Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Lord of the Rings » The Elder scrolls 1 » Hoofdstuk2 een nieuwe wereld

The Elder scrolls 1

27 juli 2013 - 12:25

227

1

231



Hoofdstuk2 een nieuwe wereld

Sofia keek naar de deur en ging er door. Ze kwam terecht in een prachtige wereld met een prachtige omgeving van kleurrijke bloemen, herten, konijnen, vossen en dennenbomen. Verderop was een stenen pad dat leidde naar een huisje, ze liep er naartoe. Op de deur van het huisje zat een brief geplakt, ze opende het voorzichtig :
Welkom Sofia,, In omgeving van skyrim ontmoet me in de sleeping giant inn.
Mvg een vriend
Ze kwam een reiziger tegen een zogenoemde Kajit, hij was heel vriendelijk en heette gullumei. Sofia heeft met hem de reis naar Riverwood afgelegd, toen ze aankwamen zei hij '' je bent altijd welkom in ons kamp'' en toen liep hij weg. Sofia liep naar de ingang van het dorp twee wachters stonden ervoor 1 van de 2 vroeg '' wat doe je hier? '' toen zei Sofia '' ik zoek iemand die hier op me wacht '' toen werd de gigantische deur opengemaakt. Er kwam direct iemand naar haar toe om uitleg te geven over wat er allemaal te vinden was in skyrim. Ze kreeg een outfit toegewezen die ze aanmoest omdat ik anders te 'opvallend' was, het was een armor van de imperials (de soldaten van heel skyrim) De vrouw legte uit dat er allemaal verschillende soorten mensen leefden zoals Kajiten een soort kat, elves en orcs. toen mocht ze eindelijk naar de herberg (sleeping giant inn).


Reacties:


Tallietje
Tallietje zei op 27 juli 2013 - 12:28:
Leukk. <3

Greetzz