Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » One Direction » Not You - Harry Styles » ~Voorstukje~

Not You - Harry Styles

27 juli 2013 - 20:49

214

7

480



~Voorstukje~

Harry en Liam: Vrienden van Zayn Zayn: Bevriend met iedereen Niall: Beste vriend van Louis Louis: Broer van June

Op Straat: June POV


Mijn beste vriend Zayn en ik lopen over straat. 'Ik wil je mijn vrienden laten zien, Harry en Liam.' Ik knik, hij heeft het al lang over ze. 'Is goed, gaan we daar dan nu heen?' Hij mompelt een zachte ja. Samen lopen we naar het huis waar Zayn met z'n vrienden woont. Als we er voorstaan, maakt Zayn de deur open, meten springt er een jongen voor ons. 'Hee Liam, dit is June.' Zegt hij, terwijl hij even naar mij wijst. 'Hoi, ik ben Liam.' Hij kijkt me blij aan. Eigenlijk bijna zo blij, dat het nep lijkt. 'June, hoi.' Zeg ik. Terwijl ik hem nog goed bekijk. 'Maare, ik ga weer, heb een afspraak.' Hij loopt weg. Zayn loopt het huis in, ik ga hem achterna. 'Drinken?' Vraagt- ie. Ik knik. Hij pakt 2 glazen, en schenkt cola in. Hij geeft mij een glas. We lopen naar de woonkamer. Er zit daar nog een jongen, die waarschijnlijk Harry is.
Hij staat op, en loopt naar me toe. Net als hij me een hand wilt geven, verstijft hij.Harry kijkt me aan: "Ik ken je.' Ik kijk hem verbaasd aan. 'Jij.....ik....' Hij kijkt me bang aan. Dan herken ik hem. Ik laat mijn glas uit mijn handen vallen. Nee. Niet hij.


Reacties:

1 2

daniebananie zei op 28 juli 2013 - 11:24:
heeeey leuk voorstukje echt goed!


menepen
menepen zei op 28 juli 2013 - 9:20:
Melding


Janitaa
Janitaa zei op 27 juli 2013 - 23:03:
Oeeeh, melding?!

Kusz. Superheldjee


laurastyles
laurastyles zei op 27 juli 2013 - 22:08:
Stoer! Melding xx


GreenDay
GreenDay zei op 27 juli 2013 - 21:52:
Melding voor me, spannend maar misschien draait harry gewoon door, haha!
Laterzz, le me.