Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » One Direction » Lay all your love on me || FINISHED » Do I?

Lay all your love on me || FINISHED

28 juli 2013 - 19:06

1134

7

455



Do I?

Hi! weer een nieuw hoofdstuk, hoop dat jullie het leuk vinden : ) + lees & reageer even op mijn vraag aan het einde van het hoofdstuk! Enjoy! XOXO Michelle

Harry POV:
‘’Hi babe!’’ ik begroet Sky met een kus, ze is eindelijk hier. ‘’Hoe voel je je?’’ ik kijk haar onderzoekend aan. ‘’Ja het gaat redelijk, hoe is het hier Mr. Agressive?’’ ze kijkt me lachend aan. ‘’Ik wil je niet kwijt raken.. en vanwege die foto was ik een beetje opgefokt.’’ ‘’Sky! Je bent er weer!’’ ze draait zich om bij het horen van die stemmen, en rent op de meiden af. ‘’Are you nervous?’’ Niall staat achter me en kijkt me aan. ‘’Klein beetje.. wat als ze geen ja zegt? Dan ga ik mooi af voor al die mensen hier.’’ Mn gezicht betrekt een beetje bij de gedachte. ‘’Don’t worry man! Sky houd echt met heel hart van je, dat kan ik zien.’’ Louis is er bij komen staan. Ik ontspan, en besluit dat ik het over me heen laat komen. Ik loop naar Zayn toe, die op een geluidsbox is gaan zitten. ‘’Are you allright mate?’’ ik zak door mn knieen, zodat ik op ooghoogte zit. Zn ogen zijn nog steeds rood, en ik voel medelijden. Ik knuffel hem, en de jongens joinen me. ‘’Okay guys, it’s showtime!’’ hoor ik ineens. Dit is het dan, het concert dat mn leven gaat veranderen. Sky komt naar me toegelopen. ‘’Ik ben backstage hier met Zayn, ik voel er niet zoveel voor om in het publiek te zitten. Ik wil aan je zijde staan, waar ik altijd zal staan.’’ Ik geef haar een zoen en een knuffel. ‘’Hey, is dat een van mijn Abercrombie sweaters?’’ ik kijk haar lachend aan. ‘’Ja haha, ik heb deze meegenomen omdat het mn favoriet is.’’ Die sweater is haar veelste groot, en ze loopt op Tom’s die ze van Louis heeft gejat. ‘’Hey! Dat zijn mijn Tom’s!’’ schreeuwt Lou nog. ‘’Love you broer!’’ roept ze lachend. We rennen allemaal het podium op, en beginnen met de show. We starten met ‘’Summerlove’’, gevolgd door Red Planet van de meiden. Er gaan verschillende nummer voorbij, en we komen steeds dichterbij ‘’het moment’’. Ik ben in staat om het podium af te rennen en niet meer te voorschijn te komen. ‘’Sooo, wat we nu gaan doen is een speciale gelegenheid. Ik wil Zayn en Sky er ook graag bij halen.’’ Roept Liam. Ik zie ze elkaar aankijken, maar ze lopen samen het podium op. Omg, dit is te veel. Louis ziet hoe nerveus ik ben. De meiden en de jongens gaan een stukje naar achter staan. Ik schraap mn keel, het is doodstil. ‘’Zoals jullie weten, heeft de relatie tussen mij en Sky veel moeilijkheden gekend. Maar ondanks alles, hou ik zielsveel van haar. Sky, je bent mn wereld. Ik hou zoveel van je. I will never see anyone else but you. Je bent de betere helft van mij, ik wil jou.’’ Ik kijk haar aan, de tranen stromen over haar wangen. Ik kniel voor haar neer, en ik haal het doosje tevoorschijn. Er komt een bloedmooie ring te voorschijn, 18 karaats diamant. Haar mond valt open, ze slaat haar hand ervoor. ‘’Sky Bakker, will you marry me?’’. Ze kijkt me aan, tranen stromen over haar wangen als iemand haar een microfoon aangeeft, om antwoord te geven. ‘’Ja, ik wil met je trouwen Harry..’’ fluistert ze zachtjes, en er komt een mega glimlach op haar gezicht. Ik schuif de ring om haar vinger, terwijl het publiek uit zn dak gaat. Perrie, Leigh, Jesy en Jade komen op haar afstormen en willen, natuurlijk de ring zien. De jongens feliciteren me, terwijl het publiek nog steeds helemaal uit zn dak gaat.Ik voel me zo happy, zo gelukkig.. i did it. ik ga de vrouw van mijn dromen trouwen.

