Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » One Direction » Lay all your love on me || FINISHED » Again and Again

Lay all your love on me || FINISHED

27 juli 2013 - 14:28

1010

4

374



Again and Again

Hiii everyone, weer een nieuw hoofdstukje. dit is (denk ik) wel een emotioneel maar leuk hoofdstuk. Anyway, enjoy! XOXO Michelle

*** NEXT DAY***
Harry POV:
we zijn de soundcheck aan het doen, en ik ben er met mn hoofd totaal niet bij. Ik ben ongeloofelijk zenuwachtig voor vanavond, ook omdat ik Sky ten huwelijk ga vragen. Ik vergeet wanneer ik moet inzetten, ik vergeet van alles. ‘’Hazz? Halloooho?’’ Louis staat voor me, met zn hand voor mn gezicht te zwaaien. ‘’Uh wat?’’ ik schrik op uit mn gedachten. ‘’We begrijpen dat je zenuwachtig bent, maar zo schieten we niks op he.’’ Roept Liam vanaf de andere kant van het podium. ‘’Jaja ik weet het, maar dat hele gedoe met Max en Sky zit me niet lekker?’’ ik kijk ze allemaal vragend aan. Ook Perrie heeft het gehoord. Ze reageert geïrriteerd. ‘’Harry, asjeblieft zeg. Maak je je daar echt druk om? Sky heeft je zelfs nog verdedigd tegenover hem, door te zeggen dat hij niet aan jou kan tippen, dus ze houd echt heel veel van je. Je mag van geluk spreken dat ze je nog een kans heeft gegeven!’’ ‘’Echt waar?’’ ik kijk Perrie aan. ‘’Harry.. zie ik eruit alsof ik zou liegen?’’ Perrie kijkt me schaterlachend aan. Ik zucht, wetend dat het goed zit. Er klinkt geroezemoes, en pratende stemmen komen onze kant op. ‘’O. my. God.’’ Hoor ik Leigh zeggen. Ik draai me om, en kijk recht in het gezicht van de jongen waar ik een haat tegenover koester. Max George van The Wanted. ‘’Hey Harry! Hoe gaat het jongen?’’ Max komt vrolijk op me afgelopen. Er komt een waas voor mn ogen, ik kan mezelf niet onder controle houden. Binnen een mum van tijd, is het een chaos op het podium. ‘’Harry! Niet doen!’’ hoor ik de meiden gillen. ‘’Haz!’’ roepen Liam en Niall. Ik hoor een ‘’Oefff’’ en een doffe klap op de grond. Ik ‘’ontwaak’’ weer uit mn trance, en zie dat ik Max heb neergeslagen. Oeps.

