Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » One Direction » Not You - Harry Styles » ~06~

Not You - Harry Styles

31 juli 2013 - 14:06

208

3

254



~06~

Zouden jullie misschien een kijkje willen bij: Little Prinses- Niall Horan

Op een bankje in het park- Harry POV


Ik heb June en Louis net alles vertelt. Louis liep net weg, en ik heb June vertelt watik voor haar voel. Dat ik nog verliefd op haar ben, en zij zit nu naast me. 'Harry, ik hou van je. Maar ik denk niet dat ik het kan.' Haar stem trilt een beetje. 'Je zou toch alles vergeten?' Vraag ik. Ze knikt. 'Sorry.' Ze geeft me een kus op m'n wang en loopt dan weg. Heb ik het nou verpest of wat? Ik denk niet dat ze me echt leuk vind. Misschien wilt ze mij niet kwetsen.
Ik wil haar, als m'n vriendin. En dan wil ik met haar trouwen. Ik wil haar! 100%! Ik zucht en loop naar mijn huis toe. Ik zie dat June aan de deur staat en Zayn haar binnen laat. Ik ren gauw naar de deur toe. Zayn houdt hem nog net voor me open. 'IK hou van Harry, maar ik weet niet of ik het kan....' Klinkt June's stem, die in de woonkamer zit. 'Je kan het proberen.' Zeg ik terwijl ik binnen loop. June schrikt even, maar is ook blij om me te zien. Ik ga naast haar zitten. 'Wil je het alsjeblieft proberen?' Vraag ik.


Reacties:


mcFleurrie
mcFleurrie zei op 3 maart 2014 - 12:27:
Oehh ?! Zal ze het hem vergeven ? Tamtamtamtaaaaaaam tot na de break !!


lovelouis
lovelouis zei op 31 juli 2013 - 20:48:
Idd
heefr ze het hem vergeven??


Janitaa
Janitaa zei op 31 juli 2013 - 14:20:
Heet ze het hem vergeven?!