Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » One Direction » Persoonlijke stand alone's » Janita's SA

Persoonlijke stand alone's

30 juli 2013 - 15:47

746

3

252



Janita's SA

Hope you like it babe!! xx

''Neeeee!! Echt niet, dit ga ik dus nooit van mn hele leven niet doen hea! Zelfs niet in mijn grootste dromen!'' schreeuw ik. Elma, Kim, de jongens en ik staan voor het abseilen. We zijn met zn allen naar het klimpark gegaan, Ik ben niet bepaald bang ingesteld maar hiervoor ben ik toch echt wel bang. ''Ik durf dit niet hoor, er kan zoveel gebeuren, wat nou als ik val? Dat is dan echt jullie schuld, ik wil nog niet dood hoor! Ik wil nog zoveel doen in mn leven, dat ga ik echt niet opgeven voor dit!'' zeg ik, zo dramatisch mogelijk, ik probeer ze op andere gedachtes te brengen. 'Neeee, je valt niet, Louis en ik hebben dit al zo vaak gedaan, het is echt niet eng! je moet gewoon niet naar beneden kijken, dan komt alles goed, je zit hartstikke goed vast!' zegt Kim. Nog steeds durf ik niet. 'Weet je wat? Zayn, Kim, Louis en ik gaan wel eerst, dan blijf jij hier kijken met de rest, is dat dan goed? zegt Elma. Ik knik en ze rennen met zn vieren naar boven. Ik kijk naar boven, mn hand hou ik boven mn ogen. De zon schijnt erg fel, ik kan er niet zo goed tegen. Dan zie ik dat ze al naar beneden komen, abseilend en wel. ''Zie je wel dat het helemaal niet eng is?' zegt Niall dan tegen me. Ik slik, wetend dat ik nu ook moet. ''Ik loop wel met je mee'' zegt Niall dan. Samen met hem loop ik naar boven toe, daar word ik goed vastgemaakt en wordt er verteld wat er allemaal gaat gebeuren. Ik kijk over mn schouder naar beneden, ik zie Kim en Elma zwaaien. Eigenlijk is dit helemaal niet zo eng. Langzaam zak ik naar beneden, met kikkersprongetjes en al. Dan hoor ik een onheilspellend geluid. KRAK. Ik kijk naar boven en zie dat 1 van de 2 touwen gebroken is. ''Help!!!!!! Ik ben bang'' schreeuw ik in paniek. Ik hou mn touw boven mijn hoofd goed vast en merk dat ook die het niet lang gaat houden. ''Niall!! HELP ME!!'' schreeuw ik. Ik hang op zeker 15 meter hoogte, als ik nu val ben ik er geweest. ''Niaaaaallll, ik hou dit niet lang vol'' schreeuw ik. ''Ik kom eraan Janita'' en ik zie hoe hij wordt vastgemaakt. Ik kijk naar beneden en zie Elma op haar knieen huilen, Kim kan alleen maar naar boven kijken. Ik kijk weer naar Niall, hij is mijn enige hoop. Niet veel later hangt hij naast me. ''Janita, geef me je hand, ik help je.'' Zegt hij lief. ''Niall, ik durf niet los te laten, ik durf gewoon niet'' schreeuw ik paniekerig. Ik kijk naar het touw, ik heb nog maar hooguit een minuut voordat het breekt. ''Janita, het is nu of nooit!!'' schreeuwt hij naar me. Ik strek langzaam mijn hand uit. ''Ik kom er niet bij!'' schreeuw ik. Niall komt nog ietsje dichterbij en strekt zijn hand zo ver mogelijk uit. Ik reik hem mijn hand, op dat moment breekt het touw. ''Niaaaaaaaaalllllll'' Schreeuw ik, ik voel hoe hij nog net mijn pols kan vastpakken. ''Ik heb je, ik heb je.' zegt hij. Ik hijs mezelf omhoog en ga aan hem hangen. ''Bedankt'' zeg ik betraand, ''je hebt mijn leven gered Niall'' Zeg ik. ''Alles voor jou Janita'' zegt hij, ik kijk hem ik zijn blauwe ogen en dan doe ik wat ik niet laten kan. Ik zoen hem, vol op zijn mond. We hangen nog steeds aan het touw, beneden hoor ik gejuich. Ik doe mijn ogen weer open en moet lachen, ik kijk naar Kim en Elma, dan zwaai ik naar ze. Deze dag heeft mijn leven veranderd, op een goede manier. ''Maar goed dat ik dit toch heb gedaan' zeg ik en lach dan. Langzaam gaan we naar beneden, ik hou Niall goed vast. Ik geniet van ieder moment dat ik heb vasthoudt, het voelt warm. Beneden aangekomen rennen Kim en Elma naar me toe, daarchter komt de rest ook aangelopen. ''We waren zo bang!'' zeggen ze in koor. ''Dat hoefde helemaal niet, ik had Niall toch'' zeg ik en draai me om, ik geef Niall een stevige knuffel en dan vraagt hij mij wat ik altijd al heb willen horen . "Janita, wil je mijn vriendinnetje zijn?'' Ik knik en zoen hem weer. ''Eindelijk!!'' hoor ik Elma zeggen, ik trek me er niks van aan en geniet van dit mooie moment.


Reacties:


lovelouis
lovelouis zei op 31 juli 2013 - 20:20:
Zooo spannend


Janitaa
Janitaa zei op 30 juli 2013 - 18:02:
Ieeee!

Plaste bijna in me broek! Haha nee dit is echt awesome!
Love it girl!
Thank you so much lovely!

Smakkertjes.x


tamarastyles
tamarastyles zei op 30 juli 2013 - 17:06:
wow! ik was echt bang! dit is echt een superspannende SA! word die van mij ook net zo mooi als die van janita?