Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » One Direction » Not You - Harry Styles » ~02~

Not You - Harry Styles

28 juli 2013 - 10:18

371

6

376



~02~

Bij het huis van Louis en June -June POV



Louis, Niall en ik zitten in de woonkamer. Niall weet overal niks van, maar hij geniet van en zak chips, dus het boeit hem ook niet. Ik zit naast Louis, hij houdt mijn hand vast, bang voor alles wat komen zou. 'Ik begrijp gewoon niet....Zo'n grote wereld, en toch kom je hem nog tegen.' Louis kijkt me vol onbegrip aan. Dan word er aangebeld. Louis staat op. Een minuut later komen hij en Zayn de kamer in lopen. Zayn kijkt even naar Niall en loopt dan naar me toe. 'Ik hoop dat je misschien met mij, wat drinken wil?' Zijn stem is niet zichzelf. 'Zayn....Ik heb met je afgesproken dat ik je het morgen vertel, en daar hou ik het op, en ik wil best wat met je drinken, maar, zeur dan niet dat ik het moet vertellen.' Mijn eigen stem is streng. Niall lacht. 'Love!' Roept Niall keihard. 'Best Friends!' Roepen ik en Zayn tegelijk terug. Iedereen lacht. 'Gaan jullie anders ook mee? Dan kunnen we net zo goed uit eten gaan.' Zegt Zayn.
Louis en Niall knikken. 'Louis, neem je portemonnee mee.' Zeg ik. 'Waarom?' Vraagt hij. 'Misschien komen we nog leuke kleding tegen, of schoenen.' Antwoord ik expres. 'Nee, voor het eten!' Roep ik. Met z'n vieren zoeken we een restaurantje om te gaan eten.





Op Harry's kamer- Harry POV

Ik heb net ongeveer een paar uur na elkaar gehuild, als Zayn straks alles weet. Dan kan ik m'n hele leven opnieuw opbouwen. Ik moet June overhalen om het niet te vertellen aan Zayn, Ik val langzaam in een diepe slaap.




'Waarom?' June kijkt me woedend aan. 'Je...Heb...Me...Verkracht...'
Haar stem trilt. Ze is woedend, maar ook erg bang. 'Je mishandelde mijn broer' Zegt ze bozer dan eerst. 'Je vermoorde mijn ouders. Ik ben ze nu kwijt!'
Haar gezicht word rood, van woede. 'Ik...kan er niks aan doen.' Stamel ik.
'Wel, Harry, je kon er wel wat aan doen, Ik hou van je Harry, en dat zal ik altijd doen, alleen, waarom deed je dat?' Haar stem is wat koeler dan eerst. Meer met liefde. Ze zoent me, en loopt dan weg. De laatste zoen, de laatste keer dat ik haar zag. Of toch niet....


Reacties:

1 2

mcFleurrie
mcFleurrie zei op 3 maart 2014 - 12:23:
Oohhh !! Stoute Harry


Elientjheu
Elientjheu zei op 29 juli 2013 - 20:56:
ik wist het ! ik wist het! ik wist het! stoute Harry! mag niet ea !!!!


daniebananie zei op 28 juli 2013 - 11:28:
Echt heel goed xxx


GreenDay
GreenDay zei op 28 juli 2013 - 11:04:
Snel verder!


Janitaa
Janitaa zei op 28 juli 2013 - 10:46:
Knettertjes wat goed!
Jeetje, jij moet echt heeeeel sneeel veder!!
Xxx'ieass