Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » One Direction » Not You - Harry Styles » ~07~

Not You - Harry Styles

31 juli 2013 - 14:44

225

3

263



~07~

Bij het huis van Harry, Zayn en Liam- June POV



Ik vergeef Harry het wel, alleen ik weet niet of ik een relatie met hem aankan. 'Wil je het alsjeblieft proberen?' Vraagt Harry. Ik kijk hem aan, z'n mooie ogen. Ik hou van hem. Maar zou ik het aankunnen? 'Harry, ik weet het niet. Maar ik wil het proberen.' Breng ik uit. Zayn is in de keuken bezig. Harry glimlacht, en zoent me. Dan stormt Louis binnen, met Niall achter zich aan. 'June?! Waar ben je mee bezig!?' Roept Louis naar mij. Ik pak Harry's hand vast. 'Meekomen June!' Louis trekt me aan mijn hand mee. 'Louis! Lata haar hier blijven!' Schreeuwt Harry. Louis luistert niet en trekt me mee naar buiten, en duwt me de auto in. 'Hoe kan je June?!' Roept hij woedend naar mij. Niall zit achter het stuur, en Louis zit naast me. Boos kijk ik uit het raam. 'Waarom mag ik niet bij Harry zijn?' Vraag ik voorzichtig. Louis is gekalmeerd. 'Straks doet hij je weer wat aan, en dat wil ik niet.' Zegt hij. 'Louis, dat doet hij echt niet meer. Hij zegt dat hij van me houdt.' Ik kijk naar Louis. 'Je weet nooit zeker of hij het meent.' Zegt Louis. Ik denk na, het is wel zo. Maar Harry zou mij toch niks meer aan willen doen?


Reacties:


menepen
menepen zei op 31 juli 2013 - 16:11:
melding


Harrylover
Harrylover zei op 31 juli 2013 - 15:41:
Melding


1Dharrylouis
1Dharrylouis zei op 31 juli 2013 - 15:40:
snel verder!!

x