Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Tokio Hotel » Lost.. » [ Part eight.. ]

Lost..

23 april 2009 - 15:33

607

0

190



[ Part eight.. ]

Wanneer de film begint, kijken Rosa en ik beide geïnteresseerd naar het doek. Zo blijven we een tijdje zitten, tot we de familie Cullen zien. Mijn mond valt gelijktijdig met die van Rosanna open. ‘Wat zijn ze knap’ mompelt die, waarna ze haar mond weer dicht klapt. Ik knik ter bevestiging van Rosa’s understatement. ‘Ja, dan zijn ze zeker’ zeg ik erna. Weer gefascineerd kijken we naar de Cullens. Rosa’s blik gaat vooral uit naar Jasper, merk ik al gauw. Zelf kan ik mijn blik niet afwenden van Edward. Na een tijdje voel ik een jaloerse steek door mijn lijf gaan als hij naar Bella kijkt. Wat heeft zij dat ik niet heb? Vraag ik mezelf ik gedachte stilletjes af. Ik schud zacht mijn hoofd. Rare doos, het is maar een film. Niets van waar. Van binnen hoop ik dat hij nog single is. Ik schop mezelf in gedachte, mijn vriendje is nog maar een week dood en ik denk nu al aan andere jongens. Dat kan toch niet? Het zal vast wel een natuurlijke reactie zijn, op het feit dat ik niet alleen wil zijn, maar ik wil dit niet. Ik ben nog lang niet over hem heen, dus vanwaar dit plotselinge verlangen naar deze jongen dan ineens? Gauw zet ik al deze gedachtespinsels van me af en kijk verder naar de film. Rosa lijkt niets gemerkt te hebben van mijn innerlijke strijd en volgt de film nog steeds enthousiast. Zelf probeer ik de draad van het verhaal ook weer te volgen, wat me al gauw weer lukt. Gelukkig zit er geen pauze in de film, er is toch bijna niemand. De film draait al voor de zoveelste week (ja, in dit verhaal draait de film gewoon nog, ook al is dat al lang niet meer zo), dus niet veel mensen kennen hem nog niet. Behalve wij, en nog een handje vol andere mensen dus. Of die wouden hem gewoon nog een keer zien, kan ook nog. Nou ja, terug naar de film. De Cullens waren erg knap, en snel. Ach, je kent de film vast wel. Anders, zoek je er maar iets over op. (Ik: Kan toch niet, iedereen kent Twilight toch wel?!) De film is spannend, en niet lastig te volgen wanneer je helemaal in het verhaal op gaat. Wanneer er een spannend stukje begint, voel ik de bodem van de popcornemmer. Ik grom, de popcorn is bijna op. Net nu. Nou ja, geen zin om nog nieuwe te halen. Als de popcorn op is, zet ik de emmer op de grond. Rosa kijkt even om, ziet dat ik de lege emmer op de grond zet en draait haar hoofd weer naar het scherm. Zelf kijk ik ook weer op, en kijk recht in de bruine ogen van Edward. Zijn blik houdt de mijne vast, en ik ben niet van plan weg te kijken. Tot hij zelf weg kijkt, en de wereld om me heen opeens weer lijkt te bestaan. Wow, die gast is hot zeg ik je. Rosa lijkt het met me eens te zijn, nou ja, Jasper is in haar geval de oorzaak van haar gekwijl. Maar toch. Even grinnik ik. Rosa sust me stil en kijkt weer naar het scherm. Braaf let ik ook weer op. Wanneer de film gedaan is, blijven we nog even in stilte zitten. Dan staat Rosa maar op, en besluit ik haar voorbeeld maar te volgen. ‘Leuke film hé?’ begin ik. Heftig knikt Rosa. ‘Ja, en die Jasper is hot!’ ‘Heb je wel op Edward gelet? Die gast is pas heet man!’ Zo begint er een discussie over welke van de twee er nou lekkerder is.


Reacties:

Er zijn nog geen reacties op dit verhaal.