Sky POV:
Ik ben nog steeds in schock. Harry heeft me net ten huwelijk gevraagd. En ik heb natuurlijk ja gezegd!! Ik kan nog steeds niet geloven dat dit gebeurd is. Er zit een rots van een diamant op mijn ring, en ik blijf er naar kijken, ik ben zo gelukkig! Ik kijk verliefd naar Harry, wetend dat hij binnenkort écht mijn man is. Ik pak mn telefoon, en zie de smsjes, whatsappjes en tweets binnenkomen. 90 procent is allemaal positief, maar aan een paar haters ontkom je toch niet, denk ik bij mezelf. Ik zit nog steeds dromerig voor me uit te staren, als Leigh ineens voor me neus staat. ‘’Hi lovely, moet jij niet op het podium staan?’’ ik kijk haar aan. Ze moet keihard lachen, en wijst vervolgens naar de concertzaal. ‘’Voor wie moet ik optreden dan?’’ ik kijk langs haar vinger naar de zaal, en barst in lachen uit. De zaal was al leeg, en het concert afgelopen. ‘’Oke, dit blijft onder ons, niemand heeft dit gehoord.’’ Zeg ik proestend. ‘’Kom, dan gaan we. Waar is iedereen eigenlijk?’’ Leigh en ik kijken om ons heen. ‘’Well hello ladies, how are you doing?’’ ik slaak een klein gilletje. We draaien ons om, en daar staat die arrogante kwal weer, Max George. ‘’Wat moet je van ons? Sky heeft je al gezegd, en vrij duidelijk ook, dat ze niet geïnteresseerd is.’’ Roept Leigh, waarna ze mij bij mn hand pakt, en wegloopt. ‘’BANG’’ klinkt er ineens. Ik draai me om, en zie dat hij een pistool in zn handen heeft. ‘’Ik zou maar nergens heen gaan als ik jullie was. Anders gaan er slechte dingen gebeuren he.’’ Ik slik. Fuck. Ik kijk snel om me heen, of er nog iemand is. Shit, ik zie niemand! Ik knijp in Leigh’s hand. ‘’Waarom doe je dit Max?’’ ik kijk hem aan. ‘’Nou, aangezien je mij een beetje onbeschoft behandelde de vorige keer, en ik jou graag wil.’’ Nou, dat is duidelijk. Ik schud mn hoofd. ‘’Begrijp je het dan niet? Er zal nooit een kans zijn dat ik jou vriendin wordt. Ik heb me net verloofd met Harry! Hij is de enige aan wie ik trouw ben.’’ Hij komt dichterbij, en ik begin steeds verder achteruit te deinen. ‘’Maar met mij kan je echt gelukkig worden, begrijp je het niet? Straks gaat hij weer vreemd.. en zit je weer met een gebroken hart!’’ Max schreeuwt nu. ‘’en tenslotte heeft hij mij een klap verkocht.. dan is het toch fair als ik ook iets pijn doe dat hem toebehoort? Zoals jij?’’ hij richt zijn pistool op mij. Jezus.. ik zie mn leven voorbij flitsen.. niet alleen van vroeger, maar ook van de toekomst. Ik denk aan Harry, en aan de kinderen die we misschien gaan krijgen, aan de meiden, aan de jongens.. Er klinkt een schot. ‘’O MY GOD!’’ schreeuwt Leigh. Ik weet niet wat er gebeurd is. Ben ik nu dood?

vinden jullie het leuker/handiger als ik een deel 2 over dit verhaal maak? of hebben jullie liever dat dit 1 lange FF wordt? of dat ik hetzelfde verhaal verdermaak in een deel 2 dus. Let me know!


Reacties:

1 2

Team1D
Team1D zei op 29 juli 2013 - 23:37:
Max van TW?


Lotteimy
Lotteimy zei op 29 juli 2013 - 12:40:
Omgggg dit hoofdstuk is tooo much
Ik was zo blij dat ze ja heeft gezegd, komt max ineens opduiken -.-
Supergoed geschreven, heel gauw verder

I don't know, allebei wel goeie ideeën
Miss you xoxo


loveyouxx
loveyouxx zei op 29 juli 2013 - 12:29:
neeeeeee!!!!!!!!!!
o..m..g...!!!!!!!
snel verderrrrrr!!!!
dit is zoo spannend!
en mij maakt het niet uit wat je doet!
xx


1Dharrylouis
1Dharrylouis zei op 29 juli 2013 - 10:55:
Lange ff!!

Xx


Malikaa
Malikaa zei op 29 juli 2013 - 4:56:
Ehhh ik zou 1 lange ff doen denk ik
Maar OMG, Im gonna kill Max.... waarom gebeurt dit nou weer?!
Snel verder, cuz Addicted girl over here ^^
xXx