Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » One Direction » Persoonlijke stand alone's » DjMalikjuh's SA

Persoonlijke stand alone's

30 juli 2013 - 17:20

766

2

272



DjMalikjuh's SA

Hier is ie dan, hope you like it. Als je er meer wilt, vul dan maar het lijstje in!! x

Gister was het eindelijk zover, ik Alex Phoenix, ben 18 jaar geworden! We hebben het groots gevierd, hier op de camping in zuid-Frankrijk. Ik werk hier voor mijn stage, samen met 5 andere jongens en mijn beste vriendin. Ik ben beste vrienden geworden met Zayn, het lijkt wel alsof ik hem al jaren ken. Vandaag moet ik vroeg opstaan, voor mijn verjaardag heeft hij een verrassing geregeld. Ik kijk op de klok en zie dat het al 5 over 10 is. Zayn zou hier om half elf zijn, dat wordt dus opschieten! Ik trek mn shirt en shortje aan, fris me op en loop dan de tent uit. Ik loop naar de ingang van het park, daar staat Zayn al. ''Zaaaayyyynnn'' roep ik, hij draait zich om en opent zijn armen voor een knuffel. ik geef hem de knuffel en laat hem weer snel los, ik voel dat ik moet blozen. ''Wat gaan we doen??'' vraag ik, ik spring van de nieuwsgierigheid. ''Het is een verrassing, maar je zal het erg leuk vinden'' zegt hij en dan neemt hij mij mee in zn auto. We rijden nog geen tien minuten, dan zie ik waar we zijn ''Het dolfinarium!!! Wat gaan we doen dan??'' vraag ik blij, Zayn parkeert de auto en helpt me met uitstappen. ''We mogen met de dolfijnen zwemmen, er zijn ook babydolfijnen geboren'' zegt hij blij. Ik kijk hem met grote ogen aan en spring op en neer. ''WAT LEEEUUUKKK!!'' schreeuw ik. Zayn lacht en zet dat ik niet zo moet schreeuwen. Ik pak zijn hand vast en trek hem mee naar de ingang. We mogen gelijk doorlopen en lopen naar de dolfijnen. Er is net een show gegeven en nu mogen Zayn en ik bij ze zwemmen. We worden in een pak gehezen en er worden aanwijzingen gegeven. Ook krijgen we een duikbril en ik krijg te horen dat mijn lange haren in een staart moeten. ''Nu zie ik je mooie groene ogen niet meer'' zegt Zayn, ik bloos en loop naar het trappetje. Het water is koud maar de dolfijnen komen gelijk naar ons toe gezwommen. ''Zayn, kijk dan, kijk hoe lief ze zijn!'' zeg ik blij. Zayn komt achter me en houdt me bij mn middel vast. Ik aai de dolfijnen en ga dan onder water. Ik houd de dolfijnen bij hun vin vast en zwem zo met ze mee. Ik vind het hartstikke leuk en kan alleen maar lachen. ''Hoe vind je het?'' vraagt Zayn, hij komt naar me toe, tot hij voor me zwemt. ''Ik vind dit geweldig, echt waar, dankje!' zeg ik en knuffel hem. Ik laat hem weer los en kijk recht in zijn ogen, zijn mooie bruine ogen. Er zit een pluk haar voor mijn gezicht, Zayn haalt hem lief weg en dan zie ik hoe hij dichterbij komt. Ik sluit langzaam mijn ogen, wetend wat er komen gaat. Dan voel ik zijn lippen op die van mij. Ik zoen hem terug en hij trekt niet terug. Onze kus wordt verstoord door een dolfijn die water op ons spuit. We kijken elkaar aan en barsten dan in lachen uit. Ik pak zijn hand vast en zwem samen met hem naar de dolfijnengroep, we pakken beide een dolfijn vast en zwemmen zo met ze mee, onze handen zitten nog steeds aan elkaar vast, het lijkt wel alsof ze zijn vastgelijmd. ''Dit is het beste cadeau ooit'' zeg ik stralend. ''Dat vind ik ook'' zegt hij met een knipoog. Het is alweer tijd en Zayn en ik moeten weg. Ik kleed me aan en wacht op Zayn die nog steeds bezig is in zijn kleedhokje. Hij komt eruit, zijn t-shirt die hij nog niet aan heeft. Wauw, wat heeft hij een mooi lichaam, ik heb hem vaker zo gezien maar nu pas valt het me op. Hij is zo knap. Hij komt voor me staan en geeft me een zoen, dan haalt hij een doosje uit zn zak en maakt het open. ''Dit is misschien een rare manier om het aan je te vragen, maar ik vond dit het juiste moment. Jij bent het meisje met wie ik meer wil zijn dan vrienden.'' Hij pakt de ketting uit het doosje en doet die omm mijn nek. ''Alex, wil je mijn vriendinnetje zijn? Geen vakantievriendinnetje, maar mijn echte vriendinnetje.'' Ik kijk even naar de ketting, dan kijk ik weer naar Zayn en ik weet wat ik ga zeggen. ''Ja Zayn, ik wil je vriendinnetje zijn'' Ik pak zijn handen en geef hem een kus. ''En trouwens, dit is het beste cadeau ooit'' zeg ik met een grote lach.


Reacties:


DjMalikjuh
DjMalikjuh zei op 30 juli 2013 - 20:45:
WAUUWWWWWWW
THIS IS AMAZAYNNNNNNNNNNN <3


tamarastyles
tamarastyles zei op 30 juli 2013 - 17:30:
aaaaaaaaaaahwww, thats sooooo sweet. sorry het duurde even voor ik je stand alone kon lezen, maar ik heb even je proviel gelezen. als je zusje maar onthoud dat harold van mij is