Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » One Direction » Persoonlijke stand alone's » Loveyouxx's SA

Persoonlijke stand alone's

31 juli 2013 - 16:03

984

2

267



Loveyouxx's SA

Hope you like it! Als er er meer wilt, vul dan het lijstje weer in! xx

Ik zit op m'n kamer, te skypen met maud en demi, ze zijn bij hun vriendjes, niall en Louis. Dan wordt er opeens op de deur geklopt. 'Nanette, mag ik binnenkomen?' hoor ik Liam zeggen. Liam is mijn grote broer, waar ik erg blij mee ben. 'Jaa tuurlijk, kom binnen' schreeuw ik naar hem. De deur slaat open en Liam komt binnen, hij komt ook voor de camera staan. 'Hey maud, demi, we komen er zo aan' zegt Liam. Wacht wat zei hij daarnet. 'We komen er zo aan?' vraag ik aan hem. 'O ja dat was een verrassing, ik ga je voorstellen aan de jongens, aan hun allemaal, we gaan daar eten en maud en demi zijn er ook'. Zegt hij met een lach op zijn gezicht. Ik kijk terug naar de camera en zie maud en demi lachen. 'Wiens idee was dit?' en ik kijk naar Liam. 'Niet dat van min hoor' zegt hij onschuldig en wijst naar et beeldscherm. Ik kijk naar Maud, die lacht en zegt 'Niet naar mij kijken, het was ook niet mijn idee' nu kijk ik naar demi, ze kijkt naar grond. 'Demi, als ik je straks zie, vermoord ik je' zeg ik lachend en bal m'n handen op tot een vuist. Liam geeft me een kus op m'n wang en zegt dat we zo al weggaan. Hij loopt de kamer uit en ik richt me wee tot maud en demi. 'Hoe kon je Deemm, je weet dat ik al erg lang een crush heb op DE Harry styles.' zeg ik. 'Oeppsss niet aan gedacht' zegt ze, ik zie aan haar gezicht dat ze het niet meent. 'Maud, Demi, komen jullie helpen hier?' hoor ik Niall op de ahtergrond roepen. 'Sorry nanette, we zien je straks wel' zegt Demi en ze drukt de camera uit. Ik sta op, aan m'n kleding hoef ik niet veel te veranderen, ik heb al een leuk truitje aan. Ik breng nog even wat mascara aan en loop dan nar beneden. Ik zie Liam opde bank zitten, zodra hij me ziet staat hij op en loopt naar me toe. 'Ben je er klaar voor?' vraagt hij. Ik knik en hij zegt 'Dames gaan voor' en hij houdt de deur voor mij open. Ik hb er eigenlijk best wel veel zin in, lachend lopen we de deur uit en ik stap achter op de scooter. Ik houd liam de hele rit stevig vast om zijn buik, ik weet dat meisjes jaloers zijn op mij. Als ik afstap zie ik dt we voor een heel mooi huis staan. 'Hier woon ik dus' zegt Liam met een glimlach. Dit is vergeleken met mijn appartement helemaal niks. De poort gaat open en we lopen samen naar de voordeur. Ik hoor binnen veel gelach en gebrul. Liam belt aan en Demi doet de deur open. 'Demiiiii!!!!!' schreeuw ik en ren achter haar aan naar binnen. Binnen word ik tegen gehouden door Maud, we liggen met z'n drieën in een deuk. 'Rustig meiden' hoor ik iemand lachend zeggen. Liam stelt iedereen netjes voor, mijn ogen blijven hangen bij Harry. Even staren we naar elkaar, dat moment wordt onderbroken door Zayn die zegt dat het eten al klaar is. Ik loop met maud en demi naar de tafel, een erg grote tafel. Ik ga zitten, Liam en maud naast me, tegenover mij zit Harry. Ik doe alsof ik zijn blikken niet zie, maar ik voel gewoon dat hij naar mij kijkt. Ik kijk hem aan en lach lief naar hem. 'Ben je een beetje verlegen?' vraagt Zayn dan aan mij. Ook Harry kijkt me vragend aan. Net voordat ik wik antwoorden komt Louis binnen gelopen met meer eten. Saved by the bell. Zodra we klaar zijn zegt Liam dat er afgewassen moet worden. 'Ik doe het wel' zegt Harry. Hij staat op n kijkt mij aan. 'Kom je me helpen?' vraagt hij lief, ik kijk naar Demi en Maud, die knikken ja en ik loop met Harry mee nar de keuken. Ik ga afwassen, Harry droogt af. Ik zie in m'n ooghoek dat ze een vaatwasser hebben. 'Jullie hebben een vaatwasser?' zeg ik en wijs met de afwasborstel ernaar. 'euuhhmm ja klopt, maar die is kapot.' zegt hij. Ik kijk even naar hem en richt me weer op de afwas. Na 5 minuten is er nog niet veel afgewassen. Harry lacht. 'Jaa sorry, thuis heb ik een vaatwasser, ik doe dit echt nooit' zeg ik. 'Kom maar ik leer het je wel' zegt Harry. Hij laat n theedoek vallen en komt achter mij staan. Hij houdt allebei m'n handen vast en laat zien hoe het sneller kan. Ik voel zijn adem in mijn nek, hè is gek maar het voelt vertrouwd n warm. Ik draai me om en kijk nu recht in zijn gezicht. 'Thanks, denk ik' zeg ik met een lieve lach op m'n gezicht. Ik wil me weer omdraaien maar Harry houdt me tegen. Hij zegt niks maar kust me. Ik trek niet teru en geef hem zelfs nog een kus. Daarna glimlacht hij van oor tot oor. 'We moeten weer afwassen' zeg ik zo nonchalant mogelijk, hij knikt. De afwas gaat nu veel sneller, we zijn klaar en ik leg de afwasborstel weg. Ik wil de keuken uitlopen, maar wordt tegengehouden door Harry. 'Even over net, ik moet het gewoon zeker weten' zegt hij, hij houdt me nu me twee handen vast. 'Voel jij hetzelfde voor mij als ik voor jou?' ik knik en zeg dam ' Ik denk het wel ja, ik weet et wel zeker ja!' hij lach en geeft me een kus. 'Wil je dan m'n vriendin zijn? Hè is misschien wat snel maar ik weet het zeker' zegt hij.ik knik en geef hem een zoen. Na die zoen schreeuw ik naar de woonkamer 'En toch nog bedankt hea Demi!' Harry lacht en ik zie zijn mooie glimlach, deze glimlach is nu van mij.


Reacties:


tamarastyles
tamarastyles zei op 1 aug 2013 - 14:31:
Wauw! Die is echt superlief!!


loveyouxx
loveyouxx zei op 31 juli 2013 - 16:57:
omg.. die is zoo stoerr!!!
ik ben super blij!
dank je wel!
xx