Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » One Direction » Boyfriend. {Janita} » -6-

Boyfriend. {Janita}

29 juli 2013 - 22:34

609

5

403



-6-

gemaakt door Janita.

POV Janita

Ik loop lachend me kamer binnen, dit was echt een geweldige dag! Ik plof neer op me bed en pak me telefoon, eens zien of Sem kan afspreken.


" Heeyheey! Zullen we afspreken? Kisz. "


Snel druk ik op verzenden, ik speur me kamer door opzoek naar een Bueno. Elma en ik hebben bij mij een speciale laatje gemaakt vol met chocola, het is de bedoeling dat je er eentje pakt als je liefdesverdriet hebt. Als ik opsta voel ik mijn telefoon trillen, ik voel me hart kloppen.


" Heey Lieverd! Nee, helaas niet sorry! Xx. "


Lees ik, een paar tranen slik ik weg. Hij heeft toch gezegd vanavond? Opnieuw slik ik, ik schud met me hoofd en gooi me telefoon weg naar de andere kant van me kamer. Ik sta op opzoek naar de chocoladela, want verdriet heb ik nu. Ik open de la, allemaal chocola vullen mijn ogen. Zelfs de geur is al heerlijk! Ik pak de eerste en de beste chocola die ik zie, natuurlijk de Bueno. Ik glimlach als ik het open maak, de geur van de chocola stroomt door me neus. Ik neem een flinke hap van de chocola, mm zo heerlijk. Plotseling hoor ik me telefoon afgaan, Elma?
" Hallo? " vraag ik en begin te ijsberen, ondertussen neem ik nog een hap van me chocola.
" Janita? Ik ben het, Elma. Ik heb een probleem. " begint ze, snel slik ik me chocola door.
" Nou? " antwoord ik, opnieuw neem ik nog een hap.
" Ik heb afgesproken met Sem, maar ik weet niet wat ik aan moet. " zegt ze snel, even verslik ik in me chocola. Wat? Sem? Ik schud met me hoofd, nee dat is fout. Het zijn twee totale verschillende jongens, geen kans dat we de zelfde boyfriend hebben!
" Hallo? Janita? " hoor ik door de hoorn, ik schrik en sta stil.
" Jaja sorry, ben er. " antwoord ik snel, op de achtergrond bij Elma hoor ik 1D muziek. Ik begin te glimlachen, wij zijn de twee grootste fans van hun. Als we ooit daar heen mogen, jeetje dat zou vet zijn!
" Doe dat nieuwe topje aan! " roep ik dan, ik hoor gerommel op de achtergrond en gezucht.
" Zeker? " vraagt Elma onzeker, ik zucht en plof op bed.
" Jaaha doe maar! " roep ik als antwoord, ik plof neer en staar naar het witte plafond.
" Oke, als jij het zegt. " antwoord ze dan, ik begin te lachen. Typisch Elma, ik begin te frunniken aan het dekbed, puur uit verveling.
" Succes! " roep ik door de hoorn, opnieuw hoor ik gerommel op de achtergrond.
" Dank je wel, love you. " roept ze blij terug, een glimlach verschijnt er op me lippen.
" Love you to. " antwoord ik en hang op, een diepe zucht verlaat me mond.


" Dus wat ga jij vanavond doen? " vraagt me vader, hij kijkt me vragend aan. Ik haal me schouders op, me ogen glijden langs de letters van de krant.
" Vervelen dus. " voegt me vader toe, ik knik en leun met me hoofd op me handen.
" Heeft Elma niet iets te doen? " vraagt me moeder, ik schut met me hoofd. Opnieuw verlaat me mond een diepe zucht, ik sta op en loop naar de achterdeur. De koude wind blaast op me gezicht, ik loop naar de bal die ergens in de hoek van de tuin ligt. Uit verveling begin ik te trappen, dan voel ik druppels uit de lucht. Ik rol met me ogen en ren naar binnen, door de woonkamer naar de trap. Ik beklim de trap op naar boven, eindelijk boven ren ik me kamer in. Ik plof neer op me bed en staat uit het raam, denkend aan wat ik eens zou gaan doen..


Reacties:


Malikaa
Malikaa zei op 30 juli 2013 - 2:16:
Awww zo zielig voor haar
Snel verder

Barcalonakisses
Xxx


1Dlovez
1Dlovez zei op 29 juli 2013 - 23:32:
Melding!

Xxxx


GreenDay
GreenDay zei op 29 juli 2013 - 22:59:
Verder. Xx Ui


loveyouxx
loveyouxx zei op 29 juli 2013 - 22:56:
tjsah.. wat gaat ze nu toch doen?
snel verder!
xx


1Dharrylouis
1Dharrylouis zei op 29 juli 2013 - 22:46:
Snel verder!!

xx