik iets weer, laat ik het je horen xoxo