Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » One Direction » They don't get it ~ Zayn Malik [16+] » OO2 - Alicia Dessy Daniels

They don't get it ~ Zayn Malik [16+]

29 juli 2013 - 0:01

322

6

316



OO2 - Alicia Dessy Daniels

Reacties zijn welkom!

'En wat moeten we doen om dat te winnen?' vroeg ik grinnikend. Alsof we dat ooit zouden winnen. Het zou leuk zijn ja, maar nog voordat er eraan begonnen had ik de hoop al opgegeven.
'We moeten een filmpje maken op een liedje van de jongens. Ik zat te denken aan zo'n filmpje waar we blaadjes ophouden met woorden erop.' zegt ze als ze voor me naar boven loopt en haar laptop open klapt. Ik nam plaats op haar bed en keek naar hoe ze een site intypte op haar laptop.
'Kijk,' zegt ze, 'Je moet een filmpje maken en dan moet je zoveel mogelijk stemmen krijgen. De eerste drie krijgen een meet en greet.' zegt ze en ik zucht waarna ik mijn hoofd schud.
'Felies, dat gaat echt nooit gebeuren. Vooral niet als er zo'n lelijkerd als ik in zit..' zucht ik en ik leg mijn hand op haar laptop om het ding dicht te duwen. Ze schudt wild haar hoofd en duwt mijn hand weg. 'Punt één. Je bent niet lelijk en punt twee, als je het niet probeert dan win je nooit.' zegt ze grijnzend waarna ze Youtube opstart om een liedje te zoeken.
'Best Song Ever, is die goed?' vroeg ze en ik knikte waarna ik onverschillig mijn schouders ophaalde. Ze had het liedje al gedownload voordat ik het door had en al snel zaten we tekeningen te maken met elk woord van het liedje erop. Felicia had bedacht dat we bij het woord I en You naar elkaar zouden wijzen en zo had ze wel meer woorden die konden uitbeelden. Na twee uur riep haar moeder naar boven of ik bleef eten. Ik besloot om dat maar te doen want we waren nog lang niet klaar.
Rond negen uur 's avonds was het filmpje klaar en zette we het op internet.
'Op goed geluk!' zei Felicia vrolijk en ze drukte op verzenden. Het enige wat we nu nog konden doen was afwachten..


Reacties:

1 2

lovelouis
lovelouis zei op 13 aug 2013 - 17:43:
Super leuk!!!!!
melding!!!


Lotteimy
Lotteimy zei op 4 aug 2013 - 10:44:
Superleuk verhaal, ik ga zeker meelezen!
Ben benieuwd naar het volgende hoofdstuk, MELDINGG


Tallietje
Tallietje zei op 30 juli 2013 - 18:32:
whaaa, super leuk chappie <3 love it!
geef mij maar een melding bij volgende chappie

greetzz


XxAmyxX zei op 29 juli 2013 - 10:48:
Leuwwkk! Gauw verder!


menepen
menepen zei op 29 juli 2013 - 10:43:
leukkk