Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » One Direction » Not You - Harry Styles » ~03~

Not You - Harry Styles

28 juli 2013 - 11:18

249

8

368



~03~

In het restaurant- Louis POV


We hebben net ons eten op, Niall zit tegenover me, en June naast me. June ziet er gespannen en bang uit, niet zichzelf. Niall en Zayn weten nog steeds niks, maar ze willen het wel weten. Ik wil het ze wel vertellen, alleen, zou June dat goedkeuren? Ze wilt niet dat iedereen het weet, vooral van haar ouders niet. Ze heeft tegen iedereen gezegd dat ze op reis zijn, en ik sloot me daar bij aan. Maar eigenlijk is dat helemaal niet zo. Ze zijn dood. June was toen 15, en ik 18. Dus dat is allemaal 3 jaar geleden gebeurt, ondertussen is June ook volwassen geworden. Toen vond ze het nog zo moeilijk te beseffen dat ze alleen mij nog had als familie. Al onze familie is voor de rest ook al dood, en tantes en ooms hebben we niet. Nooit gehad. Dan voel ik mijn mobiel in mijn broekzak trillen. Wie zou dat zijn?


Louis, en June. Het spijt me. Ik kan alles uitleggen, kom morgen avond 8 uur, naar het winkelcentrum, ik wacht op jullie, en hou alles geheim.


Ik tik June aan, en laat haar het berichtje lezen. 'Wat is dat?' Vraagt Zayn nieuwsgierig. 'Een smsje.' Zeg ik. 'Van wie?' Vraagt Niall dan. 'Staat geen naam bij, maar waarschijnlijk is Harry het.' Antwoord June. Bij de naam Harry had ze een speciale blik in haar ogen, eentje die je niet zo vaak ziet. Een bijzondere blik. Een verliefde blik.


Reacties:

1 2

1Dharrylouis
1Dharrylouis zei op 29 juli 2013 - 11:04:
Snel verder!!


Depay
Depay zei op 28 juli 2013 - 21:33:
Melding!


Anne
Anne zei op 28 juli 2013 - 21:04:
Melding!!


MichelleSky zei op 28 juli 2013 - 19:15:
Omg melding! Spannend maar ook apart, op een positieve manier! Snel verder! Xox


Harrylover
Harrylover zei op 28 juli 2013 - 15:52:
Sorry was een weg heb net alles terug gelezen en hetbis een super leuk verhaal.
Melding