Sky POV:
We zijn aangekomen bij het condoleance centrum, en mijn tranen blijven vloeien. Het is zo verschrikkelijk zwaar. Mn beste vriendin, met wie dit allemaal begonnen is, met wie ik zo kon lachen, waarmee ik alles kon delen.. ze is er gewoon niet meer. Het lijkt wel alsof er een deel is doodgegaan, met haar. Ik heb een stukje geschreven op mn iPhone, dat ik wil voorlezen. Ik heb daarna gelijk haar ouders gebeld, die blij waren iets van mij te horen. Ze gingen ermee akkoord, en ze waren ook blij dat Zayn mee was. We nemen allemaal plaats binnen, Zayn en ik zitten op de 2e rij, achter haar ouders. Er is godzijdank geen paparazzi ofzo binnen, daar hebben Paul en het condoleance centrum voor gezorgd. Dit is wat ik wil, persoonlijk en in alle rust afscheid nemen van mijn lieve vriendin. Het gaat eigenlijk als een roes voorbij, ik ben er niet bij met mn hoofd.. ‘’Sky.. sky lieverd het is jou beurt. We zijn aan het einde van de plechtigheid.’’ Demi’s moeder heeft zich omgedraaid, en ik ben weer met beide benen op aarde. Ik loop met Zayn naar de spreektafel, en ik hou mn iPhone in mn hand. ‘’Uhm, Hi everyone. Voor degene die zich afvragen wat 2 beroemdheden hier op Demi’s begrafenis doen, ik ben haar beste vriendin, en Zayn is haar vriend. Maar goed. Ik heb lang nagedacht, onderweg hiernaar toe, wat ik wilde zeggen tegen je Deem. Woorden schieten te kort eigenlijk.’’ Ik begin zachtjes te snikken, Zayn knijpt zachtjes in mn schouder. ‘’Deem, met jou is er een deel van mij doodgegaan. Met wie moet ik nu de roddels bespreken die ik hoor als ik ergens ben? Kijk waar die verdomde kaartjes voor One Direction ons hebben gebracht. Ik kreeg een relatie met Harry, jij met Zayn.. het was niet altijd makkelijk, dat zeker niet. Maar het heeft ons veel moois gebracht. Deem, ik ga je zo missen.. je was als een zusje voor me.. het zusje dat ik nooit heb gehad.. Ik ben enigst kind geworden nu.. ik heb jou naam nu op mijn arm staan, zodat ik je altijd herinner. Je bent voor altijd mijn zusje, je bent voor altijd in mn hart. Ik hou van je.’’ Ik loop naar de kist toe, en ik druk voorzichtig een kus op de kist. Er vallen tranen op de kist, van mij en Zayn. ‘’Goodbye love.. it will never be the same.’’ Hoor ik Zayn fluisteren. Ik pak zn hand vast, en we lopen samen richting de deur, waar Paul op ons staat te wachten. We hadden afgesproken dat we aan het einde gelijk weg zouden gaan, vanwege het schema. Er staat een SUV klaar, waar we instappen. We rijden met een noodgang weg, om op tijd te zijn. Ik wrijf over mn tattoo, als ik zachtjes zeg; ‘’Goodbye Demi..’’. ik val op Zayn zn schouder in slaap. Ik slaap voor, denk ik een half uurtje, als mn telefoon gaat. ‘’Ha-hallo?’’ antwoord ik slaapdronken. ‘’Sky? Omg je hebt echt iets gemist hier! How are you babe?’’ het is Leigh die belt. ‘’Gemist? Wat dan? Ja het gaat naar omstandigheden redelijk, met 20 minuten zijn we weer bij jullie denk ik. Wat is er gebeurd?’’ vraag ik. ‘’Nou, Harry was een beetje pissed off vanwege die foto in de tattoo shop, en toen kwam Max hier het podium oplopen want het schijnt dat hij vanavond aanwezig is bij het concert.. en toen heeft ie hem neergeslagen.’’ ‘’OMG!’’ schreeuw ik, waardoor Zayn wakker schrikt. ‘’Sorry babe’’ zeg ik snel tegen Zayn, waarna ik weer ik weer in mn telefoon praat. ‘’Jezus en nu? Waar is Harry? Geef me Harry even aan de telefoon will you?’’ Ik ben aan het shaken, alle emoties beginnen de overhand te krijgen. ‘’Sky? Babe? Whats wrong?’’ hoor ik Harry vragen. ‘’Waarom moest je hem nou neerslaan Styles?’’ roep ik lachend in de telefoon. ‘’Yeah, i don’t know.. kreeg een woede aanval denk ik. Ben je bijna hier?’’ ‘’Ja bijna, 10 minuutjes denk ik nog. Ik zie je zo babe. I’ll be by your side.’’ ‘’i love you Sky.’’ Ik hang op, en kan niet wachten tot ik weer bij Harry ben.


Reacties:


menepen
menepen zei op 28 juli 2013 - 11:55:
Zo zielhg ik xit te huilen demi is dood


1Dharrylouis
1Dharrylouis zei op 27 juli 2013 - 18:51:
Snel verder!

Xx


Malikaa
Malikaa zei op 27 juli 2013 - 15:14:
is het raar dat ik heb gelachen toen Harry Max neersloeg en daarna oeps zei?
Waarschijnlijk niet ^^
Maar Omg, ik weiger te geloven dat Demi dood is (ontkenningsfase over here )
Snel verder
xXx


Lotteimy
Lotteimy zei op 27 juli 2013 - 14:44:
Awwh, zo zielig :'-( Tears in my eyes
Ik hoop dat ze ja zegt op het huwelijksaanzoek! Als ze nee zegt wordt het pas erg! Mooi geschreven xjez