Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » One Direction » They don't get it ~ Zayn Malik [16+] » OO1 - Alicia Dessy Daniels

They don't get it ~ Zayn Malik [16+]

28 juli 2013 - 21:44

274

6

459



OO1 - Alicia Dessy Daniels

Ik zucht als ik wakker word door het trillen van mijn telefoon. Wie was zo dom om mij te sms'en om half tien 's ochtends? Iedereen wist dat ik uit sliep tot een uur of twaalf in de vakantie. Met mijn rechterarm gris ik het ding van mijn nachtkastje af en ontgrendel het. Meteen schijnt het felle licht van mijn achtergrond in mijn ogen en ik knijp ze even tot spleetjes. Ik druk op het icoontje van mijn berichten en lees het sms'je.
Goedemorgen! Ga je vanmiddag mee winkelen? x Felicia
Ik zucht en mijn vingers schieten snel over het toetsenbord als ik een sms terug typ naar mijn beste vriendin.
Ben om één uur bij jou. x Alicia stuur ik terug en ik gooi het ding naast me in mijn tweepersoons bed.

Om half twaalf gaat mijn wekker en sta ik op om me klaar te maken voor het winkelen met Felicia. Ik trek een simpel kleding setje aan en doe mijn haren en make-up. Vervolgens stap ik op mijn scooter en rijd naar Felicia. Ik bel aan en meteen doet mijn beste vriendin de deur open.
'Het shoppen gaat niet meer door. Wij moeten een wedstrijd winnen.' zegt ze grijnzend waarna ze me naar binnen het huis in trekt en ik haal even een hand door mijn lange blonde haren. 'Welke wedstrijd?' vraag ik en ik gooi mijn tas in de gang neer. 'Een meet and greet met One Direction.' zegt ze vrolijk en meteen komt een vrolijke glimlach op mijn gezicht. Ik en Felicia hadden de boyband al vanaf het begin gevolgd en dit zou een perfecte kans zijn om ze te ontmoeten..


Reacties:

1 2

lovelouis
lovelouis zei op 30 juli 2013 - 11:49:
melding!!!!!!!!!!!


GreenDay
GreenDay zei op 28 juli 2013 - 23:10:
Gauw verder!
Melding


menepen
menepen zei op 28 juli 2013 - 22:39:
Melding


IloveZayn
IloveZayn zei op 28 juli 2013 - 22:30:
Melding!!


Tallietje
Tallietje zei op 28 juli 2013 - 22:16:
Heyhey,
Jw hebt mijn aandacht met deze fanfic <3
Snel weer verder, en geef mij maar een melding...

Greetzz