Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Overige » Stand up. » Proloog.

Stand up.

27 juli 2013 - 11:17

169

5

178



Proloog.

Ik hoop dat het gelezen wordt, reacties zijn welkom.

Daar lag ze dan, Grace lag te bibberen in het maanlicht, terwijl de meisjes van haar kamp lachend wegliepen. Ze hadden haar hierheen gelokt voor een zogenaamde make-over. Maar toen ze diep in het bos waren werd grace neergeslagen. Zachtjes snikkend, bedekte grace haar lichaam. Toen opeens haar een verlaten hutje opviel. Ze liep er voorzichtig heen, en tot haar grote verbazing ging de deur open. Niemand zou haar vinden. Ze zei zachtjes met een hese stem; "mama, help me."' En na die woorden, barste ze in huilen uit. Na ongeveer een kwartier werd er aarzelend geklopt op de deur. "Ga weg!" Riep grace huilend. Maar de deur ging toch krakend open, en daar stond een jongen. Grace zat ingedoken in een hoekje. "Hebbe n ze jou dit ook aangedaan?" Vroeg de jongen zachtjes. Grace knikte, maar de jongen zag het gelukkig niet, want het was akelig donker. "Ik ben tommie, maar noem me liever tom." Zei de jongen zachtjes. Nu keek grace op, en zei; "ik ben grace.."


Reacties:


DjMalikjuh
DjMalikjuh zei op 15 aug 2013 - 23:36:
Ik lees eigenlijk alleen 1D, maar dit móét ik lezen!!!
Dussssss, melding?


RietjeXx zei op 5 aug 2013 - 16:44:
omg meliding plzzzzzzzzzzz


XxAmyxX zei op 4 aug 2013 - 12:12:
Melding!


Larry
Larry zei op 27 juli 2013 - 11:32:
Leuk! Normaal lees ik alleen maar one direction fanfics, maar dit klinkt tof! Melding?


xhotbabe
xhotbabe zei op 27 juli 2013 - 11:23:
Goed snel verder melding