Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Tokio Hotel » Save your kisses for me..!x [TC] [-Continued-] » Deel 27

Save your kisses for me..!x [TC] [-Continued-]

22 april 2009 - 19:16

731

0

204



Deel 27

Tom POV

Na de rest van de les te hebben gestaard gaat de bel. Ik zucht, dit was net zo leuk. Ik wil de klas uitlopen als iemand mijn pols vast neemt, ik draai me om en zie Bill. ‘wacht je effe?’, ik knik en zet me op een stoel, de klas loopt stilletjes leeg en als de laatste buiten is sluit Bill de deur. ‘fuck man, dit was niet leuk.’, mompelt hij en laat zich op mijn schoot neervallen met een zucht. ‘en bedankt.’, ‘neen, Tom ik bedoelde het niet zo, gewoon, je was zo dichtbij maar toch zo ver weg, begrijp je?’, ik knik. ‘nou goed zo, want je moet me begrijpen.’, zegt hij en hij draait zich behendig om zodat hij met zijn gezicht naar me toe zit. ‘weet je, stiekem moet jij nu wel naar de speelplaats, gaan spelen met je vriendjes.”ť, grijnst hij. ‘goh, misschien speel ik liever hier met mijn vriendje.’, en een wenkbrauwiebel volgt. ‘Mja, ook een optie.’, grijnst hij. ‘nha, kunnen we niet maken.’, grijns ik en wil opstaan. ‘en waarom niet?’, ‘omdat, lieve Bill, ik naar buiten wil.’, en ik grijns breed. ‘je bent me gewoon aan het plagen.’, zegt hij en staat op. ‘nee, Bill, komop was maar een grapje.’, ‘ja zal wel.’, zegt hij nors en wilt de klas uit, maar ik glip voor hem en houdt hem tegen. ‘Bill, doe niet zo koppig.’, ‘ik doe niet koppig jij doet vervelend.’, ‘ja echt wel, ik maakte enkel een grapje!’, ‘ha-ha, heel grappig jonge!’, zegt hij en wilt me aan de kant duwen. ‘Bill, ik ga die klas niet uit voordat we geen ‘ruzie’ meer hebben.’, ‘nou, dan kan je hier nog lang blijven.’, ik zucht. ‘best.’, en ik ga voor de deur zitten op de grond. ‘meen je dat nou?’, en hij kijkt me ongelovig aan. Ik knik. ‘nou fijn.’, zegt hij sarcastisch. Ik zucht en sta weer recht. ‘en waarom hadden we ook al weer ruzie?’, vraag ik hem en kijk hem scheef aan. ‘euhm omdat jij, nee, kut!’, mompelt hij. ‘zie je wel, je weet het niet eens meer!’, zeg ik wijs. ‘nou oké, sorry.’, zegt hij en kijkt me met een engelengezichtje aan. ‘het is al goed.’, zeg ik en druk mijn lippen op de zijne. Die hij gewillig opent als ik met mijn tong langs zijn lippen ga. Als de bel gaat schrik ik me de tering. ‘fuck dude, konden ze die bel niet uitstellen?’, zucht ik geïrriteerd. ‘sorry lieverd, ik wou dat ik kon blijven maar mijn leerplicht roept.’, zeg ik en druk een laatste kus op Bill zijn lippen en ga de deur uit. Op weg naar aardrijkskunde. God, wat haat ik dat vak. Als ik de klas nader is iedereen al binnen, ik zet me naast Jonas en neem mijn spullen. ‘en was het leuk?’, vraagt Jonas met een grijns. ‘ha-ha, hoezo?’, ‘je bent de hele pauze niet beneden geweest.’, zegt hij. Ik haal mijn schouders op. ‘maakt dat wat uit dan?’, ‘neen, maar Mathijs begon door te denken, je weet wel, dat jij en Bill..’, ‘Ieuw, nee!’, ‘oké, sorry hoor.’, mompelt hij en neemt aardrijkskunde over, ik volg zijn voorbeeld.

Tijdens de middag besluit ik maar om Bill te laten voor wat hij is en me bij mijn vrienden te zetten. Ook al was het niet mijn bedoeling zoeken mijn ogen naar Bill. ‘Tom, Bill is net de leraarskamer buiten gekomen.’, zegt Jonas wijzend naar Bill. Ik knik. Een steek van jaloezie gaat door me heen als een meisje, Daisy, van het vijfde bij Bill gaat staan en een gesprek aanknoopt. ‘zo terug.’, mompel ik tegen Jonas en loop richting Bill en Daisy. ‘hoi Tom.’, zegt Bill vrolijk als ik er bij ga staan. ‘heey.’, mompel ik en kijk Daisy zo kwaad mogelijk aan. ‘oei, heb ik iets verkeerd gedaan?’, giechelt ze. ‘nee.’, brom ik en wijk mijn blik af naar Bill. die me op zijn beurt dodelijk aankijkt en zijn hoofd schudt. ‘nee, Daisy het is goed, kom morgenmiddag naar de leraarskamer en dan gaat het wel.’, zegt Bill die dan weggaat. ‘hu? Waar ging dat over?’, vraag ik Daisy, niet-begrijpend. ‘nou, niets.’n zegt ze en grijnst. ‘oké dan.’, en ik sjok weer terug naar mijn vrienden. ‘en?’, ‘niets.’, brom ik en zet me neer. ‘oké dan.’, zegt Jonas en mengt zich weer in het gesprek, ik staar enkel voor me uit


Reacties:

Er zijn nog geen reacties op dit verhaal.