Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Tokio Hotel » Lost.. » [ Part six.. ]

Lost..

23 april 2009 - 15:31

344

0

167



[ Part six.. ]

We nemen de bus naar de stad. Daar aangekomen gaan we eerst langs de Jamin. Daar kopen we zoals altijd een Swirl. Jum. Nietszeggend vervolgen we onze weg door de stad. Beide lijken we wel verdoofd, en verzonken in onze eigen gedachtes. Waar die van mij zijn? Overal en nergens kan ik je verzekeren. Ik probeer niet teveel aan het ongeluk te denken, wetend dat het verdriet me zou overnemen en me fataal zou worden. Ik zou hier midden op de straat in janken uitbarsten, en dat moeten we niet hebben. Ik knik mezelf bemoedigend toe. Ja ik praat soms in mezelf, problemen mee? Zachtjes gniffel ik om mijn eigen reactie. Opeens zie ik Rosa’s hand langs mijn gezicht gaan. Nieuwsgierig volg ik haar vinger, die naar het einde van de straat wijst. Grinnikend kijk ik haar aan en knik zachtjes. Ze wees naar onze favoriete winkel, waar we altijd wel slagen. Of we nou iets nodig hebben of niet, de sfeer is er altijd fantastisch. De medewerk(st)ers zijn heel aardig en de spullen leuk. Vandaar dat het onze lievelingswinkel is. Voorzichtig haakt Rosa haar arm door de mijne en sjokken we naar de winkel toe. Daar speuren we de rekken af, op zoek naar leuke nieuwe dingetjes. Even later staan we buiten met ieder een tasje. Ja, we zijn weer wat euro’s lichter, maar ach, wat geeft het? Niets dus. Ik gniffel om het feit dat ik in gedachte mijn eigen vraag weer beantwoordde en kijk naar Rosa. ‘Zo, wat zullen we nu eens gaan doen?’ vraag ik haar. Als reactie haalt ze haar schouders op. ‘Ik weet niet, heb geen flauw idee als ik eerlijk ben’ grijnst ze. Ik slaak een zachte zucht en denk na. Het is pas 2 uur, we hebben dus nog alle tijd. Dan steek ik mijn vinger in de lucht. ‘Ik weet het, we gaan naar de middagvoorstelling in de bioscoop! Er draait vast wel een leuke film, toch?’ Rosanna knikt. Ik haak mijn arm weer door die van haar en we stappen naar de cinema toe.


Reacties:

Er zijn nog geen reacties op dit verhaal.