Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Overige » Geordie Shore Storey - Ricci » In the house

Geordie Shore Storey - Ricci

29 juli 2013 - 18:10

377

1

257



In the house

Ricci pov

Ik zat rustig met wat te drinken en Vicky op de bank te praten. De deur ging plots open en iedereen keek verbaasd om naar de deur. Iedereen was meteen stil en keek naar het meisje dat binnen kwam gelopen. Ze zag er goed uit en ik kon een grijns niet onderdrukken. Ze had lang zwart krullend haar, een bleke huid, witte tanden en helder groene ogen. Ze was ook redelijk lang en dun. Vicky merkte op dat ik dr bekeek en grijnsde. Ik kreeg een stomp in mijn zij en keek verontwaardigd om. 'Wat?' Vroeg ik bot. 'Kijk niet zo naar dat mens!' Siste ze en ik rol oogde. 'En waarom niet he?' Ik stond geïrriteerd op en liep naar het meisje toe om me voor te stellen. Scott en Gary hadden zich al lang voorgesteld en je zag ze in een hoekje praten. Waarschijnlijk over haar maar ze hadden het altijd over mooie meisjes. Ik stelde me toen rustig voor. 'Hey, ik ben Ricci' Glimlachte ik vriendelijk. 'Jessica' Glimlachte ze terug en toen werd ik half aan de kant geduwd door de meiden. Ik liep rustig terug naar Vicky en ging zitten. ze keek boos naar me. 'Wat? Ik stelde me alleen voor. Zou jij ook moeten doen'. Zei ik bot en ze stond boos op. Ze liep naar Jessica en zag dat ze dr nu al niet mocht.

Vicky pov.

Ik nam een slok van mijn wijn en praatte rustig met Ricci over koetjes en kalfjes. De deur ging open en in één keer was het stil. Iedereen keek naar de deur en er kwam een knap dun meisje binnen gelopen. Ik was gelijk geïrriteerd en jaloers. Ik merkte dat Ricci naar haar zat te staren en gaf hem een stomp in zijn zij. 'Kijk niet zo naar dat mens!' Siste ik boos naar hem. Ricci stond toen op en liep naar het meisje toe. Ik was nou al jaloers en keek er naar. Toen hij terug gelopen kwam keek ik hem boos aan. 'Wat? Ik stelde me alleen voor. Zou jij ook moeten doen' Zei hij en ik stond op en liep. Ik liep naar het meisje toe. 'Vicky' Zei ik alleen en liep al weg voor dat ze haar hele naam had gezegd.


Reacties:


GreenDay
GreenDay zei op 29 juli 2013 - 20:29:
Leuk!